Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

 

sem nov na forumu in to je tudi moj prvi post. Sem ?e malo pobrskal po forumu in me vseeno zanima nekaj.

 

Koliko ?re Mazda 6 2.0 Diesel letniko od 2003 do 2005?

 

Zanimata pa me ta dva avtomobila:

 

1. Prvi

 

2. Drugi seveda bi raje tega.

 

Pa prosim ?e za malo pomo?i glede tega kaj se najve? kvari pri teh avtomobilih in kaj naj gledam, ko bom kupoval. Bom pa zelo kmalu zadevo speljal glede nakupa. Aja pa avtomobila, ki sta tukaj na linku je prvi iz Italije drugi pa iz Belgije.

 

Glede kraje pa vem, da je treba zadevo ornk prevert. Aja pa ?e ali lahko preverim glede servisov na poobla??enem servisu, ?e je avto iz tujine.

 

Full hvala za vse odogovore.

 

Lp,

scrat

Napisano

Koliko kurijo v povpre?ju bo? najbolj videl na www.poraba.com, kjer izberi mazdo 6 pa primerjaj med posameznimi uporabniki.

33112_1.png

Napisano

To sem potem preveril. Kaj pa ostala vpra?anja? Sj ve?...ne bi se rad nategnil, ker sem imel pri zadnjih dve avtomobilih te?ave. :(

Napisano

Za Mazde iz It. ti lahko preverijo na Mazda servisu,ko bo? in ?e bo? uveljavljal garancijo,?e so bili res opravljeni redni servisi na poobla??enem servisu.Takrat tudi zve?,?e so kilometri realni.

 

?e je bil pa avto ukraden ali ne,pa izve? najpozneje,ko ima? prvi tehni?ni pregled.

Takrat se ali oddahne? ali...

Kuri toliko kot mu ima? te?ko nogo-na relacijah tam nekje 6-6,5,po mestu od 7,5 do 8,5-spet je odvisno od stila vo?nje. :P

 

Preglej,?e je rja pod zadnjmi blatniki,probaj,?e vle?e v desno,?e ima original servisno,po?igosano knji?ico...

 

 

Napisano

Pri prvem manjka pokrov?ek,ki je v prednjem odbija?u za vleko vozila kar je ?udno.Pa poglej ?e deluje regulacija snopa na lu?eh.

Napisano

jaz mislim, da je najboljs kupit avto iz blegije ali iz nizozemske...

to so 100% najbolj ohranjeni in vzdrzevani avti po celi evropi

(iz nemcije pa ne, ker vsi vozijo skor vedno na maksimumu, za razliko od B/NL kjer so omejeni na 120km/h)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Full hvala vsem za pomo?. Sedaj vem kaj dodatno pogledati pri mazdah 6. Tist k ima xenon lampe je iz Belgije. Sicer je mal od to?e po?kodovan pa ma kar nekaj pikic na havbi spredaj. Prodajalec je rekel, da oni dajo to od to?e porihtat. Sam, ?e bi se ?e odlo?il za to iz Belgije potem sigurno ne dam prej denarja dokler ne popravijo po?kodb od to?e in seveda na lastne o?i vidim kako je narejeno.

 

?e se mi bo porajalo ?e kak?no vpra?anje, se tipkamo. Zaenkrat pa full hvala!

 

No pa ?e neki...imajo te mazde 2004 in 2005 ?e DPF filter vgrajen?

Napisano

No pa ?e neki...imajo te mazde 2004 in 2005 ?e DPF filter vgrajen?

 

Mislim da ne. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

DPF ima ?ele facelift mazda 6 (konec leta 2005 naprej). Moja je uvo?ena iz Italije in je enaka kot 2. (xenon-bose), ?e barva in feltne so iste. Povpre?na poraba je 7,08l/100km. Meni dela brezhibno (razen enkrat cukanje zaradi Petrolove nafte pri -16 na Kronplatzu). Ti modeli imajo te?ave z rjo na blatnikih in lahko je te?ava z avtomatsko natavitvijo vi?ine xenon lu?i. Po 25.000 km od maja '08 ni bilo problemov.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.