Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Bomo vidli koliko ?asa bo vredu.

 

Moja mazdica ima iste simptome s tem cukanjem pri cirka 2000 vrtljajih. Danes grem na servis. Kot sem zaenkrat uspel izvedeti, naj bi mi nastavili dize. Poro?am..

Napisano

Moja mazdica ima iste simptome s tem cukanjem pri cirka 2000 vrtljajih. Danes grem na servis. Kot sem zaenkrat uspel izvedeti, naj bi mi nastavili dize. Poro?am..

 

Jaz sem bil pred dobrim tednom na Gami in so neki nastavljali sobe ali dize ali kaj jaz vem kaj (bilo jih je treba naucit... verjetno lepega obnasanja :bravo: ) ... V glavnem... je priklopil kabel pod volanom, zalaufal racunalnik... 15, 20 minut, pa je bilo gotovo :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem bil pred dobrim tednom na Gami in so neki nastavljali sobe ali dize ali kaj jaz vem kaj... V glavnem... je priklopil kabel pod volanom, zalaufal racunalnik... 15, 20 minut, pa je bilo gotovo :) ...

 

Pa je sedaj ok?

Napisano

Pa je sedaj ok?

 

Ja... ze takoj, ko sem se odpeljal, sem cutil, da motor lepse laufa... Pa tudi ko je bil racunalnik prikljopljen je mehanik rekel, da moram nogo iz sklopke dat cist dol, ker ce je noga tudi samo naslonjena, racunalnik to zazna, kot da je sklopka stisnjena... in potem nekaj napacno racuna neka prestavna razmerja... Prevec strokovna razlaga za mojo laicno znanje o avtomobilih :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja... ze takoj, ko sem se odpeljal, sem cutil, da motor lepse laufa... Pa tudi ko je bil racunalnik prikljopljen je mehanik rekel, da moram nogo iz sklopke dat cist dol, ker ce je noga tudi samo naslonjena, racunalnik to zazna, kot da je sklopka stisnjena... in potem nekaj napacno racuna neka prestavna razmerja... Prevec strokovna razlaga za mojo laicno znanje o avtomobilih :jezicek:

 

Aja, ok samo ti ma? novi model :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ok, potem imava isti letnik, jaz imam iste simptome kot ti. Bom poskusil s?istit EGR ventil.

 

Men (1. gen.) pa ni tisto "kalibriranje" n? kej nucal <_<

Je blo pa zanimiov gledat, kok ena ?katla (PC) ukazuje makini, kako nej "govori" :P:D

 

lp

 

PS: Tale EGR bi blo pa vseen pametn pre?ekirat, se mi zdi, da bo pr men ?e tud kr zasvinjan, vsaj po znakih na njegovi luknji :huh:

 

Pozdravljeni,

sem re?u problem z cukanjem pri vzdr?evanju hitrosti.

 

Problem je bil EGR ventil. V?eraj smo ga ??istili in sedaj je vredu. Bomo vidli koliko ?asa.

 

Lp

 

Igor, na kak na?in ste ga pa s?istli, EGR?

Lp,

D

Napisano

Men (1. gen.) pa ni tisto "kalibriranje" n? kej nucal <_<

Je blo pa zanimiov gledat, kok ena ?katla (PC) ukazuje makini, kako nej "govori" :P:D

 

lp

 

PS: Tale EGR bi blo pa vseen pametn pre?ekirat, se mi zdi, da bo pr men ?e tud kr zasvinjan, vsaj po znakih na njegovi luknji :huh:

Igor, na kak na?in ste ga pa s?istli, EGR?

 

Motor z 120 in 136 konji ima drugje in druga?en EGR kot 143 konjska, tako da to ni enako, enega odpira podtlak drugega pa kora?ni motor, tako da .... <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dobr, mojga odpira podtlak, kolk sm uspel na?tudirat :rolleyes:

Ampak, Ajvar, a misli? da bo ?kodl, ?e ga "pogledamo" od znotraj ;)

Lp,

D

Napisano

Dobr, mojga odpira podtlak, kolk sm uspel na?tudirat :rolleyes:

Ampak, Ajvar, a misli? da bo ?kodl, ?e ga "pogledamo" od znotraj ;)

 

Pomoje ne. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.