Skoči na vsebino

Miata MX-5 Tuning


mr.mb

Priporočeno sporočilo

Imam MX-5 1.6 (NA)

Super avto, samo malo podhranjen, zato se zanimam za tuning.

 

V ZDA in Angliji se z Miatami precej ukvarjajo in iz njih iztisnejo krepko ?ez 200 KM.

GReddy turbo in kaj jaz vem kaj ?e. I??em podobnega "specialista" v Sloveniji, ki bi mu predelavo lahko zaupal. Ali kdo pozna koga? Ime? Tel? Mail? Website?

 

Bom hvale?en vsakega uporabnega odgovora! THX.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, obrni se na Mitjata, ali pa te bo on kontaktiru na zasebno sporo?ilo. Sicer pa v USA dajejo noter tudi "monster" V8 motorje! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, obrni se na Mitjata, ali pa te bo on kontaktiru na zasebno sporo?ilo. Sicer pa v USA dajejo noter tudi "monster" V8 motorje! :D

 

Ja samo niso mazdini. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri MX-5 ni ovir za tuning. NA, turbo ali pa kompresor. Lahko se navije motor z boljsimi odmicnimi, posamicnimi sesalnimi loputami in tkoa naprdj in dobis 160KM brez turbine iz odlicnega 1.6 16V motorja.

 

Nazadnje smo sraufali Fordov 2.0 16V (Ford in Mazda sta malce v sorodstvu in si dovolim omenit Forda na tem forumu)

2.0 16V brez turbine in 270KM. (avto ima 700kg, kako gre si lahko sami predstavljate)

 

 

Objavljena slika

 

Se video posnetek nastavitve elektronike na merilnih valjih

http://www.shrani.si/?2A/k8/2CMgPQ8H/fiesta-270.3gp

 

 

Lahko pa zmontiramo tudi turbino . Dosedaj predelanh ze kaksnih 10 avtomobilov na turbo od 200 do 600KM.

MX-5 1.6 zmore s pomocjo turbine 200KM brez tezav. Lahko tudi vec. 300KM je meja za serijski motor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi je malo poznana tale Fiesta :rispekt:

 

Smo jo na poljskem vidl ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Sam sm tudi lastnik -MX5 NB 1.6 in tudi meni manjka kak kon?ek ali 2... Najraje bi predelal zadevo da ni vidna, samo ali je pri teh avtomobilih to stro?kovno ceneje kot turbo ? Sam sm bol poznavalec BMW-jev tako da o Mazdah dejansko nimam pojma... Kak nasvet , kak link do kak?nega online shopa z odmi?nimi...

 

Hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobijo se odmicne za NA 1.6. Za NB 1.6 nisem 100% preprican da so iste.

Zamsnjas lahko izpusni kolektor, izpuh. Obdela se glava motorja, doda nov sesalni kolektor, nastavi elektronika.

 

 

obstaja kak?na internetna stran z temi stvarmi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Tam ne bo? kupil ni?easr, sploh ?e ne bo? znal uporabljat velikih in malih ?rk, pa ?e ne bo? znal parvilno napisat sklopka-kuplunga.

 

Ok ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.