Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mam mazdo 6 dizel 2.0 136 konjev.Pojavlja pa se naslednji problem:zjutraj ko ?tartam in se peljem avto pri 2 tiso? obratih ne potegne kot bi moral.kot da se nebi vklopila turbina.Pol pa se ustavim ,avto ugasnem in znova pri?gem pa spet vredu dela.A je ?e kdo imel podoben problem.

Napisano

Saj to je normalno, ko je avto hladen, da elektronika ne dovoli mo?na pospe?evanja. Takoj ko je pa olje dovolj ogreto bi moralo biti pa vse v redu.

33112_1.png

Napisano

mam mazdo 6 dizel 2.0 136 konjev.Pojavlja pa se naslednji problem:zjutraj ko ?tartam in se peljem avto pri 2 tiso? obratih ne potegne kot bi moral.kot da se nebi vklopila turbina.Pol pa se ustavim ,avto ugasnem in znova pri?gem pa spet vredu dela.A je ?e kdo imel podoben problem.

 

Ko ?tarta? z mrzlim motorjem itak ne sme? terat na obrate ma?ine.Lepo po?asi in z lahkoto,dokler se ne ogreje. ;)

 

 

Napisano

?e sumi? na kaj resnega, predlagam, da proba? na servisu preverit, druga?e pa jaz osebno prvih 5 minut tako poleti kot pozimi avto vozim max. do 2000 RPM... na AC tja do 2200...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

saj ne da bi ga v neke obrate teral,nasploh nima neke mo?i,kar se tudi v hrib ?uti da se mora? eno prestavo ni?je pelati kot normalno.?e pa ga pusti? prej laufati eni pet deset minut pa gre normalno.Mogo?e pa ?e res nisem navajeni na dizla ker je to moj prvi dizel.Samo ?udno pa je to da v?asih tudi par kilometrov ko je ?e ma?ina na delovni temparaturi ?e nima tistega pope?ka,pol pa se ustavi? ,avto ugasne? in ponovno v?ge? pa je ?ist druga pesem.Pa pred kratkim sem ga mel pri mehaniku da mi je menjal elektri?no ?obo pa je rekel da zdaj avto dela kot ura.Tak da ne vem.Upam da nebo spet kaki veki stro?ek kot ?oba,ki obupno stane.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti jaz nimam STOP znaka (niti nimas prednosti) Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.