Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Mam en problem. motor ne v?ge. Pripeljal sem se do trgovine, nazaj pa ve? ne. Motor se vrti, iskre pa ni. Zamenjal ?e 2 frtajlera. Aja tudi bencinska pumpa ne dobi toka. Motor je 4 cilinderski 2.0 16v. Nima nobenega alarma. Letnik je 96.

Napisano

Pozdravljeni!

 

Mam en problem. motor ne v?ge. Pripeljal sem se do trgovine, nazaj pa ve? ne. Motor se vrti, iskre pa ni. Zamenjal ?e 2 frtajlera. Aja tudi bencinska pumpa ne dobi toka. Motor je 4 cilinderski 2.0 16v. Nima nobenega alarma. Letnik je 96.

 

Definiraj motor se vrti...samo vergla in ne pali al se mu?i ze z vrtenjem (kao v smilsu svoh akomulatorja)

 

jah najprej osnove - varovalke, kabli....pol pa naprej....

 

Pa se to - kolk casa je stal avto pred trgovino? Za trgovino mamo ponavad kratek cas postanek, tako da neki se je moral snet, pregoret....

 

Si kdaj pomislil na blokado motorja - problem s kljucem/kodo in probal rezervni kljuc (ponavadi so najtezje variante najenostavnejse...:)

 

Good luck! :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Motor se normalno obra?a, Probal sem tudi z rezervnim klju?em. Varovalke so vse cele. Ker je automatik sem sprobal tudi vsa stikala pri menjalni ro?ici in na zavornem pedalu. Do frtajlerja pride elektrika iskre pa ne da na sve?ko. Senzor odmi?ne dela. Cin?pula dela. Isto je z bencinsko pumpo. Direkt zvezal in dela. Na?el sem tudi varnostno stikalo v kuferaumu, ?e se vozilo prevr?e ali zaleti isklopi pumpo. Dela.

Je pa nekaj zanimivo, ventilator na hladilnuku se non stop vrti, kak da? kontakt. Izklopil vse konektorje za temperatura, ventilator kr naprej leti. razen ?e ga izklopi? direkt na konektorju, se seveda ugasne.

Nisem ve? tako hudo pameten, da bi vedel kaj je narobe.

Napisano

Motor se normalno obra?a, Probal sem tudi z rezervnim klju?em. Varovalke so vse cele. Ker je automatik sem sprobal tudi vsa stikala pri menjalni ro?ici in na zavornem pedalu. Do frtajlerja pride elektrika iskre pa ne da na sve?ko. Senzor odmi?ne dela. Cin?pula dela. Isto je z bencinsko pumpo. Direkt zvezal in dela. Na?el sem tudi varnostno stikalo v kuferaumu, ?e se vozilo prevr?e ali zaleti isklopi pumpo. Dela.

Je pa nekaj zanimivo, ventilator na hladilnuku se non stop vrti, kak da? kontakt. Izklopil vse konektorje za temperatura, ventilator kr naprej leti. razen ?e ga izklopi? direkt na konektorju, se seveda ugasne.

Nisem ve? tako hudo pameten, da bi vedel kaj je narobe.

 

po moje kr k autoelektricarju treba...

 

p.s. mal crnega humorja bencin je? :) drugo svecko tud probal? sam ocitno elektricni problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

so gledali pa nimajo pojma. Je ?e en problem Avto je za ameri?ki trg delan bil uvo?en. Mazda servis v celi europi nima konektorja da bi lahko sprobali ra?unalnik.

Napisano

V podpisu si poprav model avta, ker tega nikjer ne delajo, kaj ?ele prodajajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Potem se pogleda za primere v amreiki.. izgubljena ozemljitev senzorja??

 

Top

The control HT lead had been rubbing against the air filter housing and caused it to arch out against it. When i moved it away the car was firing but still it wont start. Fuel is getting through and now the immobiliser light comes on when i turn the ignition. It seems to get so close yet it just wont reach that final step, I hope its a sensor. A question though, is oil on the spark plug OK? or is it a sign of bigger problems. Any feedback would be greatly appreciated.

--------------------------------------------------------------------------------

 

Re: Car just wont start!

by steeldre on Mon Nov 03, 2008 5:20 pm

 

well I have found something out. The control HT lead had been rubbing against the air filter housing and caused it to arch out against it. When i moved it away the car was firing but still it wont start. Fuel is getting through and now the immobiliser light comes on when i turn the ignition. It seems to get so close yet it just wont reach that final step, I hope its a sensor. A question though, is oil on the spark plug OK? or is it a sign of bigger problems. Any feedback would be greatly appreciated.steeldre

 

Posts: 4

Joined: Sun Nov 02, 2008 2:07 pm

E-mail Top

--------------------------------------------------------------------------------

 

Re: Car just wont start!

by steeldre on Mon Nov 03, 2008 8:37 pm

 

ok I know that nobodys reading this but I found the problem. The HT lead control lead. must of earthed out the sensors as it starts fine nowsteeldre

Posts: 4

Joined: Sun Nov 02, 2008 2:07 pm

E-mail Top

--------------------------------------------------------------------------------

 

Re: Car just wont start!

by tfm on Tue Nov 04, 2008 10:31 pm

 

Great!

 

Oil in the spark plug wells means the rocker cover (Not sure what the mondern name is?) gaskets need replacing.

It's quite an involved job!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zdaj pa ?e bi to pisalo v nem??ini nebi mel ni? proti. namre? se skregan z angle??ino.

hvala lepa

 

en kabl se ti je stakno :D

kabl za ozemljitev nekga senzorja ki je ribal ob filter za luft... tak jz razumem ameri?ane ki govrijo koda majo uste polne knedlcov... pi?ejo pa tak n? bolj?...

If in doubt, flat out... 

Napisano

zdaj pa ?e bi to pisalo v nem??ini nebi mel ni? proti. namre? se skregan z angle??ino.

hvala lepa

 

Ajoj...HT lead je kabel - cev za sve?ke, drgnilo se mu je (GLVNA) ob zracni filter in sesulo sistem, enako je imel bencin in vse ostalo samo iskre ne...

 

Torej kabli sveck - ne samo do svec? ampak tudi DO in IZ razdelilne kape...

 

Nekako logi?no ?e ne seka sve?ka....!!! Vsekakor pa moras dati silikonske kable za svecke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

so novi originalni. dal sem celi novi frtajler. pa ?e kuj ni?. A ve? morda kje ma spredaj vartnostno stikalo, ?e se zaleti? ali prevr?e??

 

Pazi, ni nujno da je kabel elektrika ni samo v kablih na svecke, je se veliko vec, ce ti res VSe dela samo svecke ne je 90% problem v prenosu energije na svecke.

 

P.S. Kaj pa same svecke - pa razmak pa to....pa zalite ze mogoce, vse je treba po?njofat.

 

LP

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sve?ke so nove. nevem pa zakj non stop ventilator leti, kot da bi bil motor pregret. ma? mogo?e elektri?no shemo.

 

njet....

 

Bom ko teleban napisal, sej mogoce si ze vse skoz dal, ampak to je najboljse:

 

1. vzami eno svecko ki dela iskro in pase na tvoje kable

2. vsak kabel posebej snami in s svecko probaj ce je iskra ob vzigu (sej ves naslonis na maso) sam paz da te ne vseka

3. Ce najdes da ni iskre le na enem ali dveh kablih je 'lokalen' problem od kape do te(h) sveck

4. ce ni iskre na nobenih od 6, imas splosen problem ?pred ali v razdelini kapi...sam si napisal da je frtajler nov, torej si iskal napako pred njim??

 

ta Pred je lahko tudi akomulator - a si probal s kabli? Ker za iskro mora biti orngi strom, ti pa si ze zverglal dosti, in tudi ce si ugasnil avto pred trgovino se ne pomeni da se je filal akomulator. Probat ni greh...

 

5. Glede ventilatorja pa spet nekaj prebija....termsta loh v pi...loh v ?lusu stikalo...to je kot ?ri?ki....shema? you wish....

 

Xedos9 fint ne poznam, ampak mogoce pa tud elektronika tok pametna da bi zarad napake na hlajenju stekal vzig preventivno?? :ne vem:

Vseeno je japonc....:) tam je vse v elektronki.... :dudek:

 

Lahko ti recem se enkrat good luck...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sve?ke so nove. nevem pa zakj non stop ventilator leti, kot da bi bil motor pregret. ma? mogo?e elektri?no shemo.

 

Stari verjetno vem re?itev za tvoj problem in je tako enostavna da sem sam rabil 4 dni da sem po?tudiral in 10 minut da sem zrihtal. :blush:

Samo ZS preveri.

 

PS.Je pa bolj kavbojska napaka (hardver pa to) kot elektronika, ena sama ?i?ka. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Stari verjetno vem re?itev za tvoj problem in je tako enostavna da sem sam rabil 4 dni da sem po?tudiral in 10 minut da sem zrihtal. :blush:

Samo ZS preveri.

 

PS.Je pa bolj kavbojska napaka (hardver pa to) kot elektronika, ena sama ?i?ka. :angry2:

 

A nam bosta vi2 profesorja zaupala ?e sta re?ila. al je to Private...:):) :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po?akajmo ?e malo. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdravo,

 

sem pogledo kompletno in?talacijo. nisem na?el nobenega kabla, ki bi izpadel oz. oksidiral. ?e ?katlo z varovalkami in releji sem vzel narazen in je vse O.K.

Napisano

Zdravo,

 

sem pogledo kompletno in?talacijo. nisem na?el nobenega kabla, ki bi izpadel oz. oksidiral. ?e ?katlo z varovalkami in releji sem vzel narazen in je vse O.K.

 

Madona...pa to je ko ra?unalni?ki virus

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.