Skoči na vsebino

?portne vzmeti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Bi sam pra?u kje mate kake pozitivne izku?nje in da je cena ugodna, za dobit vzmeti (fedre), pa cca. 35 mm dol spustit. Rabim za MX5 prve serije!

 

?e najmanj me mika famozni A3M, no upam da se bo dal tut kje drugje dobit, po mo?nosti cenej! Aja pa prek neta ne morm nabavt, ker nimam kreditne kartice, al Pay pal al krkol se ?e zahteva! :blush:

 

Bi pa u bistvu s temi fedri jaz avto dvignu (zdej je spu?en za skor 70 mm spredi), kar mi ni okej! :harhar:

 

Hvala za odgovore!

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Imam odli?no izku?njo, resda dobrih osem let nazaj, z Eibachom na Fiat Puntu. Ne more? verjet, prej kot Katra na ovinkih, po menjavi vzmeti kot gokard. Bile so progresivne vzmeti, tako da ob normalni vo?nji po ravnini trdote sploh ni bilo ?utit, na ovinkih je bla pa poezija :bravo::bravo:

So bli pa res nekaj dra?ji kot Apex in podobna jajca... <_<

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Vzemi H&R ali Apex, Tein, KONI. Vse ostale so manjvredne znamke. :P Saj ve? kolikor denarja toliko muzike. Kak?ne ima? zdaj sploh gor, da je avto tako na tleh? Porezane originalne, al kak?ne Apex? Koliko ? misli? raskirati. Bi pomagalo zelo. ;)

 

Kreditno si pa zrihtaj, sploh ni komplikacij pa velikokrat prav pride. Za 100NXa sem po Sloveniji iskal prednje diske in na koncu ugotovil, da me pridejo diski, plo??ice in pletene zavorne cevke in po?tnina iz UK isto kot bi pri nas dal za dva diska. <_< Saj ne, da imamo v Slo pol slab?i standard, cene pa pol dra?je. :whatever:

 

?e se ti ne mudi preve? bom v kratkem v Japanese performance temo dodal Projekt Miata kjer postpoma rihtajo Miato. Gor so vrgli Koni amortizerje in Whiteline fedre. Amortizerji so nastavljivi po vi?ini, imajo tri stopnje. Obenem so nastavljivi po trdoti. ?e nastavitve so napisane v ?lanku. ;) Aja in fedri so jih v UK pri?li celih 90 funtov kar je 100?. :bravo: Amortizerji pa 450 funtov kar nanese ob trenutnih te?ajih blizu 500?. ?lanek so zaklju?ili s tem, da je to cenovno najbolj?a varianta kar jo dobi?. Konec koncev te pomoje original amortizerji pridejo ve?. Lahko pa le nabavi? te amortizerje pa jih nastavi? tako, da je avto z originalnimi fedri ni?ji. Pa ?e bo? pogledal una dva ?lanka imata obe Miati Konijeve amortizerje. :bravo:

Napisano

Ja Simon, rezane fedre mam, tko da nobenmu ni jasno, kako bom s fedri za ni?anje uspel avto dvignit! :P

 

Sem pa mel na GTjki Apex in so mi bli okej. :bravo:

 

Kaj pa a obstaja tut varjanta da dam teb gnar, pa mi pol ti naro?i?, ko ma? ?e vrjetn ute?en ta biznis? Dnarja kok mislim riskirat, pa kaj pa vem, take kot so cene, ?e niso neke zlatarsko - astronomske! :P:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Madona, a bo? celo pol?jo farmo naredu al kaj, hehe :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

no da kr to temo izkoristim za moje vpra?anje.. da nebom po nepotrebnem odpiral nove teme :P ...mene pa sam zanima, kak?ne so kej cene, za vgradnjo ?portnih vzmeti, ter h komu priporo?ate, za kej tazga v ljubljani in okolici <_<:P

Napisano

Jest sem jih pri Potokarju vgradil, na Parmovi, cene ne vem, ni bilo kaj preve? drago, potem pa optika na amzs-ju, cena je na netu.

Napisano

to je ze hidraulika :D

 

nene... za te vzmeti rabi? hidrauliko :);)

 

no da kr to temo izkoristim za moje vpra?anje.. da nebom po nepotrebnem odpiral nove teme :P ...mene pa sam zanima, kak?ne so kej cene, za vgradnjo ?portnih vzmeti, ter h komu priporo?ate, za kej tazga v ljubljani in okolici <_<:P

 

dale? od tega, da bi hotel pametovati, vzmeti ti lahko na?eloma vgradi vsak mehanik, ki ima nekaj osnovnega orodja, najla?je je, ?e ima pripravo za stiskanje vzmeti, druga?e pa malo adrenalina, pa malo mo?nej?a

?ica :)

 

itak je priporo?ljivo iti na optiko potem...

 

je pa res, da ponavadi za homologacijo prosijo potrdilo o strokovni vgradnji :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Okoli LJ ima? kar nekaj majstrov, ki se ukvarjajo samo s tem. Amortizer, Jenko (blizu Dom?al)... Glede na to, da bo? najbr? homologiral mora? avto peljati k nekomu, ki se ukvarja s tem, da ti napi?e potrdilo o strokovni vgradnji. Nato naredi? ?e optiko kjer dobi? izpisek in s temi papirji se gre? nato na LPP prijaviti za homologacijo.

Sicer pa kjerkoli bo? kupil fedre ti bodo skoraj gotovo tudi rekli kam jih pojdi vgraditi. ;)

Napisano

Okoli LJ ima? kar nekaj majstrov, ki se ukvarjajo samo s tem. Amortizer, Jenko (blizu Dom?al)... Glede na to, da bo? najbr? homologiral mora? avto peljati k nekomu, ki se ukvarja s tem, da ti napi?e potrdilo o strokovni vgradnji. Nato naredi? ?e optiko kjer dobi? izpisek in s temi papirji se gre? nato na LPP prijaviti za homologacijo.

Sicer pa kjerkoli bo? kupil fedre ti bodo skoraj gotovo tudi rekli kam jih pojdi vgraditi. ;)

 

 

 

sm se ?e pozanimu ...kon?na odlo?itev eibach .... kje bom pa zrihtu vse skup je pa tut skor ?e skor odlo?eno ...v planu mam pa itq nasledn mesc tale mejhn job :) ..pol bo pa to to za enkrat ...da nebom za?eu pretiravat :D

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.