Skoči na vsebino

Lasni?tvo ter lizing

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnji lastnik prodaja zarad otroka.

 

Seveda mi ni dalo mira. Nato sem poklical lastnika ali napizduje in ?e enkrat potrdi to, da je on 2 lastnik in predlaga, da stopimo z avtom do trgovine kjer je bil prodan in servisiran. Toliko, da preverijo kilometre in potrdijo njegovo izjavo.

Napisano

Zanima me slede?e. Sem tik pred tem, da pla?am RX8 revolution in me zanima kako je z lastniki in uporabniki, ker za ta avto pi?e, da je bilo 6 lastnikov in 5 uporabnikov. Meni so zatrdili, da so bile 3 osebe.

 

In sedaj je tukaj vpra?anje ali se vsak lizing ?teje kot lastnik in uporabnik?

 

Avto bi naj bil na cesto postabljen 2006 do takrat je bil v salonu kot testni avto. Do sem bi lahko bilo zarad lizinga avtohi?e 3 lastniki in 2 uporabnika nato, ko je bil prodan 24.03.2006 kao prvemu lastniku kateri je imel ponovno lizing bi naj bilo 5 lastnikov in 4 uporabniki. Ok seveda je avto po dveh letih prodal 3 lastniku kateri je imel samo kredit in od tukaj naprej je na internetu 6lastnikov in 5 uporabnikov.

A je to mogo?e? Potem bi naj bila samo 2 realna uporabnika vozila in RX8 bi naj imela okrog 48k km.

 

Zadnji lastnik prodaja zarad otroka.

 

Seveda mi ni dalo mira. Nato sem poklical lastnika ali napizduje in ?e enkrat potrdi to, da je on 2 lastnik in predlaga, da stopimo z avtom do trgovine kjer je bil prodan in servisiran. Toliko, da preverijo kilometre in potrdijo njegovo izjavo.

 

Uporabnik je eno lastnik drugo...

 

V prometni na primer je lastnik Hypo Leasing, in uporabnik Janez Novak....

Lastnik Hypo Leasing ima lahko v trajanju lizinga vec uporabnikov...

Avtoservis ne mora vedeti kdo je bil vse uporabnik, le na koga so racune naslavljali...

 

Vse skupaj je malo smotano, on je ze lahko 2. lastnik, vprasanje je koliko uporabnikov je bilo - saj vec kot jih je bolj je zjahan avto.

 

Pa se to, nekateri osebni lastniki so lasten avto prodali lizing hi?i in ga vzeli na lizing nazaj - da so prisli do malo casha in obrocno razliko odpla?evali...

 

Takole:

Ce je on 2. lastnik, je bil potem 1. lastnik lizing hisa, le ta ti bo pa povedala komu vse so ga posojali na lizing....servis je racune lizing hisi posiljal, edino ce poznajo lastnika ki ga je vozil na servis.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.