Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo. Pred 14 dnevi se mi je za?elo pregrevati zadnje desno plati??e (navadno ?rno). Pred enim tednom sem podmazal cilinder (sem mislil da je zarostan zaradi vo?nje po snegu - Krvavec) in pregledal plo??ice. Sem mislil da bo vredu pa ni. ?e vedno se pregreva imam pa bolj vo?njo po mestu. Kakorkoli mislim, da bom moral menjati zadnji cilinder. Zanima me ?e je diagnoza prava in koliko je cena cilindra oz kak?en stro?ek bi lahko bil toliko za predstavo? Hvala ?e vnaprej za odgovore.

Napisano

Zdravo imel sem isto te?avo pi prej?njem avtomobilu. Usi so govorili da je zelo verjetno ?el celinder ampak na koncu sem ugotovil da mi je zarustalo malo pri fedru na celindru in zajla za ro?no! Tako da prvo probaj z izvija?om in kladvam narahlo potou?t gor in ?e se ti vrne nazaj je isti problem kot pri meni in z kako fino mastjo ali sprejom Kent.

Napisano

hvala za premislek bom ?e to preveril preden se odlo?im za menjavo cilindra

Napisano

hvala za premislek bom ?e to preveril preden se odlo?im za menjavo cilindra

 

Pa se malo se vozit z rocno naokoli mogoce....da se vse 'pobrusi'....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa se malo se vozit z rocno naokoli mogoce....da se vse 'pobrusi'....

 

a resno a me zajebava?? Ker ro?ne na kri?i??ih in ovinkih ne uporabljam (te ?asi so mimo) :)

Napisano

Pri moji stari Hondi smo ta teden odpravili ta problem.

So pa plo??ice blokirale na vodilu in so se mi bremze in posledi?no feltna segrevala/pregrevala.

Smo vzeli dol ?eljusti, spucali in ?e za vsak slu?aj zamenjali cilindre in protipra?na tesnila.

 

lp

 

mk

Napisano

Ti ro?na ali no?na bremza ti je glede celindra isto! Razlika je samo to da z ro?no bremzo zabremza? preko zajle zadnji ?eljusti no?na bremza ti pa preko hidravlike vse 4 ?eljusti bremza! Tako da ti samo poglej prvo tisto kar sm ti reku ker mislim da je samo to to. In seveda ?e si ?e pregrel pakne bo? moru zamenjati obe sevede ?e bo? hotel imeti top bremze!

LP

Napisano

Ja naslednji teden grem v akcijo. Cvijo bom spucal pa da vidim ?e se bo ?e pregrevlo pa bom kar cilinder zamenjal (pakne pa itak). tnx

 

A kdo ve kolk pride cilinder tko za predstavo?

Napisano

Pozdravljeni

 

V ve?ini zablokira vzvod ro?ne zavore ( spusti semering ) ali pa oksidi zagrabijo plo??ice v vodilih ( kot je bilo ?e omenjeno ). Preverite: demontirajte kolo, potegnite ro?no zavoro, spustite ro?no zavoro, na cilindru potegnite nazaj s kle??ami ?ico ro?ne zavore - pri tem dejanju bi moral vzvod ro?ne zavore na cilindru se sam vrniti v nevtralni polo?aj v koliko se ne in ga je potrebno ro?no potegniti potem blokira. V koliko se vzvod sam vra?a pa preverite plo??ice, kako se gibljejo v vodilih.

Nabava novega zavornega cilindra je kar nesramno drago. Zavorni cilinder se da obnoviti ( obnova od 50 do 75 ? stro?ka / www.zavorniservis.com ), obnovljeni cilinder je enakovreden novemu, vendar ob?utno cenej?i.

 

Lep pozdrav

Napisano

Jaz sem v?eraj zamenjal bremze in se je tudi zadnje desno plati??e pregrevalo. :hohoho: Potem sem pa lepo ?eljust razdrl, spucal vodila, namazal zdaj pa zadeva dela kot urca. Zdaj mi je ?al, da nisem vse 4 ?eljusti spucal, sploh glede na to, da imam cel komplet gumic ?e na zalogi, ?e se mi ravno katera strga med pucanjem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.