Skoči na vsebino

Mazda 6 BC kaze preveliko porabo


tank

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Sem ponosni lastnik nove Mazde 6 5 vrat 2.0 dizel 140KM.

 

In naletel sem na problem netocnosti BC povprecne porabe. BC mi kaze cel liter prevec.

Na BC-ju imam porabo 7.8 litra, izracunano na roko pa imam 6.8.

 

Pregledal sem stare teme o nastavitvi povprecne porabe s pritiskom tipke za reset kilometrov ampak mi to ne deluje.

 

Poskusil se drzati tipko za reset kilometrov in dati kontakt in sem videl stevilke na stevcu za kilometre, ampak ce pritiskam gumb za reset kilometrov se mi res stevilke spreminjajo ampak ko pritisnem cca 5-6 krat se mi prizgejo vse kontrolne lucke in se sistem vec ne odziva dokler ne odvzamem kontakta.

 

Ali se je pri novem modelu Mazde kaj spremenil nacin nastavitve povprecne porabe?

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Sem ponosni lastnik nove Mazde 6 5 vrat 2.0 dizel 140KM.

 

In naletel sem na problem netocnosti BC povprecne porabe. BC mi kaze cel liter prevec.

Na BC-ju imam porabo 7.8 litra, izracunano na roko pa imam 6.8.

 

Pregledal sem stare teme o nastavitvi povprecne porabe s pritiskom tipke za reset kilometrov ampak mi to ne deluje.

 

Poskusil se drzati tipko za reset kilometrov in dati kontakt in sem videl stevilke na stevcu za kilometre, ampak ce pritiskam gumb za reset kilometrov se mi res stevilke spreminjajo ampak ko pritisnem cca 5-6 krat se mi prizgejo vse kontrolne lucke in se sistem vec ne odziva dokler ne odvzamem kontakta.

 

Ali se je pri novem modelu Mazde kaj spremenil nacin nastavitve povprecne porabe?

 

lp

 

Dobro si preberi temo o nstavljanju teh parametrov ker 100% je vse napisamo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro si preberi temo o nstavljanju teh parametrov ker 100% je vse napisamo.

 

Ce mislis to temo

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...rabe&st=160

 

Potem sem jo ze drugic prebral od prve strani do zadnje in mi tista navodila ne delujejo.

 

Ker se mi po 5 klikih prizgejo vse kontrolne lucke in ne gre dalje nastavljat.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce mislis to temo

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...rabe&st=160

 

Potem sem jo ze drugic prebral od prve strani do zadnje in mi tista navodila ne delujejo.

 

Ker se mi po 5 klikih prizgejo vse kontrolne lucke in ne gre dalje nastavljat.

 

lp

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...avitev%20porabe

 

Dobro preberi, nekdo je nekaj prevedel, druga?e pa je spodaj original ?lanek v nem??ini, pa upo?tevaj tiste sekunde ki so napisane, pri meni, fotru in bratrancu deluje to?no tako kot je napisano.

 

Kater letnik je tvoja makina ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

on ma novo mazdo 6...

tist velja sam za "nase"

 

Ok, telepat pa nisem, nova je bla tud zame moja pol leta nazaj. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko, kupi? rabljen je zate nov, je tako ?

Ma js ORGN ?udn. :ne vem: :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, telepat pa nisem, nova je bla tud zame moja pol leta nazaj. :blush:

 

Sem ponosni lastnik nove Mazde 6 5 vrat 2.0 dizel 140KM.

 

Ali se je pri novem modelu Mazde kaj spremenil nacin nastavitve povprecne porabe?

 

kam gleda??

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V 24" DELL, rabim o?ala ? ?zmeden??zmeden?

 

o?ala ne, lahko pa proba? pogledat po celem monitorju, ne samo spodaj, kamor vpisuje? :P

 

24" pa 30" , to ?e jaz TVja nimam tak velkega... jaz mam eno navadno Syncmaster 214T napravo ...

 

kar pa ?al ni? ne pomaga pri nastavitvi BCja :blush:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok

 

Torej je kaksen nov nacin ali jaz delam kaj narobe?

 

lp

 

jaz sem gledal po nem?kih forumih, pa za GH model ?e nobeden ne napi?e ni? konkretnega, mogo?e bi probal vpra?at na servisu....

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...avitev%20porabe

 

Dobro preberi, nekdo je nekaj prevedel, druga?e pa je spodaj original ?lanek v nem??ini, pa upo?tevaj tiste sekunde ki so napisane, pri meni, fotru in bratrancu deluje to?no tako kot je napisano.

 

Kater letnik je tvoja makina ? ?zmeden?

 

 

Tista navodila so res za stari model... Za novo sestko sem probal zadnjic in sem tudi jaz prisel samo do 5. tocke v meniju, kjer so svetile vse lucke na stevcih in izgleda kot novoletna jelka :bravo: , potem pa ne gre drugace nazaj, kot kljuc ven...

 

Objavljena slika

 

Tukaj so sicer enaka navodila za mazdo6 GH >> http://mazda6-community.info/index.php?pag...p;threadID=3168 ... vendar ne dela po tem postopku...

 

Bordcomputerschnell und einfach selbst kalibrieren.

 

Folgendermaßen vorgehen:

Tachor?ckstellknopf dr?cken und gedr?ckt halten, dabei den Schl?ssel auf "ON" drehen. Im Display erscheint kurz "lese".

Dann sofort den Knopf loslassen. Das Display springt automatisch zum Men?punkt 01

 

Mit dem R?ckstellknopf die Men?punkte durchbl?ttern bis zum Men?punkt 50

Hier kann man den Korrekturwert mit der Taste "Info" ver?ndern. Es geht von -20% bis +20% (jeweils in 5%-Schritten)

 

Wenn der endg?ltige Wert eingestellt ist, "Info" lange dr?cken bis ein piep Ton zu h?ren ist

 

Prevod z Google Translate pravi takole >> http://translate.google.com/translate?prev...history_state0=

 

Na krovu ra?unalniku hitro in enostavno kalibriranje

Na krovu ra?unalniku hitro in enostavno samozaposlene kalibriranje.

 

Naslednji na?in:

Tacho reset gumb, pritisnite in dr?ite to tipko, da "ON" spin. Na zaslonu se bo pojavilo kot "glasi".

Nato takoj izpusti na gumb. Na zaslonu se samodejno na strani 01

 

Z gumbom reset preko menija do menija 50

Tukaj lahko najdete popravka vrednosti s gumb "Info", da spremenite. Samoumevno je od 20% do 20% (v 5% korakih)

 

?e je kon?na vrednost je dolo?ena, "Info", pritisnite, dokler dolg pisk je sli?al zvok

 

 

 

Sedaj v?iga - Ready :hohoho:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.