Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

1. Je zelo zakomplicirano zamenjati olje v menjalniku? Avto je Mazda 323P, 1997, 1.3L 16v in koliko litrov naj bi ?lo noter

2. Kak?no olje naj bi se uporabljalno za menjalnike (je sploh kaj razli?no od tistega v ma?ini, je to polsinteti?no, sinteti?no...?)

3. Je treba pri menjavi olja v menjalniku zamenjati tudi kak?ne filtre olja? (?e sploh obstajajo)

4.Koliko olja prb. gre v ma?ino?

5. (ni nujno) ?e bi mi kdo na hitro razlo?il oznake na oljih (15W-40, 5W-40,...), in pribli?no razliko med njimi.

Ker bolj ko jih gledam manj vem.

 

6. Kako je s sve?kami in menjavo? zdi se mi da samo odvije? da? staro ven in novo noter, je treba na kaj pazit?

 

Lp :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

1. Je zelo zakomplicirano zamenjati olje v menjalniku? Avto je Mazda 323P, 1997, 1.3L 16v in koliko litrov naj bi ?lo noter

2. Kak?no olje naj bi se uporabljalno za menjalnike (je sploh kaj razli?no od tistega v ma?ini, je to polsinteti?no, sinteti?no...?)

3. Je treba pri menjavi olja v menjalniku zamenjati tudi kak?ne filtre olja? (?e sploh obstajajo)

4.Koliko olja prb. gre v ma?ino?

5. (ni nujno) ?e bi mi kdo na hitro razlo?il oznake na oljih (15W-40, 5W-40,...), in pribli?no razliko med njimi.

Ker bolj ko jih gledam manj vem.

 

6. Kako je s sve?kami in menjavo? zdi se mi da samo odvije? da? staro ven in novo noter, je treba na kaj pazit?

 

Lp :)

 

1. Ni, v servisni pi?e, druga?e pa v ?tacuni pogleda? v katalog-

2. Je zelo druga?no.

3. Ne

4. Toliko kot pi?e v servisni in ?tacuna katalog.

5. Eni so za motor, drugi za menjalnike in prenose, iz teh ?tevilk dobi? vizkoznost ki naj bi jo olje imelo.

6. Ja je treba, na razmak med kontakti in da je prava toplotna vrednost, da jih ne zategne? preve? oziroma premalo.

 

To je na hitr.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

no hvala, to?no nekaj takega sem rabil.

 

kaj pa mogo?e vodna pumpa? jo je te?ko zamenjati? glede na to da naj bi bila nekje dele? notri v motorju...

BRUUM-BRUUM

Napisano
:P ni dalec notri menjava pa se ob vsakem velikem servisu,ko se menja zobati remen,spanar,rolce ,ce pa kdo pumpe ne menja pa kljub temu treba opet vse razdret in pumpo menjat in to ponavadi samo par km po servisu :angry2: izkusnje pa to

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

bolj kot gledam avto, manj vem kje je kaj... kje hudi?a naj najdem nekaj za odtankati olje menjalnika? pa kako pribli?no izgleda, predvidevam da je za odto?it ga nekje pod avtom, za natankati pa nekje v ma?ini.

 

?e mi kdo namigne kaj v zvezi s tem bom zelo hvale?en. (saj ne da mi ne bi uspelo, ampak bi kak?na ura ve? potekla ?e bom sam gruntov kje je kaj)

BRUUM-BRUUM

Napisano

bolj kot gledam avto, manj vem kje je kaj... kje hudi?a naj najdem nekaj za odtankati olje menjalnika? pa kako pribli?no izgleda, predvidevam da je za odto?it ga nekje pod avtom, za natankati pa nekje v ma?ini.

 

?e mi kdo namigne kaj v zvezi s tem bom zelo hvale?en. (saj ne da mi ne bi uspelo, ampak bi kak?na ura ve? potekla ?e bom sam gruntov kje je kaj)

 

Olje za v menjalnik nato?it tut jas nevem kje se to nahaja ker se to pa? ne menja tak pogosto, pa tudi vsak avto ima druga?e. :whatever:

Pa sej a ni sveeno ?e si ?e kupil olje da pelje? avto k enmu mehankarju pa ti bo zamenjal za 10 min za zelo malo denarja. ;)

?e pa ?e sam ho?e? menjat pol pa mogo? ka?en ve kje se to nato?i pa odto?i pa ti bo povedal. :cheers:

Druga?e pa kar se olja ti?e pa kolko ga gre v menjalnik in kak?no to?no gre pa pi?e vse v knji?ici z navodili ?e jo ima?. Gre pa tako kot je ?e blo re?eno bistveno druga?no kot v ma?ino. V mojo mazdo vem da gre olje 75w90- tako pi?e v navodilih. V ma?ino pa 5w30, jas imam pa 10w40 not kar ?e je tut dovoljeno.

Kaj pa pomeni 10w40 in podobno... to pomeni kako viskoznost ima olje in kak?no gostoto ima olje. Za v ma?ino gre bolj redko olje kot v menjalnik , tu gre bolj gosto in podobno.

 

1. Ni, v servisni pi?e, druga?e pa v ?tacuni pogleda? v katalog-

2. Je zelo druga?no.

3. Ne

4. Toliko kot pi?e v servisni in ?tacuna katalog.

5. Eni so za motor, drugi za menjalnike in prenose, iz teh ?tevilk dobi? vizkoznost ki naj bi jo olje imelo.

6. Ja je treba, na razmak med kontakti in da je prava toplotna vrednost, da jih ne zategne? preve? oziroma premalo.

 

To je na hitr.

 

4. v ma?ino ali v menjalnik? V ma?ino gre okrog 4l, odvisno ali je bencinar( manj) disel ( ve?) , se pravi od 3.5 do najve? 5 litrov

V menjalnik ga gre pa manj in sicer od 2.5 do 3 litre.

6. Glede sve?k je stvar taka, da povsod tam kjer jih prodajajo imajo en katalog kjer pove? kak?en tip avta ima? in ti oni povedo kak?ne sve?ke so primerne za tvoj avto tako da ti samo prometno sabo vzem pa ti bodo take dali kot jih mor? met not pol pa samo stare ven pa nove not, pa kot je bilo ?e povedano zategne? z OB?UTKOM ampak ne premalo ... more dihtat!

Ajde!

Bo?tjan

Napisano

Pozdravljeni

 

"matobeli"

Vse to imate razlo?eno tudi slikovno v Avtodati

 

Lep pozdrav

 

Katera avtodata pa je najbolj primerna? je v najnovej?i vertiji mogo?e ?e kaj ?rtanega od starih avtomobilov?

Lp

BRUUM-BRUUM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
    • https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/   (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)  
    • Ta, ki je to spisal, je tudi en "kojon" - Identificaion. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.