Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

1. Je zelo zakomplicirano zamenjati olje v menjalniku? Avto je Mazda 323P, 1997, 1.3L 16v in koliko litrov naj bi ?lo noter

2. Kak?no olje naj bi se uporabljalno za menjalnike (je sploh kaj razli?no od tistega v ma?ini, je to polsinteti?no, sinteti?no...?)

3. Je treba pri menjavi olja v menjalniku zamenjati tudi kak?ne filtre olja? (?e sploh obstajajo)

4.Koliko olja prb. gre v ma?ino?

5. (ni nujno) ?e bi mi kdo na hitro razlo?il oznake na oljih (15W-40, 5W-40,...), in pribli?no razliko med njimi.

Ker bolj ko jih gledam manj vem.

 

6. Kako je s sve?kami in menjavo? zdi se mi da samo odvije? da? staro ven in novo noter, je treba na kaj pazit?

 

Lp :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

1. Je zelo zakomplicirano zamenjati olje v menjalniku? Avto je Mazda 323P, 1997, 1.3L 16v in koliko litrov naj bi ?lo noter

2. Kak?no olje naj bi se uporabljalno za menjalnike (je sploh kaj razli?no od tistega v ma?ini, je to polsinteti?no, sinteti?no...?)

3. Je treba pri menjavi olja v menjalniku zamenjati tudi kak?ne filtre olja? (?e sploh obstajajo)

4.Koliko olja prb. gre v ma?ino?

5. (ni nujno) ?e bi mi kdo na hitro razlo?il oznake na oljih (15W-40, 5W-40,...), in pribli?no razliko med njimi.

Ker bolj ko jih gledam manj vem.

 

6. Kako je s sve?kami in menjavo? zdi se mi da samo odvije? da? staro ven in novo noter, je treba na kaj pazit?

 

Lp :)

 

1. Ni, v servisni pi?e, druga?e pa v ?tacuni pogleda? v katalog-

2. Je zelo druga?no.

3. Ne

4. Toliko kot pi?e v servisni in ?tacuna katalog.

5. Eni so za motor, drugi za menjalnike in prenose, iz teh ?tevilk dobi? vizkoznost ki naj bi jo olje imelo.

6. Ja je treba, na razmak med kontakti in da je prava toplotna vrednost, da jih ne zategne? preve? oziroma premalo.

 

To je na hitr.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

no hvala, to?no nekaj takega sem rabil.

 

kaj pa mogo?e vodna pumpa? jo je te?ko zamenjati? glede na to da naj bi bila nekje dele? notri v motorju...

BRUUM-BRUUM

Napisano
:P ni dalec notri menjava pa se ob vsakem velikem servisu,ko se menja zobati remen,spanar,rolce ,ce pa kdo pumpe ne menja pa kljub temu treba opet vse razdret in pumpo menjat in to ponavadi samo par km po servisu :angry2: izkusnje pa to

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

bolj kot gledam avto, manj vem kje je kaj... kje hudi?a naj najdem nekaj za odtankati olje menjalnika? pa kako pribli?no izgleda, predvidevam da je za odto?it ga nekje pod avtom, za natankati pa nekje v ma?ini.

 

?e mi kdo namigne kaj v zvezi s tem bom zelo hvale?en. (saj ne da mi ne bi uspelo, ampak bi kak?na ura ve? potekla ?e bom sam gruntov kje je kaj)

BRUUM-BRUUM

Napisano

bolj kot gledam avto, manj vem kje je kaj... kje hudi?a naj najdem nekaj za odtankati olje menjalnika? pa kako pribli?no izgleda, predvidevam da je za odto?it ga nekje pod avtom, za natankati pa nekje v ma?ini.

 

?e mi kdo namigne kaj v zvezi s tem bom zelo hvale?en. (saj ne da mi ne bi uspelo, ampak bi kak?na ura ve? potekla ?e bom sam gruntov kje je kaj)

 

Olje za v menjalnik nato?it tut jas nevem kje se to nahaja ker se to pa? ne menja tak pogosto, pa tudi vsak avto ima druga?e. :whatever:

Pa sej a ni sveeno ?e si ?e kupil olje da pelje? avto k enmu mehankarju pa ti bo zamenjal za 10 min za zelo malo denarja. ;)

?e pa ?e sam ho?e? menjat pol pa mogo? ka?en ve kje se to nato?i pa odto?i pa ti bo povedal. :cheers:

Druga?e pa kar se olja ti?e pa kolko ga gre v menjalnik in kak?no to?no gre pa pi?e vse v knji?ici z navodili ?e jo ima?. Gre pa tako kot je ?e blo re?eno bistveno druga?no kot v ma?ino. V mojo mazdo vem da gre olje 75w90- tako pi?e v navodilih. V ma?ino pa 5w30, jas imam pa 10w40 not kar ?e je tut dovoljeno.

Kaj pa pomeni 10w40 in podobno... to pomeni kako viskoznost ima olje in kak?no gostoto ima olje. Za v ma?ino gre bolj redko olje kot v menjalnik , tu gre bolj gosto in podobno.

 

1. Ni, v servisni pi?e, druga?e pa v ?tacuni pogleda? v katalog-

2. Je zelo druga?no.

3. Ne

4. Toliko kot pi?e v servisni in ?tacuna katalog.

5. Eni so za motor, drugi za menjalnike in prenose, iz teh ?tevilk dobi? vizkoznost ki naj bi jo olje imelo.

6. Ja je treba, na razmak med kontakti in da je prava toplotna vrednost, da jih ne zategne? preve? oziroma premalo.

 

To je na hitr.

 

4. v ma?ino ali v menjalnik? V ma?ino gre okrog 4l, odvisno ali je bencinar( manj) disel ( ve?) , se pravi od 3.5 do najve? 5 litrov

V menjalnik ga gre pa manj in sicer od 2.5 do 3 litre.

6. Glede sve?k je stvar taka, da povsod tam kjer jih prodajajo imajo en katalog kjer pove? kak?en tip avta ima? in ti oni povedo kak?ne sve?ke so primerne za tvoj avto tako da ti samo prometno sabo vzem pa ti bodo take dali kot jih mor? met not pol pa samo stare ven pa nove not, pa kot je bilo ?e povedano zategne? z OB?UTKOM ampak ne premalo ... more dihtat!

Ajde!

Bo?tjan

Napisano

Pozdravljeni

 

"matobeli"

Vse to imate razlo?eno tudi slikovno v Avtodati

 

Lep pozdrav

 

Katera avtodata pa je najbolj primerna? je v najnovej?i vertiji mogo?e ?e kaj ?rtanega od starih avtomobilov?

Lp

BRUUM-BRUUM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.