Skoči na vsebino

Barvanje sede?ev


TiCo

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni usi skupaj:D Nov ?lan na tem forumu.

Pred kakim mescom sm si nabavu MX-3, pa bi naredu mal notranjega stylinga, pa tut sede?i so ?e bol bogi. Ker ni financ za popolno preobla?enje, me zanima ?e bi bilo mogo?e blago od sede?ev sle?t, prebarvat s kakim sprejom nato ene dvakrat oprat v pralnem stroju da nebi pu??al barve. Nikjer nisem na?u odgovora ?e bi to ?lo ali ne.

 

Komentarji zelo dobrodo?li :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiva ideja. Na?eloma bi se dalo s kak?no pravo barvo za tekstil ampak bo? imel potem?isto enobarvne sede?e. ?e se bo? pa res na nek na?in tega lotil se pa priporo?am, da poslika? in poro?a?.

 

Ja sj mislim dat u ?rno-belo kombinacijo pa ?e kak motiv?ek zravn not. Mam modelarsko ?ilico:D Edino kar me skrbi je to da bi barva pu??ala fleke na mojih oblekah:D Pa tut zanima me ?e bi lohk zadne zice po barvanju blaga dau prat u pralni stroj, ker je ?e en del zravn usnjen :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sj mislim dat u ?rno-belo kombinacijo pa ?e kak motiv?ek zravn not. Mam modelarsko ?ilico:D Edino kar me skrbi je to da bi barva pu??ala fleke na mojih oblekah:D Pa tut zanima me ?e bi lohk zadne zice po barvanju blaga dau prat u pralni stroj, ker je ?e en del zravn usnjen :D

 

?e bo? ?e sede?e sla?il, potem si najdi kolego tekstilca, ki ima vsaj malo ?ilice za platno, pa lahko enostavno izdelata nove prevleke ;)

 

ali pa poizkusi? s ?im takim:

http://produkt.conrad.de/45973183/stoff-spray-schwarz.htm

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bo? ?e sede?e sla?il, potem si najdi kolego tekstilca, ki ima vsaj malo ?ilice za platno, pa lahko enostavno izdelata nove prevleke ;)

 

ali pa poizkusi? s ?im takim:

http://produkt.conrad.de/45973183/stoff-spray-schwarz.htm

 

Kolega tekstilca ja:D Ne bi blo slabo ?e bi kerga poznaun:P Najbol me zanima ?e bojo sede?i pu??al barvo al ne. ?e ve kdo odgovor na to vpra?anje je zeeelo dobrodo?el :blush:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje odvisno kak?no barvo ima? v mislih. :huh: Sicer je pa tudi KAALmnova ideja ve? kot dobra. Malo se pozanimaj v svoji okolici, ?e bo? na?el kak?nega tapetnika ali pa ?iviljo pa si nabavi kak?no trpe?no blago.

 

Sj na to idejo sm pr?u ker trenuntno ni dlih finan?nega stanja:D ?ez poletje bo ?e:) U mislih sm meu pa ?rno-belo kombinacijo.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Jst sm se zapelu do tekstilca si izbral blago, barvo in vzorec in mi je naredil prevleke po meri.

Na sprednje sede?e mi je ?e dodal napis "mazda 323F"..

 

Vse skupaj pa je stalo 80?... In super izgleda.

 

Kak?ne slikce ne bi bile odve? :D

 

Druga?e sem jaz mislil svoje sede?e oble?t v usnje (fake, ne pravo hehe) v ?rno-rde?i kobinaciji (RX-8 style) pa me zanima, ?e kdo ve, kje se ugodno da dobiti fake usnje, da vidm kok me bo kaj pri?lo, ?e se bom kdaj lotil tega projekta :P

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fake je isto kod da bi ?ensko samo zrajcal pol pa jo pusti? in gre?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Barvanje?

Kako se pa pravzaprav sle?ejo sede?i?...Razen ?e nima? prevlek? Ka ni to kao za?ito skupaj?

 

Tapetar je men postavu ra?un 200? za vse sede?e...sede?e ven, stare prevleke potrga dol, pa nove (dvobarvne iz textila) gor pri?ije...en dan posla je reku.

 

@Eldo...Kako si pa ti to tko pocen skozi pr?u? Pa...ka neb ti to ?e men tega tekstilca predstavil?...mu dam 100?, ?e nardi tko, da bo vredi!

 

Malo za ?pas, malo zares

Pzdrv

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?ne slikce ne bi bile odve? :D

 

Druga?e sem jaz mislil svoje sede?e oble?t v usnje (fake, ne pravo hehe) v ?rno-rde?i kobinaciji (RX-8 style) pa me zanima, ?e kdo ve, kje se ugodno da dobiti fake usnje, da vidm kok me bo kaj pri?lo, ?e se bom kdaj lotil tega projekta :P

 

 

http://www.usnje.si/

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.