Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam mazdo 121 in glede na to, da je v najstni?kih letih (94letnik), se to pa? mora nekje poznat :blush: .. No, na notranji strani zadnjih blatnikov je za?ela, boga revca, cvetet. Poleg izolacije bo treba seveda porihtat tut blatnike. Zanima pa me, kaj bi se zgodilo, ?e bi dala zadevo po?vasat (povarit)? Al je mogo?e bol?e, da dam menjat kr cele notranje blatnike in dam gor novo izolacijo?

What goes around..comes around..
Napisano

Verjetno zato ker ni nobenega kleparja med nami :) vsaj mislim :hohoho:

Druga?e pa kot je meni govoril klepar na 323C, ki je za?ela rjaveti po blatnikih je najbolje da se odre?e in da novi blatnik gor (?e se jih le dobi na trgu). Jest sem se odlo?il da mi jih po?vasa, s?i?sti rjo, ampak je rja naslednjo zimo spet ven udarila.

Napisano

Ejla....

 

Mislim da ni tolk problem v odgovoru kot je v tem da mislim da ni nobenega aktivnega lastnika mazde 121 na forumu.

 

Na?eloma se spla?a blatnike popravljat, ?e prej je pa smiselno pogledat trg, in se pozanimat o cenah za nove blatnike za model 121.... ?e je cena nizka, pol nima? kaj razmi?ljat, ?e je pa cena novega blatnika na nivoju recimo nove mazde 6, pol je pa seveda nesmislno kupovat nove blatnike....

 

 

U do the math..... :bravo:

 

 

LP David

Feel free....

Napisano

Ja ponavad rja hitro spet ven pogleda, razn ?e obstajajo ?e kak?ni bolj konkretni preparati za prepre?evat korozijo, na?eloma je vrjetno bol? nov kos dobit, magari na kakem odpadu, sicer je pa ?al to izredno redek vozi?ek! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

WTF ?e je zadeva dobro narejene in ne pocarsko potem rja ne bo udarila ?e enkrat-vsaj na tistem mestu ne!!!

 

?e ima? kakega kleparja na okoli se zapelji najprej do njega in naj ti on svetuje kako in kaj!

?e zadeva ni grozna se jo da po?vasat(seveda ?e je dovol zdravega mesa) v primeru da ne potem pa zamenjat blatnik ?e le tega dobi?!

 

?e se bo blatnik po?vasal potem je fino da pred tem opere? kompletno podvozje in preveri? ?e se ?e kje ka?ejo znaki rje (da se ne bo 2x delalo)nato pa vse dobro za??itit in tako bi mogla met vsaj nekaj let mir

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

no, fino..sm se ? res spra?vala, ? sm kj narobe napisala.. :huh:

druga? pa res ni velik sestrc/bratcow moje lupinice, je pa res, d dost delow pa?e od kie, tk d tut to mal prakticiram :blush:

hvala za napotke :bravo: ..o?itno se bo treba poglobit w matematko.

What goes around..comes around..
Napisano

Pozdravljeni

 

Kar se ti?e zadnjih blatnikov za Mazdo 121 se zadaj menja cel bok - torej obrobe ne opstajajo kot rezervni del. Kar sem jaz govorila z mojstri/kleparji se zadaj samo lepo ??isti do zdrave plo?evine ter povari, po potrebi se vstavi ro?no narejen del. Menja se samo sprednje blatnike, ker je ceneje kupiti novega kot pa starega urejati. Vse je pa odvisno od mojstra/kleparja, bolj ko bo pedanten dalj ?asa bo lepo/dobro.

 

Lep pozdrav

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.