Skoči na vsebino

Mazda mx3?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Stvar je taka, a se spla?a vzeti kak?no rabljeno mx3? Mislim na tiste iz avto.net, so te mazdice tudi tako dobro skupaj spravljenje kot npr. 323 serije?

 

Nekako mi je ful u?e?, nisem pa nek zahteven uporabnik (zdejle imam 323 P 1.3L), tako da ne potrebujem neke super mo?i, 1.6l (al kolko je ?e najni?ji) bi bil popolnoma zadosti.

 

Pa ?e nekaj, so kateri motorji v teh avtomobilih izrazito bolj?i/slab?i od ostalih? Recimo da sicer uzamem 1.6l ampak mi ?re ve? bencina in da manj mo?i kot pa V6 1.8?

 

Pa ?e pozna kdo kakega stru?kota ki je posvetil kak?en lep ko??ek ?ivljenja temu avtu se tudi priporo?am :cheers:

BRUUM-BRUUM

Napisano

Mazdo Mx3 ima? z motorji 1.6 - 90 konj, 1.8i 16 v - 107 konj in pa 1.8 (oz. 1.9i), razpon 128 - 136 konj), pa V6 motor, 24 ventilov!

 

Je pa kar nekaj uporabnikov na forumu s tem avtom, tako da bi ti komot kaj povedali na to temo! :)

 

Glede kvalitete samega vozila, je to tako ali tako kupejska izvedba 323 serije in je na nivoju 323, zagotovo!

 

Vem, da (glede na letnik) je plo?evina kar hiba tega vozila, tako da ?e dobi? lepo karoserijo, bi bla kar za vzet!

 

Upam da sem ti kaj malega pomagal, ve? ti bojo tak al tak drugi!

 

LP!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jo?a malo narobe :)

 

Sta samo 2 motorja 1.6 16V 4 valjni vrstni in 1.8 V6 24, razlike v konjih so pa samo pri faceliftu, kjer ima 1.6 kao neki ve? konjev in V6 malo manj zaradi ekologije.

 

Kak?no lepo bo ?e kar te?ko najti, ker po?asi bojo postale redkost :(

Napisano

aha, sem mislu, da je issti motor kot pri 323 BG generacije, ki je 1.8 16v 107 KM! :P

 

Vsekakor pa se spla?a dobiti faceliftano (rahlo spremenjen izgled, predvsem armaturna plo??a)! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

a ni motor tudi 1.6 16V -110KM, drugi 1.6i je pa 90KM

 

Katerga se pa najbolj spla?a vzeti, upo?tevajo? da sta vzdr?evanje in bencin glavna dejavnika, mo? ni tako zelo pomembna?

 

Kdaj so za?eli faceliftat?

 

Je kak?en poseben del kjer zelo rada rjavi (pa da je bolj skrit o?em)?

 

sem pa rabil take odgovore (pozitivne) :bravo:

BRUUM-BRUUM

Napisano

Jaz imam MX-3, letnik '98, facelift, 1.6 16V 79kW oz. 107KM.

 

Klima, el. stre?no okno ... Rje prakti?no ni nikjer, niti na zadnjih obrobah kolotekov, niti na ?al?kah amortizerjev zadaj, kjer so ble rjave ?e vse kar sm jih do zdaj vidu. (tudi sam sem presene?en, glede na to da so japonci skoraj vsi ?e ?isto rjavi ko so v teh letih)

 

Porabo mam nekje 7,5l (prej manj kot ve?) ...

 

Ja, pa avto je zakon :P

 

?e te kaj zanima lahko vpra?a? :D

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5160&hl=

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

?e te kaj zanima lahko vpra?a? :D

 

Za kolko jo proda?? :P (hec, hec)

 

Zanimajo me starej?e, letnik 93,94, a to so ?e zelo zgonjene, ali bi ?e bile za kak?no rabo?

(glede na to da so mx-3 vozniki vse prej kot pa umirjeni, pazljivi,...)

 

Kaj pa je z uvozom, iz kje bi se najbolj spla?alo jo uvozit? (EU)

BRUUM-BRUUM

Napisano

Za kolko jo proda?? :P (hec, hec)

 

Zanimajo me starej?e, letnik 93,94, a to so ?e zelo zgonjene, ali bi ?e bile za kak?no rabo?

(glede na to da so mx-3 vozniki vse prej kot pa umirjeni, pazljivi,...)

 

Kaj pa je z uvozom, iz kje bi se najbolj spla?alo jo uvozit? (EU)

 

Ne prodam je :P

 

Ne zaleti se v prvo k jo zagleda?, pri nakupu! :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

MarkoMX3 je ?ivi ekspert za tele mazde, tako da bi bilo idealno ?e bo kdaj pri volji, da gresta kak?no skupaj pogledat in potipat - v tem primeru se ne more? "nasrat"! :)

 

Pa ?e dec je okej in ?e bo le imel cajt, ti bo naredu uslugo!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Najprej zberi 2K EUR za obnovo avta. Na zalost so skoraj vsi ti rabljeni avti posteno zgonjeni.

Pravega servisiranja ne vidijo.

Se pravi, vsi novi amortizerji, novi zglobi, novi seleni, nove zavore, nove gume, po moznosti se menjat teflone na motorju.

Govora je o 15 let starih, katere bi ti kupoval.

Napisano

no sej to me zdej zanima, a se spla?a kupt al ne, ker ?e bi mogu vse obnavljat, je sranje, ker nikoli ni tko kot ?e bi se ?e od za?etka lepo skrbelo za avto, "novega" pa tudi ne mislim naredit. ampak mogo?e je pa med vsemi temi pi?kami tudi kak?en ki je relativno dober.

 

sicer mam pa tut zdej 12 let staro 323 z 200kkm pa se mi zdi ?e vedno ?ivahna in mladostna :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

?e se bo? potrudil, jih par pogledu in ne kupil "na vrat na nos", se zagotovo kaj najde, tko da ni potrebno bit totalni pesimist! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zdravo, to bi moral storiti ?e zdavnaj, a kdo ve za kako mx-3 vredno ogleda in nakupa, na mojo veliko ?alost je verjetno najbolj?a bila prodana ravno tisti vikend, ko sem jaz dobil nekaj denarja, da bi jo ?el lahko pogledat pa zaarat. (Bogi neumen jaz) no pa? zanima me ?e se ve za kak?no, ki bi bila vredna nakupa, pa ji ne bi potreboval v prvem mesecu menjat vsega. vsakega odziva bom ve? kot vesel (vem da jih je nekaj tudi na avto.net pa me zanima se od tistih katero pozna?)

 

LP

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.