Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sedaj ko prihaja po?asi mraz in z njim tudi zima,sol in poledica me zanima ali kdo bolje pozna ta olja? Menda so zelo dobra za??ita proti rji...

 

 

OLJE KROWN

 

Olje KROWN se uporablja za za??ito vseh kovin, ki so izpostavljene oksidaciji. Prepre?uje in zaustavlja rjavenje, izpodriva vlago ter ma?e gibljive dele.

 

KROWN je mineralno olje, prvi? izdelano v Kanadi leta 1986. Najprej je bilo namenjeno prepre?evanju in zaustavljanju korozije na letalih, kasneje se je spekter uporabe raz?iril ?e na vozila in ostale kovinske elemente. V Kanadi tako za??itijo pribli?no 400.000 osebnih vozil letno, poleg tega ?e veliko ?tevilo kamionov, avtobusov in vozil v lasti kanadske in ameri?ke vojske.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MO?NOSTI UPORABE OLJA KROWN:

 

za protikorozijsko za??ito vseh vrst vozil;

in mazanje kovinskih delov pri vozilih, kolesih, motorjih, orodju, strojih (vijaki, klu?avnice,..);

za konzervacijo strojev;

za za??ito, mazanje in konzervacijo oro?ja (lovci, ?portni strelci);

v letalstvu;

za vzdr?evanje ladij in ostalih plovil;

v industriji;

v kmetijstvu,..

NA VOLJO JE V RAZLI?NIH EMBALA?AH:

 

plastenke - 1 L,

kanistri - 20 L,

spreji - 250 ml in 500 ml.

PROIZVAJA SE V DVEH RAZLI?ICAH:

 

T 32 - namenjen je splo?ni uporabi in polnjen v spreje slu?i predvsem kot "odvija?", za mazanje verig na kolesih, za ?i??enje, mazanje in kraj?o konzervacijo oro?ja (do enega leta).

 

KL 73 - razvit je bil predvsem na ?eljo kanadske vojske, da se podalj?a ?as delovanja olja na kovini. Uporabljamo ga za opravljanje protikorozijskih za??it vseh vrst vozil, strojev, orodja in opreme ter za dolgoro?no konzervacijo oro?ja (do dveh let). Polnjen v spreje je ozna?en z zeleno nalepko.

 

 

 

 

 

 

 

Mnenja?

Napisano

Da mamo Zlatkota :P

 

?uk Krown je za karoserijo, "zlatko" pa za motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma zakaj so mi ga pa pol zandnji? ponovno "plastificiral"? <_<

?e za to, da ?e neko ta treto ole zravn ?pricam okol avta, pa ?e po seb mal.... jeah, right :vesel::P

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.