Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Med iskanjem re?itve za mojo te?avo, sem naletel na tale forum in na?el kar nekaj zanimivih informacij.

Moja mazdica je nenadoma "umrla" in no?e ve? v?gati.

Gre za 1.3 motor, 16v, ima pa ?e nekak?en uplinja?.

DO pred kratkega je malce te?je v?igala- potrebno je bilo "verglati" sedaj pa ne v?ge ve?.

Do sve?k pride elektrika - vsaj iskra lepo presko?i, tako da ta del lahko verjetno zanemarim?

Klical sem tudi na mazda servis in mi je mojster povedal, da je skoraj sigurno problem v elektroniki, ki je v razdelilni kapi. Oblika podkvice? Malo sem raziskoval po spletu in na?el to zadevo - imenujejo jo elektronika v?iga. Kje priporo?ate, da se kupi ta zadeva? Mojster na mazdi mi je omenil elektro Kogov?ek.

 

Ali kdo pozna to zadevo? Ali je lahko to razlog, da avto ne v?ge, kljub temu, da je iskra na sve?ki?

Ali ta elektronika uravnava tudi delovanje uplinja?a?

Resni?no bi rad avto spravil v vozno stanje, saj je odli?no ohranjen, kupljen od prve lastnice in ima trenutno 145000 km, ter potrjeno servisno knji?ico do 135000 km.

Ali morda pozna kdo v Ljubljani z okolico kak?nega dobrega mojstra, ki se spozna na te starej?e zadeve?

 

Zahvaljujem se vam za vse predloge!

Napisano

Kak?na pa je iskra? Mo?na ali bolj ?ibka? V bistvu mora kar oreng sekat, ?e ne gorivo zalije sve?ko in se ne v?ge kar posledi?no pomeni, da vergla? v prazno.

33112_1.png

Napisano

Kak?na pa je iskra? Mo?na ali bolj ?ibka? V bistvu mora kar oreng sekat, ?e ne gorivo zalije sve?ko in se ne v?ge kar posledi?no pomeni, da vergla? v prazno.

 

Za iskro mi je prijatelj, ki je avtoelektri?ar potrdil, da je ok. Tako, da mislim, da bo dr?alo...

Tudi sve?ke so bile menjane v predpisanem intervalu in so ok.

 

Sedaj pa ne vem, ali naj probam zamenjati to elektroniko v?iga, ki naj bi bila vir mojih te?av...

Napisano

kaj pa ?rpalka goriva ??? jaz ?e mam doma eno

 

Hmm, kako bi najla?je probal ?rpalko goriva? V bli?ini razdelilne kape prideta dve cevki na dva pokon?na valj?ka -en ni?ji od drugega in tam je bilo gorivo.

Hudi?, ko sem pozabil fotografirati motorni prostor, da bi potem la?je ?lovek opisal...

Kje sploh je ?rpalka? Pod zadnjim sede?em je le plovec?

Napisano

ne ?rpalka je v tanku.Pod zadnjim sede?u tam kjer misli? da je plovec.

Kaj ma? elektri?no ali mehansko elektri?na ima zraven konektor proba? pa jo tako da direktno pri ?rpalki poslu?a? ko da? kontakt ?e zabrni ali pa probaj vzeti cevko pri ?rpalki direktno dol pa zaverglaj avto pa bo? videl ?e ?prica ali ne.Mogo?e bi ?e ostale motorne dele in dele v?iga kje doma na?el ker sem tudi jaz mel doma 323 hb 1990 samo da je bila z injektorji imel pa sem ?e eno rukjeno od zadaj pa tudi svak mislim da ma ?e doma eno ruknjeno od zadi lahko vpra?am ?e ?e obstaja pa bi mogo?e od tam vzeli ven modul v?iga komplet z mehaniko

gremo na?i.....

 

Napisano

Pot je taka:

 

tuljava (ki da iskro) Fertajler - razdelilna kapa ki razdeli iskoro, kabli (tudi ce je iskra!!!!!) ali pa bencinska pumpa - navsezadnje tudi starter.

 

Za foro probaj dobiti nekoga in zamenjajta kable, potem frtajler, ce pa bencinska pumpa ne brni pa se to, a dvomim da je pumpa.

Jaz tudi mislim da je fertajler - to tko zgleda

http://www.auvito.de/zuendverteiler-t2t535...14/details.html

 

Dal si malo povrsen opis - a avto sedaj vergla ali je ?isto mrtev?

 

Mam pa se eno neumno vprasanje - na kable si probal (z drugega avta) :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, ja avto vergla, le v?ge ne nikakor.

Glede na to da vergla, zakaj bi na kable od drugega avta?

 

Hvala vsem za odgovore do sedaj!

 

ja lahko da iskra prebija proti masi ....samo ?e vergla potem tudi starter ni.

Lahko je tudi tuljava

gremo na?i.....

 

Napisano

ja lahko da iskra prebija proti masi ....samo ?e vergla potem tudi starter ni.

Lahko je tudi tuljava

 

Ja, iskra ni vse, kable priporocajo menjati na 100.000 ker jim pade izolacija (upornost) in ni prenosa ve?, probaj kable potem frtajler - verjemi.

 

LP

 

Lahko enostavno probas primi kabel na sredini zaverglaj in ?e te orng zruka pol prebija... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, iskra ni vse, kable priporocajo menjati na 100.000 ker jim pade izolacija (upornost) in ni prenosa ve?, probaj kable potem frtajler - verjemi.

 

LP

 

Lahko enostavno probas primi kabel na sredini zaverglaj in ?e te orng zruka pol prebija... :bravo:

 

Hehe, hvala za nasvet. Bom pregledal za nazaj servisno dokumentacijo. ?e niso bili menjani, bom za?el s kabli.

Naslednji korak pa elektronika v?iga...

 

Poro?am!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni.

Nisem ?e dokon?no vrgel pu?ke v koruzo. Nekaj zaklju?kov:

bencin pride v fergazar

sve?ke so slabe in so bile zapacane

avto je celo v?gal in po nekaj 100 metrih vo?nje zopet crknil. Sedaj ne v?ge ve?.

O?itno je manj zgledno servisiran, kot se je zdelo na prvi pogled.

Na zra?nem filtru je nekaj olja? Od kje bi lahko pri?el?

Sedaj ne vem, ali so razlog te?ave kabli v povezavi s sve?kami? ?udno se mi zdi, da je crknil med vo?njo...

Napisano

Pozdravljeni.

Nisem ?e dokon?no vrgel pu?ke v koruzo. Nekaj zaklju?kov:

bencin pride v fergazar

sve?ke so slabe in so bile zapacane

avto je celo v?gal in po nekaj 100 metrih vo?nje zopet crknil. Sedaj ne v?ge ve?.

O?itno je manj zgledno servisiran, kot se je zdelo na prvi pogled.

Na zra?nem filtru je nekaj olja? Od kje bi lahko pri?el?

Sedaj ne vem, ali so razlog te?ave kabli v povezavi s sve?kami? ?udno se mi zdi, da je crknil med vo?njo...

 

Kompresijo pomeri, "fazo" odmi?ne gredi in glavne gredi, seveda kaj je z zobatim jermenom, iskra je vedno ?

Pa ?e bi se dalo na?tevat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.