Skoči na vsebino

Umrl Toma? Humar

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Iz Nepala prihajajo tragi?e novice. Re?evalci so do Toma?a Humarja pri?li prepozno. Njegovo truplo so na?li na vi?ini 5600 metrov, je povedal Viki Gro?elj. Posmrtne ostanke so ?e prepeljali v bazni tabor pod goro.

 

Slovenski alpinist Toma? Humar je umrl na Langtang Lirungu. ?est dni potem, ko je zaradi po?kodbe ostal ujet v ju?ni steni 7227 visoke gore, so re?evalci na?li njegovo truplo, je za 24ur.com povedal alpnist Viki Gro?elj. Humarjeve posmrtne ostanke so na?li na 5600 metrih, torej nekoliko ni?je od vi?ine, kjer naj bi se nahajal.

 

Truplo so ?e prepeljali v bazni tabor pod goro, zakaj je umrl, pa ?e ni znano. Po nepotrjenih informacijah je imel zlomljeno nogo, je dejal Gro?elj. Podatkov o drugih po?kodbah ?e nima.

 

Po?kodbe so bile prehude

 

Humar naj bi se po?kodoval pri sestopu s 7227 metrov visoke gore. Kaj to?no se je zgodilo na gori, ni znano: morda je padel, morda ga je zasul plaz. ?erpi v baznem taboru je v torek, ko so z njim zadnji? vzpostavili stik, dejal, da ima zlomljeno hrbtenico, rebra in nogo. Povedal mu je, da se ne more premikati in da je v zelo kriti?nem stanju, opozoril jih je tudi, da lahko kmalu umre. ?al se je ?rna napoved uresni?ila.

 

Bilo je prepozno

 

Potem ko je zadnje dni re?evalno akcijo oviralo slabo vreme ? od sne?enja in megle do mo?nega vetra ? je danes navsezgodaj zjutraj oziroma pono?i po na?em ?asu helikopter s ?vicarskimi re?evalci vendarle lahko poletel. ?al pa so v dolino sporo?ili tragi?ne novice.

 

V akciji izku?eni re?evalci

 

Humarju je na pomo? odletela trojica izvrstnih re?evalcev iz ?vicarskega Zermatta. Sestavljajo jo pilot Robert Andenmatten, eden najbolj izku?enih re?evalcev in ekstremnih plezalcev na svetu Simon Anthamatten ter vodja zermattske gorske re?evalne slu?be Bruno Jelk. Iz ?vice njihovo delo koordinira vodja re?evanja pri Air Zermatt Gerold Biner.

 

Z roko v roki s ?vicarji so delovali nepalski re?evalci, koordinator je bil predsednik Planinske zveze Nepala Ang Tsering.

If in doubt, flat out... 

Napisano

men pa ne ,ker nisem imel nobene koristi od njega ,pa tud nek ljubitel alpinizma nisem!!!

 

Mi je pa ?al da ponavadi ljudje podpirajo take dobre ljudi ?ele takrat ko je prepozno!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

Mi je pa ?al da ponavadi ljudje podpirajo take dobre ljudi ?ele takrat ko je prepozno!!!

 

Najceneje je! :bravo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ah, ekstremisti, ?terk je podobno izival...Saj je samo vpra?anje ?asa, kdaj zaklju?ijo izivanja nemogo?ih avantur... BTW Superman je tud slabo kon?al... <_< ?al mi je edino familije...

Napisano

R.I.P. :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Vsakega je skoda, znanga ali neznanga, samo Toma? je ?e parkrat nakazal kje bo kon?al...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vsakega je skoda, znanga ali neznanga, samo Toma? je ?e parkrat nakazal kje bo kon?al...

 

to?n tko.. ku?an tut lepo povedal.. "Glejte sam sem vedel da je bil podoben scenarij za pri?akovati"

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.