Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej rabu bi hitr nasvet za homemade servis, u petk je biv tehni?n use ?timal, samo ro?na (parkirna) zavora je bla zani? in sicer leva stran ne prime ni? spljoh (L= 70N, D= 1350N razlika 94%) Pa me zanima kaj to?no je treba to uzadi pri bobnih nardi (ucpredi znam raztavt diske pa ?eljusti in zamenat pakne) O bobnih pa nimam pojma :( aja avto: mazda 323f ba l.97

panoramska.jpg
Napisano

Poglej ?e je dobra zajla! Za boben dol vzet pa: gumo dol, potem ima? pa verjetno eno kovinsko kapico, tisto dol in potem ima? matico tam okol 30 gedoro +/- Potem gre boben dol in pride? do paken. Zelo verjetno se bo? kar namu?i da bo ?lo dol. Potem mora? paziti kako so pakne sestavljene in da ne zgubi? kak fedr?ek ali vzvod. Najbolje, da prvo ko bo? vzel boben dol probi potegnit ro?no ?e se zajla premika.

 

To je bolj simpl napisan, tko da zelo verjetn se bo kaj zakompliciral :)

Napisano

ej prjati glasbe!

 

 

Kdaj si nazadnje menjal pakne zadaj!

?e jih ?e nisi oz. niso bile potem ti svetujem naslednje!

 

Kupi nove pakne,+nove zavorne cilindr?ke ki pridejo zadaj in vseskupaj zamenjaj,ker meni se je zgodilo da ro?na ni prjela in seveda kaj je bilo zavorni batki so spustli!!!

Stro?ek ni velik,in ko bo? mel vse podrto bo? razmigal vodilo kjer je napeta zaajla za ro?no(rado zarjavi) Vse bo? mel novo ,podmazano zrihtano innn s zadnimi bremzami bo? mel mir za nadalne 2 leti pa ?e bremze bojo prijele tako kot morajo.

 

?e bo? rabil kaj mi javi!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

imel isti problem in rezultat.. Nikoli nisem popravu ker prej mi je masina sla...hahahaha

 

:hohoho::hohoho: ta je dobra

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

No torej, raztavil boben, malo razmigal, podmazal pa use, vendar za 1x ?e ni ni? bolje, sem pa opazil da imajo pakne ?e kar profila pa ?e na tehni?nem so bremze nasplo?no use 4 odli?no prijele, tako da verjetno res ni druge kot zajla, bom probu ?e to malo podmazat pa da vidmo kaj bo... :blush:

panoramska.jpg
Napisano

pol pa sploh uredu!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

se prej se pa pojdi malo vozit ro?na gor ro?na dol....pa malo se vozi tudi z ro?no...pomagalo meni enkrat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Aooa ?e dva dni visim skos okoli avta in pod njem, pa ?ezmer ni n? ratal. Ko sem mislu da je ?e use zrihtan, sem sestavil in ?u na testno vo?nnjo in leva prijela spet zaendrek. Potem sem ?el malo globje in se dokopal do to?ke kjer se ena zajla razdeli na dve (direkt pod ro?ko) in opazil da ko je zategnjena jo ?pona na desno oz plo??ica ki razdeli zajle je postrani, sklepa da je zato ve?ja sila na desno zavoro in leva zato ni? ne prime.. Zdaj pa nevem naprej, ali se da to levo zajlo nekak napet oz. desno razrahljat al nevem kaj... help!!

panoramska.jpg
Napisano

Tista plo?ica dela na vago, na tvojem mestu bi vzel to levo zajlo dol in jo poskusu mal prelaufat in not na?pricat z WD ali pa oljem. ?e je pa preve? zarustana ali pa celo kje po?kodovana pa zamenjat, potem je priporo?ljivo ?e desno menjat!

Napisano
:D menjaj obe zajli in bo prijelo ni neki strosek pa mir bos mel par let dokler nes pakn znucal :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Marko, sepravi mora biti plo??ica v ravni liniji (v vaservagi) in ne nekako postrani kakor je pri meni...

 

No ko sem danes nekaj mu?kal mi je nekak ratal popolnoma zablokerat desno stran :blush:<_<:angry2: tako da bom jutri raztavil ?e desen boben in namazal vzvode ter fedre pa vzel dol zajle in tudi te namazal. Hjoj ?e bi meu dnar bi ?e meu ud V6 podvozje pa 4 diske, ne pa te bobne <_<

panoramska.jpg
Napisano

Torej rabu bi hitr nasvet za homemade servis, u petk je biv tehni?n use ?timal, samo ro?na (parkirna) zavora je bla zani? in sicer leva stran ne prime ni? spljoh (L= 70N, D= 1350N razlika 94%) Pa me zanima kaj to?no je treba to uzadi pri bobnih nardi (ucpredi znam raztavt diske pa ?eljusti in zamenat pakne) O bobnih pa nimam pojma :( aja avto: mazda 323f ba l.97

 

Cela drama in cela znanost, zamnjaj zajli za ro?no in spotoma ?e po?ekra kako je s cilindri(in jih po potrebi zamnjaj, je cnej kot popravlat in menat tesnila)in si zmagal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jah cela drama ja, k misli? da ve? kaj dela?, potem ti pa pride en k obvlada zrihtat... smo pa menal tut cilndre pa pakne ker so ble leve za?gane... zdej je use zrihtan pa zdej vem kuko popravt, sam mi spet n? ne pomaga ker je blo pov bobna menjanega pa more bit zdej za neki ?asa... :)

panoramska.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.