Skoči na vsebino

1.6 16V ali 1.8 V6 ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

@Don

Na koliko pa ceni? svojo :zvizga: ? Sploh pa ne vem zakaj bi kupoval '96 ?e ima? zadnji model ('98)?

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

@Don

Na koliko pa ceni? svojo :zvizga: ? Sploh pa ne vem zakaj bi kupoval '96 ?e ima? zadnji model ('98)?

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

 

 

Za V6 se ti kr ni? ne boj ?e so ga gonli. Rabi sam olje pa vodo pa je neuni?ljiv. ?e ga nama do zdaj ni uspelo uni?it ga ne more? kr tak, pa ma sigurno prek 400.000 km prevo?enih :D

Napisano

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

 

Zato pol ne rabi? ni? predelovat vozi stock in je, pa ?e veliko ceneje je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

O?itno je tu pri?lo do manj?ega sporazuma;nikakor nimam ?elje predelati 1.6 na 160 BHp, ker bi bilo preve? stro?kov (kot ste ?e povedali). To pride v po?tev samo, ?e najdem nekje relativno dobro ohranjeno V6. kar pa se ti?e izzivanja na?ih organov prav(s)ice;glej isto lahko vozi? 130 po avtocesti z 160 bhp, kot z 50imi. Je pa lu?tno, ?e ga lahko tu pa tam malo bolj po?ene?...Kar pa se ti?e stylinga, bog ne daj, da bi kupil V6 pa jo spremenil v ciganski voz :angry2: . Do neke mere bi jo mogo?e peruredil, a ni? drasti?nega.Se pa vseeno bolj nagibam k strojni plati kot pa izgledovni.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

To se strinjam, da je ?e v za?etku bolje vzeti malo mo?nej?i avto, kot pa predelovati ?ibkej?ega.Problem je le v tem, da sem do sedaj na?el le '92 V6, o novej?ih pa ni ne duha in sluha :( .

So me pa malo presunile cene, ki jih zahtevajo za nekatere Aftermarket dele. Mi lahko povete, zakaj zaboga stane Injen cold air intake za mazdo mx3 V6 300$ ?? Da o kakem posegu na podvozju oz. prenosih

(menjalnik, sklopka itd...) ne govorim. Pa ne, da bi sedaj rad zapravil par K? za 15+ let star avto, samo res mi ni jasno zakaj imajo tako skyhigh cene. ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

 

Tudi pri nas najde? take 'paciente'. Jz bi tut ?e bi lahko....

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

 

Lol, to sploh ni problem, tut ve? smo ?e dali na avto kot 100% vrednosti avta. Pa razen tega, da je bil ni?ji, je bil avto videti isti kot pred nakupom. :hohoho:

 

Sicer pa ti vseeno priporo?am, da gre? peljati 1,6 in 1,8 V6 in se potem odlo?i?. Konec koncev bo? pri V6 samo zamenjal izpu?ni sistem (predvsem kolektor) in bo avto dosti mo?nej?i pa je to to. Pri 1,6 se bo? vedno spra?eval koliko bi V6 ?el. :bravo:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

CAI si naredis sam za 100 EUR. Treba se je znajti. Ce ta kaj zanima vprasaj. Imam MX-3 V6 ze skoraj 15 let.

 

Sklopka stane toliko kot vsaka druga sklopka. Za menjalnik pa se itak ne dobi aftermaket delov.

 

 

To se strinjam, da je ?e v za?etku bolje vzeti malo mo?nej?i avto, kot pa predelovati ?ibkej?ega.Problem je le v tem, da sem do sedaj na?el le '92 V6, o novej?ih pa ni ne duha in sluha :( .

So me pa malo presunile cene, ki jih zahtevajo za nekatere Aftermarket dele. Mi lahko povete, zakaj zaboga stane Injen cold air intake za mazdo mx3 V6 300$ ?? Da o kakem posegu na podvozju oz. prenosih

(menjalnik, sklopka itd...) ne govorim. Pa ne, da bi sedaj rad zapravil par K? za 15+ let star avto, samo res mi ni jasno zakaj imajo tako skyhigh cene. ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • +1   Sem pisal...bi se nekdo moral pogledati v ogledalo....kdo je koga vabil na sodelovanje v vladi,in kdo koga ni?!!!   Je treba tistega svojega notranjega "hudiča" preseči,in zares premagati stare zamere...ker kot piše @Jest...politika to samo izkorišča.   Sem že nekdaj pisal ..boli palčka qrac za partizanstvo in revolucijo...samo za denar in privilegije mu gre...pa ne bom še enkrat o "ibtimni opciji itd.... Samo,k folk vedno znova in znova naseda na stare fore...   In kaj imajo potomci z tem,kar so njihovi očetje in dedki nekdaj delali?!...halooooo 80 let je že od konca 2SV!!!   Za državo in ljudstvo bi morali preseči te svoje demone,in ponuditi roko. Janša-pa pljuvajte čez njega koliko hočete-on je naredil svojo domačo nalogo,in jo je ponudil...vsem.  
    • Zakaj se je potrebno sploh ločevati na leve, desno, taspodnje, tatople, rdeče, zelene, roza,… pač vsi smo ljudje… ravno naša politika pa je tista, ki ljudi razdvojuje…   Eni bi politiko vmešali prav v vsako debato… in na koncu ni nič drugega, kot slaba volja…  
    • Gre za moralno vprašanje,ki razkriva perfidnost in izprijenost levega pola....enako bi lahko napisal za "palčka"...in seveda se je tudi on že oglasil....ker vidi,da v očeh prizadetih izgublja tla pod nogami...   Ne glede na posledice za državljane in državo pod nobenim pogojem ne sprejemate drugače misleče,in ste iz tega naredili dobesedno religijo...tudi če vse "pocrka"-to je NOGO-sodelovati z "nasprotnikom" za dobro slovenstva.   Je pa žalostno,da kot pišeš v zadnjem odstavku...je Janša v bistvu vse kar levi pol ima in je sploh zmožen ponuditi....za to pa gre vse v P.M.....res žalostno.
    • Po mojem je praktično nemogoče narediti avto, ki bi 100% vsem ustrezal, pa še EU predpisom.
    • Tako je bilo tudi oktobra pred 20-timi leti v Rutarju v Ljubljani ... božična glasba, dišave, okraski ... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.