Skoči na vsebino

1.6 16V ali 1.8 V6 ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

@Don

Na koliko pa ceni? svojo :zvizga: ? Sploh pa ne vem zakaj bi kupoval '96 ?e ima? zadnji model ('98)?

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

@Don

Na koliko pa ceni? svojo :zvizga: ? Sploh pa ne vem zakaj bi kupoval '96 ?e ima? zadnji model ('98)?

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

 

 

Za V6 se ti kr ni? ne boj ?e so ga gonli. Rabi sam olje pa vodo pa je neuni?ljiv. ?e ga nama do zdaj ni uspelo uni?it ga ne more? kr tak, pa ma sigurno prek 400.000 km prevo?enih :D

Napisano

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

 

Zato pol ne rabi? ni? predelovat vozi stock in je, pa ?e veliko ceneje je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

O?itno je tu pri?lo do manj?ega sporazuma;nikakor nimam ?elje predelati 1.6 na 160 BHp, ker bi bilo preve? stro?kov (kot ste ?e povedali). To pride v po?tev samo, ?e najdem nekje relativno dobro ohranjeno V6. kar pa se ti?e izzivanja na?ih organov prav(s)ice;glej isto lahko vozi? 130 po avtocesti z 160 bhp, kot z 50imi. Je pa lu?tno, ?e ga lahko tu pa tam malo bolj po?ene?...Kar pa se ti?e stylinga, bog ne daj, da bi kupil V6 pa jo spremenil v ciganski voz :angry2: . Do neke mere bi jo mogo?e peruredil, a ni? drasti?nega.Se pa vseeno bolj nagibam k strojni plati kot pa izgledovni.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

To se strinjam, da je ?e v za?etku bolje vzeti malo mo?nej?i avto, kot pa predelovati ?ibkej?ega.Problem je le v tem, da sem do sedaj na?el le '92 V6, o novej?ih pa ni ne duha in sluha :( .

So me pa malo presunile cene, ki jih zahtevajo za nekatere Aftermarket dele. Mi lahko povete, zakaj zaboga stane Injen cold air intake za mazdo mx3 V6 300$ ?? Da o kakem posegu na podvozju oz. prenosih

(menjalnik, sklopka itd...) ne govorim. Pa ne, da bi sedaj rad zapravil par K? za 15+ let star avto, samo res mi ni jasno zakaj imajo tako skyhigh cene. ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

 

Tudi pri nas najde? take 'paciente'. Jz bi tut ?e bi lahko....

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

 

Lol, to sploh ni problem, tut ve? smo ?e dali na avto kot 100% vrednosti avta. Pa razen tega, da je bil ni?ji, je bil avto videti isti kot pred nakupom. :hohoho:

 

Sicer pa ti vseeno priporo?am, da gre? peljati 1,6 in 1,8 V6 in se potem odlo?i?. Konec koncev bo? pri V6 samo zamenjal izpu?ni sistem (predvsem kolektor) in bo avto dosti mo?nej?i pa je to to. Pri 1,6 se bo? vedno spra?eval koliko bi V6 ?el. :bravo:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

CAI si naredis sam za 100 EUR. Treba se je znajti. Ce ta kaj zanima vprasaj. Imam MX-3 V6 ze skoraj 15 let.

 

Sklopka stane toliko kot vsaka druga sklopka. Za menjalnik pa se itak ne dobi aftermaket delov.

 

 

To se strinjam, da je ?e v za?etku bolje vzeti malo mo?nej?i avto, kot pa predelovati ?ibkej?ega.Problem je le v tem, da sem do sedaj na?el le '92 V6, o novej?ih pa ni ne duha in sluha :( .

So me pa malo presunile cene, ki jih zahtevajo za nekatere Aftermarket dele. Mi lahko povete, zakaj zaboga stane Injen cold air intake za mazdo mx3 V6 300$ ?? Da o kakem posegu na podvozju oz. prenosih

(menjalnik, sklopka itd...) ne govorim. Pa ne, da bi sedaj rad zapravil par K? za 15+ let star avto, samo res mi ni jasno zakaj imajo tako skyhigh cene. ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
    • Trenutno je tam koruza, za oba vpletena...
    • Za tiste, ki ne znajo nemško  :   Sem na vrtu Prosim pozvonite tukaj Vas bom potem že slišal
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.