Skoči na vsebino

MAZDA MX-5 1.6i Base

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Rada bi kupila rabljeno MAZDO MX-5 1.6i Base. Zanima me, na kaj moram biti pozorna?! Kak?na je kvaliteta platnene strehe in ?e ?elim avto uporabljati tudi pozimi ali rabim hard top?!

Napisano

Najprej lepo pozdravljena na forumu...

sam sem lastnik take mx-5 eno leto in pol. Kar se ohranjenosti samega avta ti?e (karoserija, motor, podvozje, interier...) mora? biti pozorna kot pri vsakem drugem avtu. Kar se pa platnene strehe ti?e, je pa pomembno, da ni nikjer razpokana (ponavadi na zgibih) in da je pro?na(zapiranje in odpiranje mora biti gladko, brez ve?je sile). ?e je avto gara?iran ali pa vsaj pokrit, mora streha zdr?ati zelo dolgo. obstajajo tudi premazi za platno, kar jo naredi obstojnej?o in sijo?o. Pozimi pa zelo priporo?am nakup hard-topa, predvsem zato, da ne uni?uje? platnene strehe, ker ga led in sneg lahko precej po?kudujeta in pa zaradi hitrej?ega segrevanja kabine. Lansko leto sem bil ?e brez hard-topa in povem, da je razlika o?itna. Stane sicer nekaj 100eur, ampak se spla?a, ?e misli? avto pu??ati zunaj na mrazu in snegu.

Razpisal sem se samo o doti?nem vpra?anju, ?e te ?e kaj zanima, kaj vpra?aj, sicer bo pa ?e kdo drug kaj dodal k temu.

 

lp

 

Nejc

Napisano

Rada bi kupila rabljeno MAZDO MX-5 1.6i Base. Zanima me, na kaj moram biti pozorna?! Kak?na je kvaliteta platnene strehe in ?e ?elim avto uporabljati tudi pozimi ali rabim hard top?!

 

 

Mazda mx5 1.6 je bolj ?voh kar se konjev ti?e ti priporo?am 1.8 saj jo sam ?e furam 6 let in ni bilo nikoli nobenih niti najmanj?ih problemov. Bi bilo bolje da bi imela tam okoli 200 ?rebcev samo... Servis seveda obvezen :bravo:

Jaz se sicer v velikem snegu ne vozim kar se pa mraza ti?e se pa notranjost zelo hitro ogreje saj nima veliko prostora za ogreti,tako da hard top po ?elji...priporo?am pa gara?o ali vsaj nadstre?nico.

Streha ja,vzdr?evanje je fino ?e je. Kak?ni spreji in ne?no pranje poleti in pozimi.... :bravo:

 

Veliko u?itkov v vo?nji :bravo::bravo:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

hey

jest mam mzdo mx5 18 16v. priporocam da si kups 18 motor prvo:) pozorna nimas pa na kej bit ker avto dela. jest ga mam ze dve leti in nism mel okvare. streha je kvalitetna priporocam da se na vsake toliko premaze s kasno glazuro za hitrjse odvajanje vode. in ne nerabis hard top. jest ga nimam in je kul:)

upam da bos zadovolna z avtom. veliko uzitkov ti zelim. aja pa se to kupi jo pozimi ker jo dobis ceneje kot spomladi. sej vem da bo tesko pocakat na prvi topel dan da lahko streho spustis in si zgoraj brez ampak se splaca ker so obcutno cenejse pozimi:)

lep dan zelim

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz sem zadovoljen lastnik MX5 1,6 NA, to pomeni tudi leta.

Njen "EM?O" = 1995. :ljubezen:

To je avto za srce in du?o, ?eprav je tudi vsakodnevno uporaben,

?e ga ne "personalizira?" preve?. Tu misli n.pr.: zni?anje.

Vgradil sem set EIBACH (ga tudi homologiral !) to je kraj?e vzmeti

in mo?nej?e stabilizatorje. To je OK, se man nagiba +....te?ava

pa je s slabim cesti??em ali robniki. Prehitro kaj zaropota tam spodaj !

Glede platnene strehe pa NI problemov, lepo vzdr?uj, pa bo vse OK. :jupiii:

Priporo?am ?a vetrno za??ito, je prijetno zavarovan tilnik !

Napisano

Jaz sem zadovoljen lastnik MX5 1,6 NA, to pomeni tudi leta.

Njen "EM?O" = 1995. :ljubezen:

To je avto za srce in du?o, ?eprav je tudi vsakodnevno uporaben,

?e ga ne "personalizira?" preve?. Tu misli n.pr.: zni?anje.

Vgradil sem set EIBACH (ga tudi homologiral !) to je kraj?e vzmeti

in mo?nej?e stabilizatorje. To je OK, se man nagiba +....te?ava

pa je s slabim cesti??em ali robniki. Prehitro kaj zaropota tam spodaj !

Glede platnene strehe pa NI problemov, lepo vzdr?uj, pa bo vse OK. :jupiii:

Priporo?am ?a vetrno za??ito, je prijetno zavarovan tilnik !

 

predstaviiii

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

....

Vgradil sem set EIBACH (ga tudi homologiral !) to je kraj?e vzmeti

in mo?nej?e stabilizatorje. ....

 

 

Tko kot enej pravi in ?e teli stabilizatorji me zanimajo :) kje si jih dobil in kolk mo?nej?i so?

Napisano

post-5771-1266909241_thumb.jpg

Torej tu prilagam nekaj INFOrmacij:

 

Predmet / opis predelave vozila: Vozilo je zni?ano

 

Vgrajene so nove spiralne vzmeti firme EIBACH

spredaj: EW 5517001 VA

zadaj: EW 5517002 HA

 

Montirani so novi stabilizatorji / vzvojne palice EIBACH (rde?e),

Anti ROLL KIT, koda: 5517320.

spredaj: premer = 24 mm, ima 2 to?ke / izvrtine za nastavitve trdote

zadaj: premer = 15,5 mm, ima 3 to?ke za nastavitev

 

(original MX5 stabilizatorji: premer spredaj = 19 mm / zadaj = 11 mm)

 

Uvoz, dobava in monta?a (1997) = firma AMORTIZER.

 

AMORTIZER TEHNOLOGIJA PODVOZIJ D.O.O. Videm 21 B, Videm 1262 Dol pri Ljubljani

T = 01 563 80 31.

 

Homologirano 2005. :jupiii:

Napisano

Na pobudo Simona dodajam ?e:

Pri Amortizerju so mi pri?vrstili stabilizatorje z nastavljivim ?leni z kovinskimi pu?ami

kot to delajo za rally avte - "UNIBAL-gelenke". To je zelo trda povezava,

ki pa se v cestnem prometu - po moji izku?nji - NE obnese. :vskalo:

Zakaj ?

Iz pu?e se hitro iztisne mazivo kar povzro?i v praksi zeloooooooo neljubo ?kripanje,

ki je predvsem v kabriju zelo mote?e - za voznika.

 

Vgradil sem tudi druge amortizerje, ki so nastavljivi.

Osebna ocena je OK; preizkusil sem "zadevo" tudi na pisti MOBIkrog, Cerklje. :vesel:

Podatki:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

 

Naj ?e kdo doda kaj svojih izku?enj !?!

 

Na pobudo Symona dodajam ?e:

 

V firmi Amortizer so mi stabilizatorje pritrdili / povezali na roke s ?lenki z kovinskimi

pu?ami (UNIBAL-gelenke) tako, kot to delajo za rally avte. To je trdna z navoji nastavljiva

povezava, ki pa se po mojih izku?njah v cestnem prometu NE obnese. :vskalo:

Zakaj ?

Ker pod vplivom iz okolja....mazivo hitro izte?e in potem spoj zoprno ?kriplje.

Tudi naknadno mazanje z vodoodporno mastjo nima prav dolgega u?inka.

?e pa v kabriju celo ob zelo po?asni vo?nji nekaj ?kriplje je pa zelo mote?e.

 

Pa naj dodam ?e nekaj o nastavljivih amortizerjih:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

Preizkusil sem jih tudi na pisti "MOBIkrog", sem bil zadovoljen. :vesel:

 

Naj ?e kdo kaj doda, pripomni, pove........

Napisano

Na pobudo Symona dodajam ?e:

 

V firmi Amortizer so mi stabilizatorje pritrdili za navojnimi ?leni z vrtljivimi kovinskimi

pu?ami (UNIBAL-gelenke) tako kot to delajo za rally avtomobile. To je zelo trdna / toga in glasna vez.

Meni se v praksi v cestnem prometu NI obneslo. :angry:

Zakaj ?

Ker je pri?lo do prehitre iztisnitve maziva iz pu?e in je vse skupaj zelo ?kripalo,

tudi pri po?asni vo?nji, kar pa je pri kabriju zelo mote?e.

Potem sem zadevo premontiral nazaj na "klasi?ne" po?e z gumi vlo?kom.

 

Naj ?e dodam nekaj o nastavljivih amortizerjih:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

 

Sem jih preizkusil tudi na pisti "MOBIkrog", sem bil zadovoljen. :jupiii:

 

Naj ?e kdo kaj doda, svoje izku?nje +........

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.