Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ajej, sedaj se me pa res dr?i malo smola :( nekaj popravim pa spet nekaj drugega pokvarim.

 

Ker je cesta ozka se umikam avtu ki prihaja iz nasprotne strani in tako povozim kamen v travi, bom kar znorel na tele sosede :hudicek: ki se borijo za svojo zemljo in kamne postavljajo ob cesti v travo :angry2:

 

Z gumo sem zadel ob rob kamna

Objavljena slika

 

Opcije kaj narediti:

1.) ali je varno dati zra?nico v gumo (sicer ne vem kaj je z ?icami v gumi)

2.) ali se da to kako popraviti (ker je po?eno s strani)

3.) menjava gume

 

Va?e mnenje?

Napisano

Obstajajo t.i. reinforced krpe, ki so oja?ane z nekimi vlakni. Guma se zakrpa z obeh strani in vulkanizira. Precej grde luknje so na tak na?in ?e potem lepo "vozne"

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Do sedaj imam izku?nje, da bo?nih po?kodb ni dobro popravljati.

Najbr? je odvisno tudi od po?kodbe pla??a. Eden od vulkanizerjev mi je neko? rekel da ?e mi popravi gumo, ki je imela po?kodbo na boku, pa mi kasneje po?i (pa razsujem avto, sebe in ?e drugega) bi se lahko spomnil in rekel, da jo je on slabo popravil, pa ?e kaj zraven...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.