Skoči na vsebino

Mazda3


Lipa

Priporočeno sporočilo

Odlo?am se za nakup Mazde3 Sport TX. Sedaj mi naj nekdo pove, ali se spla?a dati 546.489,00 SIT ve? za diesel CD110 motor proti 1,6i. Res je ve?ja poraba pri bencinerju in ni?ji navor, pa 5 KM manj, vendar za razliko v ceni lahko prevozim vsaj 30.000 km.

 

Lipa

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko kilomterov delas letno in kje se vecinoma vozis?

 

Ce delas velik km, in so vecinoma dolge relacije potem dizel...je pa tud res da dizel pac bolje gre od bencinarja in je zelo dober motor sam ce delas malo km potem nima smisla.

PS: dobrodosel :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen.....

 

Glej sem tudi jest moledoval med nakupom mazde 3 diesel al pa benzin in nazadnje sem se odlo?u za bencinaraj....

 

Dejstvo je da je za moje pojme diesel 1.6 malenkost pre?voh motor....kolikor sem ga imel mo?nost vozit....dosti je glasen pa nemiren....vle?e pa dejansko samo v razponu od 2000 do 3000 obratov....sem pa prepri?an da useeno ni slab motor.....

 

Glej jest delam pribli?no 50000 km na leto in sem se useeno odlo?u za mazdo 3 sport 1,6.... Poraba je kul.....potegne pa presenetljivo dobro za te?o ki jo ima....jast ti usekakor priporo?am bencinarja....odlo?itev je pa ?e vedno na tvoji strani...

 

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja takole iz prve roke ti lahko povem, da glede na moje mnenje je stvar tak?na.

 

Osebno imam Mazda3 Spotor 1.6i TX in ?e bi ?e enkrat kupoval bi vzel zopet enako, saj je trenutna razlika v ceni pretirana.

Po mojih zabele?kah, kjer NATAN?NO bele?im porabo goriva za vsak tank posebej (vedno tamkam polno) sem v obdobju od 17. novembra 2003 do sedaj naredil 43.000km in imel povpre?no porabo na 100km natanko 7.5 l. Razlika, ki je nastala ?e bi za isto ?tevilo prevo?enih km tankal dizel pri povpre?ni porabi 5.5 l/100 pa je 210.000 sit (upo?teval sem vse spremembe cen v tem obdobju).

 

Torej za 210.000 sit sem prepla?al pri gorivu, tukaj pa je potrebno v?teti ?e redne servise, kjer pa je znesek za servis dizlov verjetno tudi vi?ji (?e nimam podatka).

 

?e pa pogleda? kako ka?e trenutno, pa je takole:

cena bencina 95 je 220,30 sit

cena dizla je 216,30 sit

 

?e ima? porabo bencinarja 7,5 in dizla 5,5 in naredi? pri tem razmerju cene letno 30.000 km, bo? bencin prepla?al za 140.000 sit.

cena bencinarja Mazda3 Sport 1.6i TX je 4.295.025 sit

cena dizla Mazda3 SP CD110 TX je 4.859.514 sit

razlika je 564.489 sit, kar pomeni da se bo? moral vozit 4 leta in bo? na NULI samo z bencinom - SERVISE mora? ?e posebej ra?unat - POZANIMAJ SE ?e KAK?NE SO CENE SERVISNIH INTERVALOV za bencinarje in dizle.

 

ZAKLJU?EK - osebno menim, da se to ne spla?a, sploh pa ne zato, ker ?e bo? imel vozilo dalj ?asa, bo? bencinarja la?je in ceneje vzdr?eval kot dizla.

 

?e rabi? ?e kaj mi po?lji mail (simon.sovinc@volja.net)

post-9-1114029316.jpg

user posted image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Kot je SIMONS lepo razlozil se nakup dizla najverjetneje ne splaca, razen ce delas vsaj 25.000 km letno, pa se to rabis priblizno 5 let da prides na nulo. Sele po petih zacne dizel ''varcevati''. Drug razlog proti dizlu je tudi drazje vzdrzevanje. Ko ti po parih letih ko ni vec garancije crkne turbina ali kaj drugega (dizel je precej bolj kompleksen motor z veliko elektronike, ki se rada kvari!!!), bo? z enim samim servisom vrnila nazaj vse prisparano plus se vec...

Drugace pa so novi dizli zelo primerni za udobno voznjo in umirjene (beri tudi zenske) voznike, ker imajo odlicen navor... tako kot bi vozil polavtomatik (ni veliko prestavljanja)... ce si financno dobro podkovan...

Skratka, ce niso trgovski potnik se dizel NE splaca.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e moje mnenje:

Razlika v ceni trojke z dieslom in bencinarjem je res prevelika ?e posebej ?e to isto primerja? pri ?estici (1.8 in CD 120), kjer je razlika manj kot 300 jurjev.

 

Je pa moj nasvet naslednji in sicer pojdi v nekaj salonov z Mazdami si izberi prodajalca in se za?ni pogajat za ceno enega in drugega. Povej, da si resen kupec in ?e se prodajalec vseeno no?e pogajati samo vstane? in gre? v drug salon (brez skrbi jih je dovolj).

 

Ko dobi? kon?ne cene jih premerjaj med seboj in definitvino ne bo taka velika razlika saj je cena trojke (?e posebej diesel) po mojem mnenju malce pretirana.

 

?e recimo primerja? trojko CD110 TE in ?estko CD120 TE je razlike "zgolj" 500 jurjev pa sta avtomobila po velikosti, mo?i in navoru precej bolj razli?na kot ka?ejo cene.

 

Pa veliko veselja pri kupovanju..

 

 

 

 

off the topic: Lela, a ti je uspelo po?timati porabo?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.