Skoči na vsebino

Cevi za izpu?ni sistem


TiCo

Priporočeno sporočilo

Lepo pozdravljeni. Pred nekaj meseci sem zamenjal zadnji lonec, ker je bil remus ?e zelo dotrajan. Lonec sem kupil pri Novaku v MBju. Gre sicer za "original" lonec delan po naro?ilu. Ima dve izpu?ni cevi, tako kot jih je imel prej remus. Na cevi so mi dali tudi neke okrasne obro?ke, ki pa jih je ?e zima zdelala in so ?e precej rjavi. Na remusu sem imel obe cevi iz nerjave?e kovine in ?e zgledajo dobro. Sicer sem ?e raztavil remusa na kose in imam cele kon?ne cevi ?e odrezane in so v dobrem stanju. Zanima me ?e Bi se dale te cevi menjat? Ali bi moral cevi na novem avspuhu porezat in od remusa kompletne privarit? ?e ima kdo kak?ne izku?nje so ugotovitve zelo dobrodo?le:) :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse se da, ?e se ho?e. Vpra?anje, koliko se spla?a, koliko je dela in koliko ima? volje take stvari delat. ?e pa je kovinsko (in da ni zgolj kovinski oksid), se da varit, kar si zamisli?.

 

A ni to korozija-rja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno je bilo mi?ljeno kot, da ?e je preve? rje, se te?ko, oz se sploh ne da variti..

 

Druga?e imam pa v planu v bli?nji prihodnosti predelat izpu?ni sistem od nekega drugega avtomobila (dvojni lonc in 80mm rori) da bo pasal na 323f-ba. Se bom oglasil z informacijami ?e bo ratalo kaj iz tega ;)

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe, ne samo odzadaj, ubistvu nastavki, ampak ne taki poceni, ampak serijski, lepo narejeni...

 

evo mam tudi slikce, sicer so bl ?voh amapak mislim da se vidi bistvo:

 

Objavljena slika

 

pa ?e celoten sistem, razdaljo med loncema bo treba zo?at ker druga?e pri mazdi pride direktno pod vle?ne kljuke, ?e bi pustil tako bi bilo prenizko, kljuk pa tudi nebi ?el rezati.

 

Objavljena slika

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.