Skoči na vsebino

Cevi za izpu?ni sistem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo pozdravljeni. Pred nekaj meseci sem zamenjal zadnji lonec, ker je bil remus ?e zelo dotrajan. Lonec sem kupil pri Novaku v MBju. Gre sicer za "original" lonec delan po naro?ilu. Ima dve izpu?ni cevi, tako kot jih je imel prej remus. Na cevi so mi dali tudi neke okrasne obro?ke, ki pa jih je ?e zima zdelala in so ?e precej rjavi. Na remusu sem imel obe cevi iz nerjave?e kovine in ?e zgledajo dobro. Sicer sem ?e raztavil remusa na kose in imam cele kon?ne cevi ?e odrezane in so v dobrem stanju. Zanima me ?e Bi se dale te cevi menjat? Ali bi moral cevi na novem avspuhu porezat in od remusa kompletne privarit? ?e ima kdo kak?ne izku?nje so ugotovitve zelo dobrodo?le:) :D

Napisano

Vse se da, ?e se ho?e. Vpra?anje, koliko se spla?a, koliko je dela in koliko ima? volje take stvari delat. ?e pa je kovinsko (in da ni zgolj kovinski oksid), se da varit, kar si zamisli?.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Vse se da, ?e se ho?e. Vpra?anje, koliko se spla?a, koliko je dela in koliko ima? volje take stvari delat. ?e pa je kovinsko (in da ni zgolj kovinski oksid), se da varit, kar si zamisli?.

 

A ni to korozija-rja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Verjetno je bilo mi?ljeno kot, da ?e je preve? rje, se te?ko, oz se sploh ne da variti..

 

Druga?e imam pa v planu v bli?nji prihodnosti predelat izpu?ni sistem od nekega drugega avtomobila (dvojni lonc in 80mm rori) da bo pasal na 323f-ba. Se bom oglasil z informacijami ?e bo ratalo kaj iz tega ;)

panoramska.jpg
Napisano

hehe, ne samo odzadaj, ubistvu nastavki, ampak ne taki poceni, ampak serijski, lepo narejeni...

 

evo mam tudi slikce, sicer so bl ?voh amapak mislim da se vidi bistvo:

 

Objavljena slika

 

pa ?e celoten sistem, razdaljo med loncema bo treba zo?at ker druga?e pri mazdi pride direktno pod vle?ne kljuke, ?e bi pustil tako bi bilo prenizko, kljuk pa tudi nebi ?el rezati.

 

Objavljena slika

panoramska.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.