Skoči na vsebino

Lexus IS200

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede na to, da v Sloveniji ni foruma za Lexus vozila (ali pa ga samo ne najdem ...) in da nikjer ne najdem podatkov o porabi modela IS200 (2.0 V6 155KM) razen "tovarni?kih podatkov", me zanima ?e ma kdo na forumu ta avto oz. pozna koga ki ga ima.

 

Meni se zdi za avtomobil ki ma tak?en motor, pretirana poraba 10l/100km, kot jo navajajo ...

 

Avtomobil ima 6 prestav, in mislim da na relacjah, sploh AC ne bi smel imet ve? kot 8l/100km.

 

Torej, kakr?nekoli koristne informacije so dobrodo?le.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ga je imel ali ga pa ?e ima en znanec in je res poraba tam okoli 10L. Po?re?en mali stroj?ek, mislim pa da ima 5 valjev, nisem pa 100%

 

Men se zdi res grozna poraba .. Napram, :rolleyes: recimo accordu ki ima sicer 4 cilindre in isto 2.0 in 155KM ...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Men se zdi res grozna poraba .. Napram, :rolleyes: recimo accordu ki ima sicer 4 cilindre in isto 2.0 in 155KM ...

 

mah,to je vendar nad-premium znamka. :P mislim,da lastniki ne gledajo toliko na porabo.

Bi ga pa imel takoj-ampak navornika seveda. ;)

 

 

Napisano

Ampak meni je pa zadnji del tako ri?ast da je joj, kdo je podpisal okrogle luci na kvadratne stranske in zapolnjenem prtljaznem podaljsku?????????????????????????

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Meni se zdi za avtomobil ki ma tak?en motor, pretirana poraba 10l/100km, kot jo navajajo ...

 

 

Ne vem zakaj ti je tolk ?udno saj ma avto 1600kg gole te?e, pa zadnji pogon in izgube v prenosu mo?i.

 

Ta motor je za tako te?e malce ?vohoten zato ga je treba bolj prtisnt za ?eljeni rezultat to pa pomeni, da te?e notri.

 

Ob normalnih pogojih vo?nje bo te?ko ?lo pod 9 litrov, kr verjemi :(

33112_1.png

Napisano

:ne vem:

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men se zdi res grozna poraba .. Napram, :rolleyes: recimo accordu ki ima sicer 4 cilindre in isto 2.0 in 155KM ...

 

250kg te?ji od accorda - nekje se pa? pozna ta te?a, ?al pri porabi ?e najbolj

33112_1.png

Napisano

Una frendica k ima Skylinea ga je imela. Zdaj ga ima njena mami. In avto nima V6 niti nima 5 cilindov ampak linijsko 6. Narejen za "eko" standarde in niti pod razno za neke perfomanse. :whatever: ?alostno je, da ima JDM verzija inline 4 cilindre 2.0 ter 210 konjev ter bistveno bolj?e perfomanse. Celo bolj?e kot IS300, ki ima inline-6 3.0 iz Supre ter 215 konjev pa bistveno ve?jo te?o.

 

I??i: Altezza RS200 :zvizga:

 

 

Aja in Boss, avto ima cca 1400kg kolikor vem. ne vem kje si ti na?el ?e 200kg, saj ni nem?ki tank? :rolleyes:

Napisano

Aja in Boss, avto ima cca 1400kg kolikor vem. ne vem kje si ti na?el ?e 200kg, saj ni nem?ki tank? :rolleyes:

 

Pa res- sem ta novga IS-a gledal, ki ima te?o okrog 1600kg. Pol je pa sploh ?uden, da je poraba tolk visoka :whatever:

33112_1.png

Napisano

Pa res- sem ta novga IS-a gledal, ki ima te?o okrog 1600kg. Pol je pa sploh ?uden, da je poraba tolk visoka :whatever:

 

Saj to meni ni jasno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF?!

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

?e ?e izbira? med tem modeloma, ti vseen bolj priporo?am hondo (?eprav je rivalska firma). Glede an to da si ?e imel civic-a pozna? prednosti in slabosti hond...Ali pa import kakega jap. modela :D .

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.