Skoči na vsebino

V 6?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Berem va?e poste pa zmer bolj opa?am, da vas je vedno ve? navdu?enih na 6 valjnimi motorji!

 

To je vse ok, sam pol mi pa ni jasno zakaj imate tak nizke porabe goriva? :whatever: ?e se vozite po?asi, potem V6 ne potrebujete in je ?e sam za "imi?" in vam hkrati predstavlja ve?ji sto?ek vzdr?evanja!

 

Tud jaz sem navdu?en nad V6 motorji, da ne bo pomote, sam me impresionira njihova zmogljivost, ne pa ?e samo to da je v6!

 

Moj namen ni nikogar u?alit, me pa zanima zakaj potem V6, ?e ga ne rabite?

 

LP!

Napisano

Cau

 

Glej tudi sam sem imel 2 avta s 6 valji in za en kratek ?as tudi 8 cilindra?a.....je pa tako da ni nujno da ga ma? samo zato da ga bo? pritiskal in gnal.....V6 motorji so dosti bolj vzdr?ljivi.....vo?nja z njimi je dosti bolj dinami?na in nasploh zanimiva....in zakaj tako nizka poraba?? Predvsem gre zato, da 6 cilindra?a ne rabi? priganjat nonstop da se nekam premakne , ampak ga samo "bo?a?" po gasu....za kar recimo nek bolj "?voh" avto tega ne more? po?et.....

 

 

Mislim da sem ti dovolj nazorno povedal zakaj tako navdu?enje na 6+ cilindra?i.....

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

David ti je vse povedal. Povrh tega pa si lahko bolj len pri prestavljanju in ti ni treba za vsako malenkost prestavljat ni?je, ampak se lahko z manj obrati pelje?(takoj manj?a poraba) in potem mirne du?e pritisne? gas in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

saj se ne gre za to, ?e rabi? V6 ali ne, nekaterim je v?e? vo?nja z 4valjniki, meni pa z 6takom. jaz se z mojo MX-o vozim pom estu v 5 prestavi in na avtocesti v 5 pri kon?ni hitrosti, tudi to je ?ar... gre se za na?in in u?itek vo?nje, kar seveda ne pomeni da ga ne ti??im vmes, ampak do 130 sploh ni potrebe pri priganjanju...

mah.. mora? probat enkrat, pa bo? razumel :)

 

 

?e pa se tebi zdi porabaj 9 do 12 litrov nizka :) pa tud ql

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tako kot ?e napisano, mora? probat. Vozi? ga lahko kot dizla. ?e bol, od 1000/min normalno vle?e in potem zmeraj bolj in bolj in - ne rabi? radia, ima? simfonijo V6!

Lahko se dinami?no vozi? s porabo med 8-9 litri, samo kaj, ko kli?e po priganjanju.

Po pravici povedano - mx3 brez V6 bi takoj prodal. Sicer pa o mx3 1.8 V6 vse pozitivno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.