Skoči na vsebino

V?IGALNE SVE?KE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam mazdo 323c 1.5 16V. Ali ve kdo s kak?nim navorom lahko privije? v?igalne sve?ke?Sli?al sem ,da so eni privijali z 27Nm, samo ne vem ?e je to res.Ali je mo?no pri taki vrednosti uni?iti navoje v glavi motorja??e ve kdo kaj na to temo naj napi?e. :unsure::unsure::unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Zavij tako kakor so bile prej?ne zavite, torej po ob?utku! ?e pa bo? preve? zavil in ?e bo? imel premo?no roko pa bo? res navoj uni?il! Potem pa lahko gre? kar po nove! Lp.

Napisano

saj bom ,samo me vseeno zanima s kolik?nim navorom lahko privija? sve?ke.Namre? pri tuniranem avtu je potrebno da so enako mo?no vse privite zaradi enakega segrevanja,....

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ne zana?aj se preve? na poceni moment klju?e, raje delaj na ob?utek, ?e pa nima? ob?utka, pa raje delo prepusti drugemu. Druga?e pa bo 27Nm kar ?timalo ;)

IPB Image
Napisano

misli? da poceni moment klju?i ne bi pravilno delovali?jaz mam od Silverline za 10k.Ni sicer profesionalni samo mislim da dela dobro.Ma? kake slabe izku?nje glede moment klju?ev? :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Hmm ?e zelo kvalitetni ob?asno zatajijo (ne presko?i), kaj ?ele manj ali ne kvalitetni. In ravno zategovanje sve?k je zelo delikatno opravilo - malo preve? zategne? in gre navoj v glavi motorja, kaj pa pol????

IPB Image
Napisano

NE komplicirajte. Sve?ko pa? privije? na roke do tam ko se ustavi potem pa s klju?em obrne? ?a 1/4 obrata in fertik. Jebe? moment klju?e za sve?ke, niso ziher + brezveze je. Zamenjal sem za tamal milijon svek pa se nisem nobenega navoja un?u. Pametno pa je ?a sve?ko prej nama?e? z mastjo ali pa sprejem za navoje ki so pod visokimi temperaturami, je na osnovi bakra.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A je treba prej navoje v glavi s ?im o?istiti ?e uporablja? sprej na osnovi bakra?Kak?ni sprej pa je to, ali ve? kak se mu re?e, pa zakaj je to dobro ? B)B)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

?i??enje ni potrebno. Za ime spreja bom pa ?e sporo?il, obstaja tudi mast v tubi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok.zakaj pa je ta mast, za bolj?e prevajanje toplote ali da se sve?ke ne zape?ejo ,da jih potem la?je odvije??

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Da se ne bova narobe razumela, mazanje z mastjo ni obvezno je pa priporo?ljivo, ker ?e pri manta?i sve?ke navoj la?je zavije?, potem pa pri menjavo la?je odvije? ker se sve?ka po doma?e"ne zape?e" v navoj. Osebmo sem ?e mel primere ko z klju?em in na roke nisem mogel odviti sve?ke in sem si moral pomagat z cevjo s katero sem podalj?al vzvod da sem lahko odvil sve?ke. Ta mast ali sprej se tudi uporablja pri monta?i izpu?nih cevi. Zadnjo tubo te mast ki sem jo porabil je bila od firme Comma, ne vem pa kaj to?no je bla oznaka in zdr?i do 1300 stopinj celzija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V tuning katalogu sem zasledil sve?ke BRISK Premium LGS (Racing) .Pi?e da v kombinaciji z ?portnim filtrom se zaradi bolj?ega izgorevanja pove?a odzivnost motorja.Ne vem ?e je to spet ena TOP SHOP potegav??ina.Kaj menite?

 

Opis je tudi na njihovi strani :

 

http://www.team.brisk.de/index1.htm

 

Pa pod zundkertzen -> Premium LGS

 

:unsure::unsure::unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.