Skoči na vsebino

MAZDA 323f 2.0 V6 GT

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

js sm jih pri skorn?ku v velenju nabavu takrat ko sem jih in je bil TUV zravn.

mislim da mors se potrdilo o montazi prnest, nisem pa 100% ker js jih nism homologiru.

mi niso policaji niti enkrat siknili, pa se cez tehnicne sem vse prisel. edino spricni jih na crno preden jih das gor, js sm mel zelene pa mi je na zadnjem tehnicnem tezil

  • Odgovori 56
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

si mel dovolj samo TUV al si mogu prnest ?e kako potrdilo kdo ti je montiru?

To ma? H&R, ?e se ne motim, kje si jih ubavu pa kolk si dal?

 

tuv pa potrdilo o montazi in opravljeni optiki nabavo sem jih pri kolegu customgarage(uros golob)dal sem 190eur in mi je se kar on izpolnil potrdilo ki ga prej mores dvignit tam kjer bos dal vpisat in pol sn so za sipe in fedre hkrati in sn bil pet min fertig z pregledom ter dve uri pocakal na kartoncek ker sem mel pac cas drugace ti ga posljejo po po?ti

 

js sm jih pri skorn?ku v velenju nabavu takrat ko sem jih in je bil TUV zravn.

mislim da mors se potrdilo o montazi prnest, nisem pa 100% ker js jih nism homologiru.

mi niso policaji niti enkrat siknili, pa se cez tehnicne sem vse prisel. edino spricni jih na crno preden jih das gor, js sm mel zelene pa mi je na zadnjem tehnicnem tezil

 

<_< saj skoraj res ne rabis ker se mogoce res tak ne opazi ker so to terenci pred menjavo in majo koloteke velike ampak kot si sam reko za motor ki si ga dal zaj homologirat da nebi mel problemov v primeru nesrece al pac cesa tako je z fedrami takrat nisi na to stundiro ce bi kaj :whatever: mel in avto gre na pregled in glej ga zlomka neustrezne vzmeti in kazen je tu bog ne daj da povzrocis prometno te olupijo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

tuv pa potrdilo o montazi in opravljeni optiki nabavo sem jih pri kolegu customgarage(uros golob)dal sem 190eur in mi je se kar on izpolnil potrdilo ki ga prej mores dvignit tam kjer bos dal vpisat in pol sn so za sipe in fedre hkrati in sn bil pet min fertig z pregledom ter dve uri pocakal na kartoncek ker sem mel pac cas drugace ti ga posljejo po po?ti

Poznam to trgovino ja, sam js bom verjetn ?ou kr k A3M kjer je cena ista (3? ni?ja), ker mam bli?je, pa ?e ?lahto mam tam :D

ma kdo z njimi izku?nje tut oni vpi?ejo kao, da so oni delal?

Napisano

Poznam to trgovino ja, sam js bom verjetn ?ou kr k A3M kjer je cena ista (3? ni?ja), ker mam bli?je, pa ?e ?lahto mam tam :D

ma kdo z njimi izku?nje tut oni vpi?ejo kao, da so oni delal?

 

Nimam sicer izku?enj z A3M-om, sem pa nekaj ?asa nazaj povpra?eval po vzmetenju in sem dobil najcenej?o ponudbo pri Techno Racing-u, sicer za vzmetenje Vogtland, H&R-i pa bojada niso dosti dra?ji.

 

- Mazda 323F "BA" (VOGTLAND, - 30mm ali pa - 50mm)

EUR 166,32/set -> dobava 3-4 dni

panoramska.jpg
Napisano

<_< saj skoraj res ne rabis ker se mogoce res tak ne opazi ker so to terenci pred menjavo in majo koloteke velike ampak kot si sam reko za motor ki si ga dal zaj homologirat da nebi mel problemov v primeru nesrece al pac cesa tako je z fedrami takrat nisi na to stundiro ce bi kaj :whatever: mel in avto gre na pregled in glej ga zlomka neustrezne vzmeti in kazen je tu bog ne daj da povzrocis prometno te olupijo

 

jep, mas prav. vse je pametno homologirat, sej naceloma ni problemov. kak CAI bi znal, pa vecja masina je tudi kar zajebano.. :/
Napisano

Nimam sicer izku?enj z A3M-om, sem pa nekaj ?asa nazaj povpra?eval po vzmetenju in sem dobil najcenej?o ponudbo pri Techno Racing-u, sicer za vzmetenje Vogtland, H&R-i pa bojada niso dosti dra?ji.

 

- Mazda 323F "BA" (VOGTLAND, - 30mm ali pa - 50mm)

EUR 166,32/set -> dobava 3-4 dni

 

sm se pozanimu glede tega technoracinga in eni pravjo da so nateguni, je pa res da je med H&R-om in Vogtlandom razlike sam 20?. Pa teh 50mm pravjo, da je baje sam marketin?ka fora, da vzmeti u bistvu nikol ne zni?ajo ve? kot za 35mm, ?e bi hotu ve? bi mogu met pa ?e gewinde.

Napisano

sm se pozanimu glede tega technoracinga in eni pravjo da so nateguni, je pa res da je med H&R-om in Vogtlandom razlike sam 20?. Pa teh 50mm pravjo, da je baje sam marketin?ka fora, da vzmeti u bistvu nikol ne zni?ajo ve? kot za 35mm, ?e bi hotu ve? bi mogu met pa ?e gewinde.

 

 

Fantje LOWTEC pri Ustylu ?e zmer najbol?i best buy.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.