Skoči na vsebino

Wankel V Mercedesih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Aje kdo vedu, da sta Felix Wankel in Daimler-Benz dolgo casa sodelovala pri razvoju rotacijskih motorjev. Eden od plodov razvoja je bil zelo zanesljivi MB C111. Le-ta je tudi leta 1978 postavil svetovni hitrostni rekord 403 km/h :o ! Moc 400 HP, pospesek 0 to 100 pod 4.8 sek. Good a?

Leta 1972 so v klasicni MB 350 SL vstavili 4-rotacijski motor v veselje prof.dr.Felix Wankel-a, ceprav le-ta nikoli ni imel vozniskega dovoljenja! Pospesek 0-100 je bil 6.9 sek., kar je bil odlicen dosezek za tedanje tezke MB limuzine.

 

Zivel Felix Wankel

 

P.S. Wankel-ove motorje so imeli tudi Citroen, GM Corvette, Suzuki, Vaz-Lada,...

post-9-1115465444.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Te podatke bi moral objavit na ?im ve? forumov ker velik ljudi sploh ne ve kaj je wankel oz. tudi ne vedo kaj se sploh vrti v RX seriji.

Vse pohvale gredo pa Mazdi da se je odlo?ila nadaljevati razvijanje rotacijskega motorja.

 

 

Pa ?e wankla so vgrajeval tudi v vrtne kosilnice, motorje za ?olne in tudi letala.

Napisano

Torej ?e potegnemo ?rto------wanklov motor je zakon!! :)))

 

 

LP daVid

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.