Skoči na vsebino

Wankel V Mercedesih


Sishi

Priporočeno sporočilo

Aje kdo vedu, da sta Felix Wankel in Daimler-Benz dolgo casa sodelovala pri razvoju rotacijskih motorjev. Eden od plodov razvoja je bil zelo zanesljivi MB C111. Le-ta je tudi leta 1978 postavil svetovni hitrostni rekord 403 km/h :o ! Moc 400 HP, pospesek 0 to 100 pod 4.8 sek. Good a?

Leta 1972 so v klasicni MB 350 SL vstavili 4-rotacijski motor v veselje prof.dr.Felix Wankel-a, ceprav le-ta nikoli ni imel vozniskega dovoljenja! Pospesek 0-100 je bil 6.9 sek., kar je bil odlicen dosezek za tedanje tezke MB limuzine.

 

Zivel Felix Wankel

 

P.S. Wankel-ove motorje so imeli tudi Citroen, GM Corvette, Suzuki, Vaz-Lada,...

post-9-1115465444.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te podatke bi moral objavit na ?im ve? forumov ker velik ljudi sploh ne ve kaj je wankel oz. tudi ne vedo kaj se sploh vrti v RX seriji.

Vse pohvale gredo pa Mazdi da se je odlo?ila nadaljevati razvijanje rotacijskega motorja.

 

 

Pa ?e wankla so vgrajeval tudi v vrtne kosilnice, motorje za ?olne in tudi letala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.