Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo. Imam MX-3 z malo ?udnim motorjem 1.8 16V taka je ?e bla k sem jo kupu. Pomoje je motor od 323. Zdej me pa zanima ?e bi pasu not motor 1.8 V6 brez predelav nosilcov motorja. Za vse odgovore se zahvaljujem :)

Napisano

323 je imela sam 1.8 4L in 2.0 V6 masince...amm...ce imas V6 od 323 je pol 2.0 hihi :D

 

kaj pa je cudnega na motorju??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ne, verjetno me nisi razumel. Jaz mam not ?e od prej 1.8 16v. Zdaj bi pa rad dal not 1.8 V6 pa me zanima ?e pa?e direkt al moram kej predelat.

Napisano

hehe..ma mega :))

ammm....zakaj pa ti ta motorcek ni OK???

kaj bos z motorjem?

 

za nosilce pocaki, da ti yavarye pove...lih zdej eno mx3 sraufajo :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Pa ne ki tvojo??

ne ne mojo...moja je pri meni...na zalost...hehe...magari, da bi moji delali kar delajo :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ne vem ?e ti glih pa?e notri 1.8 v6, verjetno je prej bila tvoja 1.6 16v pa so potem dali notri motor 1.8 a6v.Potem daj notri 2.0 v6.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

V MX-3 pa?e motor 1.6 16V,1.8 V6 in tudi 2.0V6, na avtu ni potrebno spreminjat popolnoma ni?, ler ima vask motor prilagojene nosilce, tako da pa?ejo na avto. B)

Pa bolj se ti spla?a vgradit 2.0 V6, ker pridobi? na na konjih in menjalnik ima dalj?e prestave, kar pomeni manj?o porabo in ve?ji efekt.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

YavarYe X6V6 hvala za odgovor. Vem da bi blo bol? dat 2.0 not ampak je fora v tem da vem za eno ma?ino 1.8 V6. ?e enkrat hvala :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
    • Trenutno je tam koruza, za oba vpletena...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.