Skoči na vsebino

Mazda 323F GT in MX-3 V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat?

  • Odgovori 70
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat?

 

 

?e ima? preve? ?asa in denarja kar.

 

Druga?e se ti pa bolj spla?a vzeti eno razbito 323F GT V6 in iz tiste vse pobrati. Predvidevam, da imata sprednji konec isti, vsaj kar se ti?e motornega prostora in ?irina avtomobila.

 

 

 

Potem pa ?e malo premisli z homologacijo motorja! Ker bognedaj, da povzro?i? kak?no hudo prometno nesre?o in te zavarovalnica ne bo hotela krit, ker nisi imel originalnega motorja!

Napisano

?e ima? preve? ?asa in denarja kar.

 

Druga?e se ti pa bolj spla?a vzeti eno razbito 323F GT V6 in iz tiste vse pobrati. Predvidevam, da imata sprednji konec isti, vsaj kar se ti?e motornega prostora in ?irina avtomobila.

Potem pa ?e malo premisli z homologacijo motorja! Ker bognedaj, da povzro?i? kak?no hudo prometno nesre?o in te zavarovalnica ne bo hotela krit, ker nisi imel originalnega motorja!

 

razbito GT-jko bo problem dobit, ravn zarad homologacije motorja sm se raj? odlo?u za 1.8, ker je ?e v razredu do 100kW.

 

Tut prostorsko je mal omejena, tak da bi zuz zuki blo treba mal predelave

 

primer: http://www.youtube.com/watch?v=Y2UNqcyesbY

 

zato se trenutno raj? odlo?am za ?ipiranje (ampak sm nekje bral, da se Z5 motorja ne da ?ipirat), tak da ostane varianta ?e navadn 1.8 4-celindrski motor, ki ga je izredno te?ko dobit.

Napisano

Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko :jupiii:

panoramska.jpg
Napisano

na?paraj za nov avto.. :)

resno ti pravim, raje nabavi eno V6ko pa jo malo popedenaj (MX3,MX6,Xedos6,323F) kot da se s tem zajebava?

 

C-jka je zdele popolnoma obnovljena, tak da ?e bi jo ?ou prodajat cena nebi bla nizka in tolk dnarja nikol nebi dobu zanjo tak da jo raj? mam ?e kakih 5 let ziher ;)

 

Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko :jupiii:

 

tut zato se mi je ?lo :D

Napisano

Raj? ni? ne menjuj ma?in. ?e ho?e? dobro V6 se zmeni z Bobijem in idi gledat tole:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3848918&show=1

 

avto je bil pret tem v bratovi lasti in je sigurno eden najbol?ih 323F V6. Brat ga je kupil od prve lastnice in tud kilometri so realni.

 

Poznam avto, sm ga tut 2x vidu v ?ivo, ampak predn js zberem tolk dnarja skupi bo ?e zdavni prodana ;)

 

Pa kot sm ?e reku C-jke nebi dal izpod 1500? ampak za tak dnar je nebi noen kupu, je pa res pleh porihtan u nulo, popavilo me je stalo 750?

Napisano

Poznam avto, sm ga tut 2x vidu v ?ivo, ampak predn js zberem tolk dnarja skupi bo ?e zdavni prodana ;)

 

Pa kot sm ?e reku C-jke nebi dal izpod 1500? ampak za tak dnar je nebi noen kupu, je pa res pleh porihtan u nulo, popavilo me je stalo 750?

 

 

Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur....

Napisano

Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur....

 

to se zavedam, vem za en zlo dober ugoden motor, ampak je treba dobit ?e vse ostale dele, zato me zdej zanima bolj ?ipanje oz. menjava za navaden 1.8 motor, ki pa ga je te?je dobit kot kak v6 motor.

Napisano

U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat?

 

Seveda se da ?ipat na vsaj 100 konjev gotovo! Fant, ?ipanje ne turbo avta brez kak?nih predhodnih predelav, za 5 konjev se ti ne spla?a. Drugo je, ?e dobi? neke hude odmi?ne, izpu?ni kolektor, celoten izpu?ni sistem spolira? glavo, potem pa se ?ipa pa si naprimer na 120 konjih. Ampak za ta motor se ne dobi prakti?no ni? (ne kolektorja, ne odmi?nih, ni?!) kar je razumljivo saj je ekonom mlin?ek ne pa nek high performance ?vau. Mazda je za "?portne ?elje" dala ven avte z mo?nej?imi motorji serijsko. V6 motor, B6 in BP ter wankla.

Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko :jupiii:

 

Ni vredno vsega matranja, zafrkavanja in ???, verjemi.

Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur....

 

To?no tako. Samo ves material te bo stal lep kup?ek denarja (ve? kot 500?) potem ko bo? menjal se bo na?lo 100 in 1 problem pa ?e bo obstajala na koncu ?ansa, da kaj ne bo zalaufalo ali pa bognedaj kaj crknilo med vo?njo, se v?gala kaka napeljava oziroma se predrsala cev za kak?no olje itd... ?e ima? tistih 500? jih daj na kup pa dodaj ?e ene nekaj in nabavi nekaj kar je v osnovi mo?neje. Za 323C res ne bo? dobil veliko ampak tako ?al je. Mislim, da nas je na forumu ogromno takih, ki smo imeli tak?ne visokolete?e ?elje pa smo kasneje vsi raje nabavili v ?tartu najmo?nje?i avto iz ponudbe (MX-3 V6, 323F V6, ali pa kak?no drugo znamko ampak najmo?nej?i model v ponudbi). Ko zra?una? je ceneje to, pa ?e ?ivce pri?para?. :jupiii: ?e pa ?e pa najdi celo 323F V6 pa zamenjaj VSE. Na?eloma bi moglo pasati saj gre v osnovi za isti avto.
Napisano

Seveda se da ?ipat na vsaj 100 konjev gotovo! Fant, ?ipanje ne turbo avta brez kak?nih predhodnih predelav, za 5 konjev se ti ne spla?a. Drugo je, ?e dobi? neke hude odmi?ne, izpu?ni kolektor, celoten izpu?ni sistem spolira? glavo, potem pa se ?ipa pa si naprimer na 120 konjih. Ampak za ta motor se ne dobi prakti?no ni? (ne kolektorja, ne odmi?nih, ni?!) kar je razumljivo saj je ekonom mlin?ek ne pa nek high performance ?vau. Mazda je za "?portne ?elje" dala ven avte z mo?nej?imi motorji serijsko. V6 motor, B6 in BP ter wankla.

 

Ni vredno vsega matranja, zafrkavanja in ???, verjemi.

 

To?no tako. Samo ves material te bo stal lep kup?ek denarja (ve? kot 500?) potem ko bo? menjal se bo na?lo 100 in 1 problem pa ?e bo obstajala na koncu ?ansa, da kaj ne bo zalaufalo ali pa bognedaj kaj crknilo med vo?njo, se v?gala kaka napeljava oziroma se predrsala cev za kak?no olje itd... ?e ima? tistih 500? jih daj na kup pa dodaj ?e ene nekaj in nabavi nekaj kar je v osnovi mo?neje. Za 323C res ne bo? dobil veliko ampak tako ?al je. Mislim, da nas je na forumu ogromno takih, ki smo imeli tak?ne visokolete?e ?elje pa smo kasneje vsi raje nabavili v ?tartu najmo?nje?i avto iz ponudbe (MX-3 V6, 323F V6, ali pa kak?no drugo znamko ampak najmo?nej?i model v ponudbi). Ko zra?una? je ceneje to, pa ?e ?ivce pri?para?. :jupiii: ?e pa ?e pa najdi celo 323F V6 pa zamenjaj VSE. Na?eloma bi moglo pasati saj gre v osnovi za isti avto.

 

Kot sm ze rek kej drujga pred 5. leti nebo, ker je pol u bistvu 750? stran vrzenih. Ce bo kdo vedu za 1.8 motor mi nej pove, se mi pa zdi da bo to ravn tak problem dobit kot GTti motor za Daihatsuja.

Napisano

?koda ker je PeW tako mo?no zbil svojo ker bi bil avto idealen donator. :blush: Sicer pa za pogledat je.

 

Uf tam je motor skor ziher adijo. A to so bli isti motorji kot v BA serijah? Se prav, da je tut v Premacy-u isti?

Napisano
Napisano

B8

The 1.8 L (1839 cc) B8 is not just a bored- and stroked- B6. Rather, a new block with widened cylinder spacing is used. The bore was 83 mm and the stroke was 85 mm. This SOHC engine was used in the Mazda 323.

 

BP

The BP is an improved DOHC variant of the 1.8 L B8.

 

Applications:

 

1990-1993 Mazda 323

1991-1996 Ford Escort GT

1994-1997 Kia Sephia GS

1994-1998 Mazda Protegé

1994-1998 Mazda MX-5/Miata

 

 

http://www.club323f.com/club323f/forum/viewtopic.php?t=2727

Napisano
Napisano

DOHC :)

1989-1994 - 1.8 L (1839 cc) B8, FI, 16-valve SOHC, 103 hp (77 kW)/108 ft·lbf (133 N·m)

1989-1994 - 1.8 L (1839 cc) BP, FI, 16-valve DOHC, 125 hp (96 kW)/118 ft·lbf (160 N·m)

Napisano

he he :D te avte je hudic naspanat...

 

Tvoja poteza je bila edina pametna, da si nabavil V6. Zdaj ?e Deeyana prepri?aj(mo), da je to najbolj logi?na in smotrna re?itev. :bravo:
Napisano

Kar v akcijo ?estakov zmanjkuje :) Kakor vem se je en iz na?ega konca ?e nekaj zanimal za Bobijevo :)

 

 

Samo vzdr?evanje pa tud ni nek bav bav, ?e ima? dobrega agenta za zav. ti lahko da dosti popusta. Cene nadomestnih delov so tamtam. Edin ?e kak?na v?igalna tuljava crkne, tist se da pa mal predelat in je prakrat cenej? kot original del. Poraba je pa mogo?e za liter ve?ja.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.