Skoči na vsebino

Mazda 323F GT in MX-3 V6


Deeyan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 70
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Res je. B)

 

V "najslab?em" primeru pa kupi kak?no Primero GT z SR20DE motorjem. Prijatelj ima Sunnya in so mu po nekaj predelavah (odmi?ne, drugi bati od SR16VE, zbru?eni kanali in odprt avspuh) izmerili najprej nekaj ?ez 200hp, potem po po?timani elektroniki je ?e dosti ve? ampak zdaj rabi ?e nove vijake za glavo ker so se original raztegnili, niso zdr?ali skoraj take kompresije.

Mogo?e ga bo prodal ko bo po?timan, ker ima itak ?e 200SXa za zrihtat. No saj ?e prej ga mikajo trobentice, da vidi, ?e prileze na 300. Kar OK za 2.0 brez turbine, pri Cliotu je 200hp brez trobentic ?e uspeh. :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je. B)

 

V "najslab?em" primeru pa kupi kak?no Primero GT z SR20DE motorjem. Prijatelj ima Sunnya in so mu po nekaj predelavah (odmi?ne, drugi bati od SR16VE, zbru?eni kanali in odprt avspuh) izmerili najprej nekaj ?ez 200hp, potem po po?timani elektroniki je ?e dosti ve? ampak zdaj rabi ?e nove vijake za glavo ker so se original raztegnili, niso zdr?ali skoraj take kompresije.

Mogo?e ga bo prodal ko bo po?timan, ker ima itak ?e 200SXa za zrihtat. No saj ?e prej ga mikajo trobentice, da vidi, ?e prileze na 300. Kar OK za 2.0 brez turbine, pri Cliotu je 200hp brez trobentic ?e uspeh. :)

 

sej v to ste me ?ist prepri?al, da je treba V6-ko kupit ?e v ?tartu, ampak ?koda se mi je lo?it od C-jke.

 

?e bi ?e gledu po nissanih me pa najbolj privla?i 200SX. Naslednja varianta pa Mitsubishi Galant.

 

 

1.5 od BA serije je Z5!

 

BG je pa 1.6 in B6

 

od BA ja, mislu sm na BJ ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

200SX pa un moder ne vem a je prodan ali pa si je premislil. Avto je bil brezhiben, narejena generalka, vesten lastnik. Samo slovenska fov?ija ga je pa? spraskala in je bil potreben li?arije. :glare:

 

ja vem ja, tist ze mi je zlo dopadu, tiste praske me niti niso tolk motle. Se mi je pa neko? zlo lu?tal tut tegale http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3864996&show=1 ampak zdej ne ve?, more bit Japonc pa fertiik :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej ne pravim da je podoben 323F, pravim da je isti dizajniru.

sta si pa res ta Rx7 pa on porsche podobna :o

nikol nism porajtu

The styling was developed at the Orberammergau based Mazda Design Centre in Germany, by a man with an excellent CV. The Chief Designer at the time was the man responsible for the exterior styling of the Porsche 928, 924 and 944 all handsome cars in their time. Even now, a 928 cuts a dash in the supercar crowd. Take a look at a late 944 and the Lantis similarities are very clear. In particular, the manner in which the bonnet sinks into the bumper, while the wheel-arches blister.

-club323f.com

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pomoje je, ker so bili v mx-5. Da bo? v tvojo spravu bo? moral pa mal zamenjat kak sesalni kolektor in ?e kaj.

 

pa ?e predraga ja, sam ni mi jasn, ?e gre za isti motor kot pri 323 BA seriji, kok je pri MX-5 140KM, pri 323 pa 115KM :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e gre za isti motor kot pri 323 BA seriji, kok je pri MX-5 140KM, pri 323 pa 115KM :ne vem:

 

Brez te?av. Malo druga?ne odmi?ne in ra?unalnik pa se motor obna?a ?isto druga?e. MX-5 ima gotovo ?e kolektor ?isto druga?en. Ti bom kar dal primer iz ene druge znamke, motor 125hp, blokada na 6500 obratih, in isti motor z drugimi odmi?nimi, kolektorjem in ra?unalnikom pa ima 150hp in 7500 obratov blokado.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brez te?av. Malo druga?ne odmi?ne in ra?unalnik pa se motor obna?a ?isto druga?e. MX-5 ima gotovo ?e kolektor ?isto druga?en. Ti bom kar dal primer iz ene druge znamke, motor 125hp, blokada na 6500 obratih, in isti motor z drugimi odmi?nimi, kolektorjem in ra?unalnikom pa ima 150hp in 7500 obratov blokado.

 

Ja sej to je ?ist podobn kot motor iz Nissana 350Z in Renault Velsatisa, ki je mal u?vohljen.

 

Pa bi pol pasu kolektor iz tega motorja (MX-5) na motor serije BA oz. kontra? Sam se mi zdi, da bi ble spet komplikacje glede nosilcev na ma?ini :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vizuelno primerjat motorja, potem pa meter v roke in premerit vse mere blokov (od vijakov za nosilce, potem za altenator, servo, ?tartar, ......)

 

 

?e prej pa lahko mal po tujih forumih pogleda?, ?e je ?e kdo to delal(323fclub, ......)

 

 

 

?e pa na mizo postavi? ene 5 k? pa grem mogo?e ti to naredit :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vizuelno primerjat motorja, potem pa meter v roke in premerit vse mere blokov (od vijakov za nosilce, potem za altenator, servo, ?tartar, ......)

?e prej pa lahko mal po tujih forumih pogleda?, ?e je ?e kdo to delal(323fclub, ......)

?e pa na mizo postavi? ene 5 k? pa grem mogo?e ti to naredit :)

 

tnx zaenkrat. To pa nasplo?no no?em, da bi mi kdo drug delal, ker mam sam full veselja do tega, namre? ?e mam full dolg ?eljo, da bi se lotu enga tajga projekta, pri Daihatsuju mi je na?alost spodletel, ker pa? nism najdu GT turbo ma?ine, pooje bo tut tukile zlo te?ko dobit tak motor, po ugodni ceni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tuning ni poceni!

 

itaq, da ne, ampak ?e ta edini ki je ma pretirano ceno, V6-ke se prodajajo do najve? 400?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.