Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Dober dan, spet js s svojimi te?avami :) in sicer me zanima zakaj bi se kompresor klime kar naenkrat za?el na hitro vklapljat in izkljaplat. To pomeni, da se vklopi laufa cca. minuto pol se pa izklopi pa ?ez 10s ponovno. Mo?no je, da tega do sedaj nisem opazil sam ponavadi se mi je zdelo, da to laufa skoz k je klima pri?gana. ?e menjam stopnjo hlajenja se pravi da imam na 4 namesto na 1 se pojavi isto samo, da maj?kn dlje laufa.

Potem drugi problem je ta, ko se kompresor vklopi se sli?i tako kot, da nekaj ?krtne. Kaj bi blo to?

Tretji?, ko je klima vklju?ena (kompresor laufa) ima motor tak ?uden zvok sploh v obratih.

Avto je pa 323f 1.5i 96l.

 

Lep pozdrav, Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hm hm ?e kej pozanimal se kok stane ? to?

 

aja pa da ne odpiram nove teme me ?e zanima kok varno se je vozt z iztro?enim le?ajem :huh: kr zaenkrat ?e dnar zbiram, da ?e to porihtam sam se zdej ?e en ?as vozim kar s takim.

 

LP, Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dober dan, spet js s svojimi te?avami :) in sicer me zanima zakaj bi se kompresor klime kar naenkrat za?el na hitro vklapljat in izkljaplat. To pomeni, da se vklopi laufa cca. minuto pol se pa izklopi pa ?ez 10s ponovno. Mo?no je, da tega do sedaj nisem opazil sam ponavadi se mi je zdelo, da to laufa skoz k je klima pri?gana. ?e menjam stopnjo hlajenja se pravi da imam na 4 namesto na 1 se pojavi isto samo, da maj?kn dlje laufa.

Potem drugi problem je ta, ko se kompresor vklopi se sli?i tako kot, da nekaj ?krtne. Kaj bi blo to?

Tretji?, ko je klima vklju?ena (kompresor laufa) ima motor tak ?uden zvok sploh v obratih.

Avto je pa 323f 1.5i 96l.

 

Lep pozdrav, Uro?

 

Brez panike, lahko pa gre? preverit koli?ino plina in zamenjat olje v sistemu.

Senzor sklopke WTF ? Ni to en francoz. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

plin je bil lani se mi zdi nanovo nafilan tako, da s tem naj ne bi blo te?av razn, ?e je spustu kiler. kak?no olje pa je to? kje se ga pa nafila not?

 

kaj pa za le?aj je pametno ?imprej zamenat al ja <_<

 

LP, Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje se zamenja pri "polnenju" klime s plinom, ne da se ga zamenjat kot v motorju al menjalniku.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

plin je bil lani se mi zdi nanovo nafilan tako, da s tem naj ne bi blo te?av razn, ?e je spustu kiler. kak?no olje pa je to? kje se ga pa nafila not?

 

kaj pa za le?aj je pametno ?imprej zamenat al ja <_<

 

LP, Uro?

 

:D to je cist normalno delovanje klime pri tvojem avtu ker ko se kompresor vklopi vzame moc motorju na vseh ba dela tak da se kar hitro vklaplja in izklaplja,lezaj pa le cimprej menjaj

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.