Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

http://www.imazda.com/forums/showthread.php?t=312

 

Danes popoldne bom preveril, katerega izmed tipov motorja imam (dilema je seveda veriga ali ne veriga za pogon odmi?ne gredi). Avto je bil prvi? registriran 09/1996.

 

Ali so zobati jermen (125 zob, 22 mm), rolca, napenjalec in mikrojermeni enaki pri obeh tipih motorjev na obeh shemah v linku so iste ?tevilke)? Kdo ve?

 

Lp :)

 

edit: skoraj 100% je 1. varianta motorja (veriga)

Napisano

?e ma? res verigo, pol je tvoj motor neki posebnga! :blush::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No na teli sliki je mal bolj jasno kje ima verigo, in ta veriga poganja samo izpu?no odmi?no gred. Tako, da je v osnovi ?e vedno poganjano z jermenom.

 

 

Tukaj pa razlo?i kako najla?je ugotovi? kateri tip ima?.

 

 

Just look at your VIN's last 6 digits. If you have a VIN starting with JM1BC and ending with anything larger than 194743, then you have the dual sprocket setup.

 

Napisano

No na teli sliki je mal bolj jasno kje ima verigo, in ta veriga poganja samo izpu?no odmi?no gred. Tako, da je v osnovi ?e vedno poganjano z jermenom.

Tukaj pa razlo?i kako najla?je ugotovi? kateri tip ima?.

 

Ja, vedno gre za zobati jermen, veriga poganja le izpu?no odmi?no gred, zato se je seveda ne vidi, ?e odstrani? za??itni pokrov zob. jermena.

 

Moj VIN je ?isto drug (?e za?etne ?rke in ?tevilke), tako da gre za 1. tip. 2. tip so verjetno na na?em trgu imele BJ (98-).

Napisano
:P mazda 323f ba z5 tip motorja imajo vsi zobati jermen kot glavno vodilo al kak se naj izrazim ketna pa zene odmicne gredi,nic posebniga

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo da bo kaj takšnega. No, saj pri porabi ni čudežev za pričakovati.
    • Ojej, ja tega se je blo za bat. To pač ni Mazda, ampak nek sintetičen kitajski EV, ki s pravimi Mazdami nima nič skupnega. Še manj pa z Mazdino filozofijo orientiranosti na voznika. Thomas je tole lepo razložil pa občutek imam, da je bil še zelo prizanesljiv in bi bolj raztrgal, če bi smel.    
    • V NC serijo pašeta in 2.3 in 2.5 iz ameriških Fusionov.
    • Jaz sem parkrat tankal 100tko pa nič ne opazim, tudi poraba je enaka..... 
    • No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.   Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.