Skoči na vsebino

?portni filter K&N

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

recimo da ja ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
  je Ploki napisal:

kaksen vlozek?

mislim da ti ne sledim vec

 

Vlo?ek za v orihinalno ohi?je filtra, babe majo manj?e. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Ploki napisal:

kaksen vlozek?

mislim da ti ne sledim vec

 

Vlo?ni filter je un, ki ga zamenja? z originalnim in ima malenkost bolj?i pretok obenem ga ni treba menjati temve? se ga opere (nikar spiha!!) kar pomeni, da ni treba ve? menjavati. Naj bi se malo poznalo, moja 323C 1,5 je imela izmerjenih 90hp original naj bi jih imela 88 tako, da recimo, da mo?no je. ?e ne drugega je bil to kar dose?ek, da 10 let star avto nameri ve? konjev kot je nazivna vrednost.

 

Objavljena slika

 

CAI kot bi ga naredil jaz na tvojem mestu je pa v koloteku. ?e se boji? svinjarije lahko ?e vedno da? konusni filter v kak?no okroglo ?katlo (magar teglc za ro?e :P ), da je za silo za??iten. Pri Nissanu 2.0 je kar nekaj konjev razlike (so merili prej/potem) je pa res, da se SR20DE (ta motor) zelo dobro odziva na kakr?nekoli predelave, na nekatere motorje lahko vr?e? f*ka in pol pa ne bo razlike. <_<

 

Tale majster je in?enir, ki je svoje ?ase delal za Nismo ter TRD je namre? o?e JDM in Nissan tuning scene v USA in ve kaj govori. B)Dokaz, da ve kaj govori je ?e njegov ?ivljenjepis. :rispekt:

 

V glavnem tule ima? slike kako naredi:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Tale za??ita pred vro?ino okoli filtra na spodnji sliki JE teglc za ro?e, v tvojem primeru ga pusti? malo ve?jega, da je res iz vseh strani razen ene zaprto in bistveno bolj na varnem in verjemi, da ?e ne bo? zapeljal v potok ti pomoje ne bo vode potegnilo. Sicer glede na to koliko avtov se s takim sistemom vozi bi bili ?e vsi zaribani. ?e ne bo? dal v kolotek je glavno, da je filter stran od vro?ine motorja naprimer za sprednjo lu?jo (tako kot tu, oziroma mogel bi biti tam kjer je akumulator).

 

Objavljena slika

Napisano

tak gre originalna cev v kolotek, morm dol vzet pa pogledat ce je dost prostora za filter..

 

ma, raj bi spodi filter pa CAI ko je se vedno bolj mrzel zrak ceprav res nocem da se mi dere (vsaj do 4k hocem da je tiha ko miska he he) potem od 4 dalje naj se dere.. :)

Napisano

CAI se dere ravno toliko kolikor da? gasa. Pri zaprtem plinu ali pa malo gaasa se ne dere bolj kot ga bo? pohodil bolj se bo avto drl. To je bistvena razlika v primerjavi z avspuhom ko se ti vedno dere, najraje na AC pri kak?nih 120-130km/h, da te za?ne boleti glava. <_<

Napisano

kar se ti?e pri meni ,sem mislil da bo huje ampak ni...........bo? 1x probal ;) seveda ko se vidmo

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Rabi? samo ravne ali tudi krivine? Ravne aluminijaste dobi? v AlCu v kamniku, s koleni zna biti pa problem. Lahko bi rekel A3M ampak jih ne maram pa tudi, ?e nimajo bo? mogo?e ?akal in se na?akal, da dostavijo. <_< Lahko kupi? samo ravne aluminijaste cevi pa kupi? silikonske krivine. Da se marsikaj ustvariti v glavnem.

Napisano

a je ze kdo fejkal za policaje pa reskiral original airbox pa fliknil samo ohisje okrog cevi? :)

 

verjetno bom rabu se kako koleno, cev je kul do airboxa od airboxa naprej je pa original neka tenka plasticna pizdarija v odbijac note.r

Napisano

ok v a3m majo vse na kupu.. grem mogoc kr osebno tja ce bom mel cajt.

 

ubisstvu, edin kar nucam je ena cev od airflow metra do resonator boxa, umaknem resonator box vun pa namesto resonator boxa (ki je pod lucjo, right?) dam gor en sportn filter? :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.