Skoči na vsebino

Mazda 6 ne v?ge


Priporočeno sporočilo

Mazda 6 diesel, letnik 03 100kw, 150000 km. Avto mi je ?e nekaj ?asa cukal, v prostem teku pa uga?al. V?eraj pa se je zgodilo slede?e: avto je popolnoma izgubil mo?. Brez dodajanja plina sploh ne v?ge. Ko med v?iganjem dodajam plin avto sicer v?ge, ampak potem takoj ugasne. Po nekaj poskusih mi je uspelo dose?i cca 4000 obratov, ko pa sem spustil plin, je takoj crknil. Ima kdo kako idejo? malo sumim ?rpalko goriva, je pa problem da avta ne morem spravit niti iz gara?e, kaj ?ele do servisa. ?e vnaprej se zahvaljujem za kakr?en koli odgovor. Mimogrede, diagnostika je pokazala nekaj v zvezi s pritiskom goriva ( P0193, P0112)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

IMV ventil je za zamenjat in bo kresnila s prve, zamenjava je cca 20 min ?e si bolj smotan, pa tudi z gara?e ni treba spravljat avta.

Isto je blo pri mojem fotru.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zamenjan IMV in Rail (visokotla?ni) ventil. Ra?unalnik ne poka?e nobene napake ve?, avto pa sicer v?ge, vendar ni nobene mo?i. V prostem teku pa seveda takoj crkne. O?itno je ?e vedno nekaj s pritiskom narobe, zgleda da bo treba ?e visokotla?no ?rpalko zamenjat... Mi je pa mehanik rekel, da je o?itno prej?nji lastnik enkrat tankal bencin. Ima mogo?e ?e kdo idejo? Zakaj ra?unalnik ne poka?e napake na ?rpalki? :angry2::angry2::angry2:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsak kukrtolk vreden tester poka?e tlak nafte v comonailu, ?e je prenizek je pa? visokotla?na pumpa fu?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.