Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spo?tovani!

 

Problem je z Mazdo , da avto ne prime plina.

 

Mazda 323 sedan 1.5 16V sedan , letnik 1999 motor ZL, tipbj12l2

 

Avto v?ge normalno , obrati so nekje 1000 obr/min(mrzel) in po nekem ?asu padejo na cca 600 obr/min in ne torkira , skratka lepo te?e.Nato pritisne? na hitro na pedalo za plin in ga za?ne du?it , obrati padejo in spet po?asi narastejo(avto nima nobene mo?i-torkira).V primeru ko na pedalo za plin pritiska? po?asi potem ni takega du?enja , ampak vseeno je.

 

Na sve?kah je videti da ni pravega izgorevanja.Preizkusili smo tudi odklopiti lambdo sondo in je enak efekt.Pri odklopu Maf senzorja trenutno malo motor zaniha glede obratov in potem ko pritisne? na plin na za?etku lepo prime, nato nadalje pa ga du?i, torej nekako obratno ko je maf priklju?en.

 

Preizkusili smo tudi gibljivo cev ki gre na loputo sneti , potem se pa avto ugasne.

 

Prej je bilo du?enja manj , po ?asu ko je bila ??i??ena loputa za plin pa je to bolj intezivno.

 

Kaj bi lahko nagajalo?

 

Hvala ?e v naprej in lep pozdrav!

 

Sisko

Napisano

?ivjo Sisko,

 

sam sem imel podoben problem, vendar ne vem ?e povsem enak. Po kar nekaj mesecih ugotavljanja kaj je ?lo narobe smo zamenjali razdelilec in kable, ki gredo na sve?ke in je bila stvar re?ena. Pred tem pa smo poskusili vse ?ivo, tudi razdiranje tanka in ?rpanje vode, pa aditive itd.

Napisano

Najverjetneje ne dela sistem za spreminjanje kota predv?iga na razdelilcu. Lahko je napaka na vakum sistemu, ali na mehani?nem delu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preizkusili smo tudi gibljivo cev ki gre na loputo sneti , potem se pa avto ugasne.

 

Preveri, ?e je ta cev kje preluknjana ali preparela - lahko ti vle?e 'fou?' zrak in ima? prerevno me?anico...

?e ni to preveri ?e sve?ke, kable, razdelilec - v tem vrstnem redu.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ali je pomembno da je razdelilec enak mojemu ,ali ustreza od katere druge Mazde?

 

Kje natan?no je ta razdelilec(mogo?e slikca)?Ali mislite za ta razdelilec modula (v?igalno tuljavo) ,ki sta pritrjena zgoraj na blok motorja?

 

Preizkusil bom tudi z rabljenim Maf senzorjem od Mazde 1.5 16V ampak razlika je v ?tevilkah:

 

original:ZL 01 177400-2010

drug: ZL 01 197400-2010

 

LP

 

Sisko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.