Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spo?tovani!

 

Problem je z Mazdo , da avto ne prime plina.

 

Mazda 323 sedan 1.5 16V sedan , letnik 1999 motor ZL, tipbj12l2

 

Avto v?ge normalno , obrati so nekje 1000 obr/min(mrzel) in po nekem ?asu padejo na cca 600 obr/min in ne torkira , skratka lepo te?e.Nato pritisne? na hitro na pedalo za plin in ga za?ne du?it , obrati padejo in spet po?asi narastejo(avto nima nobene mo?i-torkira).V primeru ko na pedalo za plin pritiska? po?asi potem ni takega du?enja , ampak vseeno je.

 

Na sve?kah je videti da ni pravega izgorevanja.Preizkusili smo tudi odklopiti lambdo sondo in je enak efekt.Pri odklopu Maf senzorja trenutno malo motor zaniha glede obratov in potem ko pritisne? na plin na za?etku lepo prime, nato nadalje pa ga du?i, torej nekako obratno ko je maf priklju?en.

 

Preizkusili smo tudi gibljivo cev ki gre na loputo sneti , potem se pa avto ugasne.

 

Prej je bilo du?enja manj , po ?asu ko je bila ??i??ena loputa za plin pa je to bolj intezivno.

 

Kaj bi lahko nagajalo?

 

Hvala ?e v naprej in lep pozdrav!

 

Sisko

Napisano

?ivjo Sisko,

 

sam sem imel podoben problem, vendar ne vem ?e povsem enak. Po kar nekaj mesecih ugotavljanja kaj je ?lo narobe smo zamenjali razdelilec in kable, ki gredo na sve?ke in je bila stvar re?ena. Pred tem pa smo poskusili vse ?ivo, tudi razdiranje tanka in ?rpanje vode, pa aditive itd.

Napisano

Najverjetneje ne dela sistem za spreminjanje kota predv?iga na razdelilcu. Lahko je napaka na vakum sistemu, ali na mehani?nem delu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preizkusili smo tudi gibljivo cev ki gre na loputo sneti , potem se pa avto ugasne.

 

Preveri, ?e je ta cev kje preluknjana ali preparela - lahko ti vle?e 'fou?' zrak in ima? prerevno me?anico...

?e ni to preveri ?e sve?ke, kable, razdelilec - v tem vrstnem redu.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ali je pomembno da je razdelilec enak mojemu ,ali ustreza od katere druge Mazde?

 

Kje natan?no je ta razdelilec(mogo?e slikca)?Ali mislite za ta razdelilec modula (v?igalno tuljavo) ,ki sta pritrjena zgoraj na blok motorja?

 

Preizkusil bom tudi z rabljenim Maf senzorjem od Mazde 1.5 16V ampak razlika je v ?tevilkah:

 

original:ZL 01 177400-2010

drug: ZL 01 197400-2010

 

LP

 

Sisko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.