Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spo?tovani!

 

Problem je z Mazdo , da avto ne prime plina.

 

Mazda 323 sedan 1.5 16V sedan , letnik 1999 motor ZL, tipbj12l2

 

Avto v?ge normalno , obrati so nekje 1000 obr/min(mrzel) in po nekem ?asu padejo na cca 600 obr/min in ne torkira , skratka lepo te?e.Nato pritisne? na hitro na pedalo za plin in ga za?ne du?it , obrati padejo in spet po?asi narastejo(avto nima nobene mo?i-torkira).V primeru ko na pedalo za plin pritiska? po?asi potem ni takega du?enja , ampak vseeno je.

 

Na sve?kah je videti da ni pravega izgorevanja.Preizkusili smo tudi odklopiti lambdo sondo in je enak efekt.Pri odklopu Maf senzorja trenutno malo motor zaniha glede obratov in potem ko pritisne? na plin na za?etku lepo prime, nato nadalje pa ga du?i, torej nekako obratno ko je maf priklju?en.

 

Preizkusili smo tudi gibljivo cev ki gre na loputo sneti , potem se pa avto ugasne.

 

Prej je bilo du?enja manj , po ?asu ko je bila ??i??ena loputa za plin pa je to bolj intezivno.

 

Kaj bi lahko nagajalo?

 

Hvala ?e v naprej in lep pozdrav!

 

Sisko

Napisano

?ivjo Sisko,

 

sam sem imel podoben problem, vendar ne vem ?e povsem enak. Po kar nekaj mesecih ugotavljanja kaj je ?lo narobe smo zamenjali razdelilec in kable, ki gredo na sve?ke in je bila stvar re?ena. Pred tem pa smo poskusili vse ?ivo, tudi razdiranje tanka in ?rpanje vode, pa aditive itd.

Napisano

Najverjetneje ne dela sistem za spreminjanje kota predv?iga na razdelilcu. Lahko je napaka na vakum sistemu, ali na mehani?nem delu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preizkusili smo tudi gibljivo cev ki gre na loputo sneti , potem se pa avto ugasne.

 

Preveri, ?e je ta cev kje preluknjana ali preparela - lahko ti vle?e 'fou?' zrak in ima? prerevno me?anico...

?e ni to preveri ?e sve?ke, kable, razdelilec - v tem vrstnem redu.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ali je pomembno da je razdelilec enak mojemu ,ali ustreza od katere druge Mazde?

 

Kje natan?no je ta razdelilec(mogo?e slikca)?Ali mislite za ta razdelilec modula (v?igalno tuljavo) ,ki sta pritrjena zgoraj na blok motorja?

 

Preizkusil bom tudi z rabljenim Maf senzorjem od Mazde 1.5 16V ampak razlika je v ?tevilkah:

 

original:ZL 01 177400-2010

drug: ZL 01 197400-2010

 

LP

 

Sisko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.