Turbo Lumpi Napisano 12. avgust, 2010 Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 Da nam nove teme odpru... Zanima me katera kombinacija prehoda iz 4ih cevi na 1o cev pri izpu?nih kolektorjih je najbolj?a/optimalna? Sepravi ali da grejo 4 cevi takoj v 1, ali da grejo 4 cevi najprej v 2 in potem te 2 ?e v 1?? Citiraj
Symon Napisano 12. avgust, 2010 Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 4-1 imajo ponavadi visoko tura?ne ma?ine ker dajo ve? top-end mo?i vendar malo manj navora v nizkih in srednjih obratih kot 4-2-1. 4-2-1 da namre? ve? navora in malo manj konjev v vi?jih obratih ampak v resnici to ni tako slabo kot se sli?i. Namre? avto lep?e vle?e ?e iz ?tarta in sam imam raje 10Nm ve? v srednjih obratih kot 5hp pri blokadi. Je bolj uporabno. Ima dosti avtomobilov ravno zato serijsko 4-2-1. Je pa zanimivo Clio 172 ima 4-1, moj 182 pa 4-2-1 in ima ve? konjev in ve? navora pri nizkih obratov. Skratka je samo odvisno od ostalih komponent. Prijatelj je s serijskim 4-2-1 kolektorjem prilezel pri 2.0 motorju iz 140 na 250hp torej tudi 4-2-1 ni slab sistem. Google it: "4-2-1 header vs 4-1" Citiraj
Deeyan Napisano 12. avgust, 2010 Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 Sam kolk bi se pa to u bistvu poznal na 1.5 mlin?ku? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Symon Napisano 12. avgust, 2010 Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 Sam kolk bi se pa to u bistvu poznal na 1.5 mlin?ku? Najbr? okoli 10 konjev, ?e bi bil cel izpu?ni sistem zamenjan tudi ve?, ene 15hp. ?e se spla?a vr?t 1000? za 15hp je pa druga pesem. Proda? avto, doda? 1000? in ima? ?e kaj hitrej?ega... Citiraj
Ploki Napisano 12. avgust, 2010 Avtor Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 mene je izpusni sistem prisel vse skup z lonnci in montazo dobrih 700e... se pozna? vlece avto ze od zacetka lepse kot prej, pa tut top end ma... headerji so 6-2-1, izpuh 60, zadnji lonc 60 v 2x40 da malo stisne in utisa vse skupaj. sound ima zelo kulturen... Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 12. avgust, 2010 Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 Najbr? okoli 10 konjev, ?e bi bil cel izpu?ni sistem zamenjan tudi ve?, ene 15hp. ?e se spla?a vr?t 1000? za 15hp je pa druga pesem. Proda? avto, doda? 1000? in ima? ?e kaj hitrej?ega... ?e teh 10 konjev so bolj pobo?ne ?elje Upam da poznate rek: There's no replacement for displacement Citiraj
Symon Napisano 12. avgust, 2010 Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 ?e teh 10 konjev so bolj pobo?ne ?elje Upam da poznate rek: There's no replacement for displacement Sem pozabil kako izgleda original sistem. Pomoje, da se da dobiti ene 10 hp, ?e vr?e? notr ene 600+?. Rek je pa zakon. Citiraj
Ploki Napisano 12. avgust, 2010 Avtor Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 ne spla?a se tok no, razn ?e res ho?s vse iztisnt iz avta.... men se s sesalnim kr pozna, brez njih pa vpra?anje ka bi blo je pa res da pade poraba! (meni za ca liter do dva pri enaki vo?nji) Citiraj
Turbo Lumpi Napisano 12. avgust, 2010 Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 Najbr? okoli 10 konjev, ?e bi bil cel izpu?ni sistem zamenjan tudi ve?, ene 15hp. ?e se spla?a vr?t 1000? za 15hp je pa druga pesem. Proda? avto, doda? 1000? in ima? ?e kaj hitrej?ega... V mislih sem imel mnogo manj?o vsoto, oz home made zadevco... zanima me ?e ali bi se spla?alo dat ?ir?e cevi na kolektorjih? oz vsaj na koncu ?ir?o cev na izpu?ni sistem.. Ker zdaj so luknje iz bloka fi32mm na izpuh pa pride fi45mm. Potem pa do Fabi-ja po celoto cev do zadnjih loncev, zadnja lonca pa ?e mam In jap, zadi bota 2 lonca original kolektorji: cev od kolektorjev na ipu?no cev: Citiraj
Symon Napisano 13. avgust, 2010 Prijavi Napisano 13. avgust, 2010 To je tolk enih izra?unov, ?e dela?, ni to kr neki spotoma.... Citiraj
Ploki Napisano 13. avgust, 2010 Avtor Prijavi Napisano 13. avgust, 2010 fora pri kolektorjih in auspuhu je, da ce ne bos vsega zracunal kot se sika ti lahk performance pade, lahk dobis backfire (da potegne izpuh nazaj v masino), itd itd. Citiraj
Turbo Lumpi Napisano 13. avgust, 2010 Prijavi Napisano 13. avgust, 2010 Hmm, potem je najbolje da pustim fi-je kolektorjev kakr?ni so... Aja ?e nekaj, pri ogriginal kolektorjih gredo cevi oz. kanali 1 in 4 skupaj ter 2 in 3 skupaj na koncu se pa zdru?ijo. Ali na preformanse vpliva tudi zdru?evanje cevi/kanalov? P.S.: verjetno ?ir?i fi-ji iz bloka ne bodo pomagali ker bi moral potem ?e na bloku raz?irit luknje... Citiraj
Ploki Napisano 14. avgust, 2010 Avtor Prijavi Napisano 14. avgust, 2010 ja, sej to ti je simon lih razlozu. 4-1, 4-2-1 ti mas ocitno 4-2-1 moji original kolektorji so bili kurac od ovce, ker niso imeli zdruzeno cev v isto dolzino ampak je bla ubistvu ena "cev" (lito zelezo) pa noter tri lukne navrtane, pa pri zadnji lukni pol cev navzdol.. menda naj bi blo fajn ce so vse cevi enako dolge, pa valda, da je cim manj ukrivleno (kar je pr f-ki kurac, auspuh do riti ma tok jebenih krivin da ni za verjet) vedno je bottle neck tist ko bremza, ceprav mal bi se vseeno poznalo pac, najlazje je it po preverjeni poti, tk ko sm jst kolektorje po ebayu dobu, je pa res da jih je za 323f tezk dobit. za kako mx5 se se najde Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.