Skoči na vsebino

Mazdina formula


Deeyan

Priporočeno sporočilo

evo vam copy - paste ;)

 

The 22-year-old Belgian race driver Frédéric Vervisch will make his debut in the Cooper Tires presents the Formula Atlantic Championship powered by Mazda on March 20. The reigning German and Asian Formula 3 Champion joins Genoa Racing, a team with lots of experience in single seater racing, namely the Formula 3000, Indy Lights and Formula Atlantic. Last season, Genoa scored a victory with its driver and finished seventh in the standings.

 

Frédéric Vervisch: “My goal was to participate in the Formula Renault 3.5 Series, but I was not able to find enough funding. Recently the opportunity to race in America arose. At this time, I will only take part in the opening round of the championship at Sebring. It won’t be easy, but I’m aiming for the win with Genoa Racing. Markus Niemel?, Borja Garcia and John Michael Edwards will be my main opponents. Niemel? is the reigning champion and Edwards, with whom I drove in the European Formula Renault, took the title in the Star Mazda junior series.”

 

A first test with his new team has already taken place. On March 11 and 12, Frédéric tested his car on Palm Beach International Raceway in Florida. On Tuesday he set the third fastest time, only a few tenths shy of the fastest time set by Garcia. Some problems on Wednesday however held Frédéric from a better position.

 

Vervisch: “My first test in the Formula Atlantic car was very interesting. We have to change a few things before Sebring, but overall the pace was good.”

 

In the Cooper Tires presents the Formula Atlantic Championship powered by Mazda all drivers use the same Swift 016a chassis with a 2,3 liter Mazda engine which produces 300 horsepower (224 kW). Some of North America’s top drivers learnt the ropes in the Formula Atlantics; Gilles and Jacques Villeneuve, Patrick Carpentier, Sam Hornish and Buddy Rice. This year’s Atlantic champions will be rewarded with $1,000,000.

 

On March 20 things will be getting serious for Frédéric Vervisch during the opening round of the Cooper Tires presents the Formula Atlantic Championship powered by Mazda on Sebring International Raceway, where the legendary 12 Hours of Sebring will be raced that same weekend.

 

 

Career Frédéric Vervisch

 

2005 World Series by Renault

 

2006 Formula Renault 2.0 North European Cup, 9th

 

2007 German Formula 3 Cup, 2nd(4 victories)

 

2008 German Formula 3 Cup, 1st (7 victories)

 

Asian Formula 3 Championship, 1st (11 victories)

 

Objavljena slikaObjavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.