Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pred 14 dnevi sem dal avtomobil temeljito o?istiti pri lokalni avtopralnici in od takrat naprej je okoli avtomobila mo? vonjati vonj po nafti (zelo intenzivno). Ni vonj po avspuhih webasta ( to vem kako smrdi). Pod avtomobilom ni videti lu?ic nafte ( ali pa ostane na plasti?nem pokrovu ). Sem pa na hitro pregledal motorni del in pod pasti?nim pokrovom opazil, da je mal mastno..

 

sliki..

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

desna ( kaj je to? grelna sve?ka? ) je mastna od nafte..

 

Avto je mazda6, 2004, dizel..

 

hvala za morebitne namige..

Napisano

Oj.

A ni mogo?e tista cevkica za nafto od spodaj preribana? Na spodnji slikci se mi zdi, da je to vidno... LP Ivan

Napisano

To je ?oba ki dozira nafto v zgorevalni prostor.

Tista cevka je povratni vod ki vra?a odve?no nafot nazaj v rezervoar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je ?oba ki dozira nafto v zgorevalni prostor.

Tista cevka je povratni vod ki vra?a odve?no nafot nazaj v rezervoar.

 

Oj.

 

Saj to mislim, da je povratna cevka preribana in spu??a. Sam sem mel tak primer... LP

Napisano

Pri moji biv?i ljubici sem moral te povratne vode menjat vsakih 50 000 km....Fiat pa?....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.