Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Če boš dirkal z njim, potem pač SUV ni prava izbira. Kolikor sem testiral oba, me pri normalni vožnji ni nič zmotilo, zadeva je težka in tako se obnaša tudi na cesti.
-
Hvala vsem za odzive. Še vedno pa ne vem ali nekatere pomanjkljivosti podvozja lahko uredijo v sklopu garancije ali ne?
-
Eni so še vedno prepričani, da smo na pravi strani zgodovine. "Demokracija" za vsako ceno pa naj bo še tolk mrtvih. Čakam, da bodo zdaj Janezovi častilci udarili po nama.
-
Prvi PHEV so imeli zelo "poskočno" podvozje, ki naj bi bilo pri dizlih že bolj uglajeno. Teža baterij tukaj pač igra svojo vlogo in zato je nekoliko lažje prilagodit manj masivnega dizla kot PHEV. Kaj vzet? Po moje v bistvu tistega, ki bo najbolje izkoriščal tvoje potovalne navade. V principu takole bi se sam odločil. Če so krajše vožnje, dnevno nekaj deset kilometrov potem PHEV absolutno. Če pa bo kilometrov več kot 60-70 na dan bi pa vseeno vzel dizla. Ne samo zarad porabe ampak kot celoten paket, ki vključuje tudi udobje, ker tako kot pravi @ignacij, če je avto pretrd bodo daljše vožnje bolj muka kot užitek.
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)