Skoči na vsebino

vrtljaji motorja v prostem teku


Priporočeno sporočilo

ima kdo kak?en nasvet?

 

Ob?asno se mi na Mazdi 6 diesel (2003), ob npr. ?akanju v kri?i??u vrtljaji prostega teka dvignejo na 1500 obratov in potem nekaj ?asa laufa pod tak?nimi obrati!

lu?ka se ne pri?ge nobena tudi drugih te?av potem ko peljem ni!

Ima oz. je imel kdo p?odobno te?avo?

kak?n nasvet mogo?e?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ima kdo kak?en nasvet?

 

Ob?asno se mi na Mazdi 6 diesel (2003), ob npr. ?akanju v kri?i??u vrtljaji prostega teka dvignejo na 1500 obratov in potem nekaj ?asa laufa pod tak?nimi obrati!

lu?ka se ne pri?ge nobena tudi drugih te?av potem ko peljem ni!

Ima oz. je imel kdo p?odobno te?avo?

kak?n nasvet mogo?e?

 

mrzel ali topel ali vedno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

topel! ko npr. ga pustim te?i pred trgovino dalj ?asa ali pa v kak?nem zastoju!

druga?e pa popolnoma brez te?av!

imam neko informacijo, da se naj bi takrat ?istil!?kaj naj bi se ?istilo?

 

in se ti takrat slu?ajno ne vklopi kompresor klime? A v?ge normalno?

 

Spra?ujem ker lahko zaradi obremenitve alternatorja 'kompenzira' z obrati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A NIMA DPF FILTRA?2002 VEM DA GA NIMAJO , 2003 PA NAJ BI GA NEKATERE ?E IMELE?????

 

A ve kdo mogo?e kako je stemi filtri DPF? od katerega letnika tej naprej ga imajo?

 

Am, nekje proti konca leta 2005 ga majo prve..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in se ti takrat slu?ajno ne vklopi kompresor klime? A v?ge normalno?

 

Spra?ujem ker lahko zaradi obremenitve alternatorja 'kompenzira' z obrati

 

ne ni? se drugega ne vklopi!pa? gre na pribli?no 1500 vrtljajev pa kak?no minuto tko laufa pol pa s5 normalno naprej!?

je pa res, da mi to dela odkar sem menjal IMV ventil(ventil prostega teka)!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne ni? se drugega ne vklopi!pa? gre na pribli?no 1500 vrtljajev pa kak?no minuto tko laufa pol pa s5 normalno naprej!?

je pa res, da mi to dela odkar sem menjal IMV ventil(ventil prostega teka)!

 

nov ventil?

menjan kje?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nov ventil?

menjan kje?

 

Menjan na Mazda servisu v Avstriji!Sem zraven stal ko ga je menjal tk, da mislim da je namontiran ok!

 

Men je na volvu po?el podobno, kadar je bil mraz. Pomagal je kontakt sprej enkrat na let na priklopu senzorja na zra?nem filtru.

 

aja? bom poizkusil, ?e bo kaj pomagalo!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjan na Mazda servisu v Avstriji!Sem zraven stal ko ga je menjal tk, da mislim da je namontiran ok!

aja? bom poizkusil, ?e bo kaj pomagalo!

 

Potem je lahko res kaj premaknjeno na luft messerju - ta uravnava tudi stant gas - preglej celo cev ce ni kje staknjena, luknjasta, in vse kontakte

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.