Skoči na vsebino

BS delete

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ogromno tega je na netu. V glavnem so vsi ?pekulirali, zakaj bi vplivala na okvare motorjev, konkretno ni napisall nih?e. So pa vsi opa?ali, da brez nje je okvar manj in to krepko. Danes mi je g. John iz PT-performance stvar lepo razlo?il.

Na vpra?anje, ali je gred smiselno odstraniti ali je to samo trik za prodajo BS-delete kitov, je odgovoril tole:

"Its very important, the gear that drives the BS assembly is helical cut, so it forces the crank back and forth causing excessive thrust loads… not good."

 

?e komu kaj koristi.....

lp

Napisano

BS je pa kratica za?

 

bull shit :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

BS je pa kratica za?

 

A ni to izravnalna gred (Balance Shaft) :ne vem: Nisem najbolj doma v tem tako, da lahko, da sem kiksnil - zadeva na?eloma skrbi samo za mirnej?i tek motorja in se jo na?eloma lahko tudi ven vzame.

33112_1.png

Napisano

Ja Boss ima prav vsaj kolikor mi je to znano. Nekateri jih jemljejo ven (pri drugih znamkah) ker naj bi motorju kradle mo?, da je avto potem bolj odziven, pride ve? konjev na kolesa itd. Ro-bi sicer dvomim, da se bo kak Mazda? tega lotil, je pa vseeno koristna informacija. :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede na dolžino prispevka,in kdaj si odgovoril,po vsej verjetnosti niti nisi pogledal cel video. Gre za to,da so 2x celice že menjavali,to pa je sedaj že tretjič ista napaka-BMS ne more izbalansirati celic zaradi prevelikih razhajanj v napetosti celic. Garncija je 8 let ali 160.000km   EV bi naj veliko vozil,da se povrne vložek oz. da je nakup v primerjavi z ICE avtom ekonomičen....pa ti VW zarine tega🖕,in se pri 160-tisoč kilometrih lahko le "pripogneš".   Zelo zanimiv pa je dokument,ki ga tip pokaže,kar namiguje na veliko verjetnost,da ta problem ne obstaja le pri starejših vozilih,ampak pri modelih vse do letnika 2024!!!...poleg dejstva,da so dokumenti na voljo le za ameriški trg,za evropskega se pa skriva.   Toliko o "zelenosti","ekonomičnosti" in ostalih pravljicah okoli EVjev.
    • Ja tuji komercialni RTL je tisti merodajni.  
    • Ne stekam kaj je tu spornega, ker to o cemer govori je normalno v svetu baterij. A ljudje pricakujejo 10 let brez sprememb????
    • Naših medijev v večini niti ne gledam,ker jim bolj malo verjamem...pa dajmo pogledati tuje.   Dva dni star prispevek.     En dan star prispevek.      
    • Google je moj prijatelj🤔   Za VAG piše takole: Z drugega vidika, če upoštevamo normalno delovno temperaturno območje Volkswagnovega motornega olja, je običajno 70-90 stopinj Celzija. Ko vozimo pri visokih hitrostih ali na intenziven način, se bo temperatura olja zagotovo dvignila in dosegla približno 100-120 stopinj.   Tak da ne bi več paničaril gledectemperature olja. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.