Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem kar ?e nekaj preiskal, nekaj tudi spra?eval pa sem ?e vedno malo v dvomih, tako da me zanima par vpra?anj:

 

- Kak?ne dimenzije felten in gum pridejo do zadnjega mm na mazdi6 (02-08) in da ne drgnejo pod nobenim pogojem, brez da bi zavihaval in ?iril blatnike. Torej na stock. V smislu ETja, ?irine plati??a in gume. Zanima me za 18 in 19 col

 

- Bi 8×19 feltna ET40, z gumami 225/35 R19 drgnila? Jaz si predstavljam da bi, glede na to, da je dane v svoji temi napisal, da ima 7×17 feltne z ET 40 in da je placa med blatnikom in gumo za kak list papirja. Torej ?e gre? na isti ET pri 1 in? ?ir?i gumi, si nekje 12 mm v obe smeri pridobil, torej bi moral bit ET 52, da bi bil rob na istem? Ima kdo drug kak?ne druga?ne izku?nje?

 

hvala in lp

Napisano

Na ebay.de ni niti enih 19k, ki bi ustrezale pogojem za mazdo6, brez da bi delal predelave.. Kako je to mo?no? Tudi vse kar se prodaja pri nas ime 8 inchev ?irine in et40.. in pa dejstvo da drgnejo. Kaj dajo vsi gor ?e v ?tartu take da drgnejo? Sem mislil, da bom mogo?e kak komplet rabljenih dobil, se bo treba zgleda za nov komplet stegnit?

 

lp

Napisano

hmm, jst mislm, da oni tle niso upo?teval ETjev? Ker pi?e da 8×19 feltna z ET35 pa?e na M6..

 

Ma kdo na forumu 18ke al pa 19ke na svoji 6ici? Da mi pove kak?ne dimenzije ima :)

 

lp

Napisano

Tole sm najdu na mazda6club.com:

When I had my 19's I ran a 19x7.5" rim with a +45 offset on 235/35/19 tires. You'll be able to get away without rolling your fenders on a 225 tire though, but I liked the meatier look with the 235's. You will need to roll your fenders but after that I can guarantee you that you won't rub. I carried 3 people in the back and a 150 lb system in the trunk with my tires tucking and no rubbing whatsoever.

Tle ?e neki:

Q: Can you put 18 inch rims on a 2004 mazda 6 without any modifications. If so what's the biggest you can go?

 

A:yes any front wheel drive 18" wheel with a 225/40r18 tire will work but you must roll the rear fender lip up so no rubbing will happen 19" is an option as well tires size 215/35r19

 

20'' wheels is the biggest you can go, with 225/30R20 tires.

 

Tle ?e par slik (sicer ene druge Mazda?e 6!)

http://forum.torontomazda6.com/viewtopic.php?t=653

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Ok, zgleda da jst ne znam ra?unat tega na pamet..

 

Glede na tale kalkulator: http://www.rimsntires.com/specs.jsp , ?e vpi?em dimenzije od daneta (guma 225/45 R17, 17X7 et40) in potem dam za primerjavo 225/35 R19 na 19×8 et 40 pi?e, da bo feltna na istem mestu, kot 17ka. Kar je na?eloma razumljivo, saj ostane ET isti, kar pomeni, da feltna ostane na istem mestu, le feltna sama je za en inch ?ir?a (ker pa je 225 guma tako ali tako 8,8 in?na, to pomeni, da se s samo ?irino na?eloma ne zgodi ni?, ker feltna ne pogleda izpod gume. Kar se ti?e povr?ine gume, pri teh dveh feltnah, po definiciji in v teoriji, ostane vse isto - ostane na istem mestu, isto oddaljena od blatnika in podvozja, le znotraj v gumi se feltna raz?iri za 10 mm v vsako smer).

 

Zdej pa ne vem ?emu nej zaupam.. (Je pa zra?unal, da za tisto mazdo na linku, ki ima 275/35 R19 gume na 19×9,5 ET43 feltnah, da je skoraj 2,5 cm bolj ven, kot od daneta, kar pomeni, da trditev v zadnjem linku, da guma ne drgne, ni pravilna)

 

Zgleda bo treba nekak se z nekom zment k ma tako feltno in probat..

 

lp

 

P.S.: Pa hvala za pomo? :)

Napisano

jao kompliciras :D

18 ima ze MPS pa nekatere special edition ze serijsko

pri sirini 7 je lahko ET do 40

pri 7.5 ET 45

pri 8 ET 50

 

to velja za gume do sirine 215/225

 

vse druge variante so vprasljive oz. moras zravnat zadnji blatnik

drugace pa kar lepo izpade rx8 feltna na mazdi 6

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.