Skoči na vsebino

Mazda 6 nakup?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

?e lep ?as vozim mazdo 323 Sedan letnik 1995. Motor 1.3l 16V (bencinar). Avto te?e super, vendar glede na starost po tihem razmi?ljam o menjavi. Letno sem za?el delati 30.000km, pred leti avta nisem veliko vozil. Olje in filtre menjavam na 10.000km oz. avto redno servisiran tako kot se spodobi (pri dobrem prijatelju). Trenutno mam 220.000km (kar se mi ne zdi veliko). Porabo imam povpre?no 7l/100km. Vozim 80% AC in 20% mesto. Z avtom nikoli nisem imel problemov in nikoli me ni pustil na cesti!!!

 

 

Razmi?lam o nakupu rabljene Mazde 6 (dizla). Zanimajo me predvsem va?e izku?nje in mnenja.

1. Gledal sem letnike od 2003 do 2007. Kaj morem paziti oz. kaj so njene ?ibke to?ke?

2. Vozilo ?elim imeti dlje ?asa, koliko bi naj bla tista meja prevo?enih km, katero se ?e spla?a kupiti?

3. Kak?na je razlika v porabi, ?e vzamem 5 ali 6 stopenjski menjalnik?

4. Ali bi se mi morda izpla?alo kupiti mazdo 3? (morda se mi zdi malo premala)

5. Ali dolgoro?no gledano se izpla?a nova mazda 6? (?koda mi je edino finan?nih sredstev za novo vozilo)

 

 

Hvala in lep pozdrav.

Napisano

1. Nekateri ti bodo rekli DPF. ?e ga bo? vozil konkretno, ti ne bo delal te?av. :ouje:

3. Ma ni razlike. ?e zmeraj bo? imel okrog 7. <_<

5. Spla?a se ti imet sre?o in kupit rabljenega, ki ne dela problemov za malo ke?a. :bravo:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

1. Nekateri ti bodo rekli DPF. ?e ga bo? vozil konkretno, ti ne bo delal te?av. :ouje:

3. Ma ni razlike. ?e zmeraj bo? imel okrog 7. <_<

5. Spla?a se ti imet sre?o in kupit rabljenega, ki ne dela problemov za malo ke?a. :bravo:

 

1. Nekateri ti bodo rekli DPF?

 

Kaj to?no to pomeni?

Napisano

Kot sem se jaz pogovarjal z nekom, ki kupuje razbite avte in prodaja dele, da so na trgu zelo zelo iskani CD136 motorji, ker radi zaribajo. Je rekel, da glede na razliko v konjih bolj priporo?a 120 konjsko potem, da naj bi ob rednem preverjanju nivoja olja dolgo predla.

 

Kolk pa je tega res, bo pa kdo drug povedal

 

(iz te ?estice, s katere sem jaz ?raufal ven usnjene komponente, je ?el motor (136 konjski) takoj, za 1.300 ? (7 let star avro)

 

lp

Napisano

Pozdravljeni,

odlo?am se za nakup mazde in sicer lahko dokaj ugodno dobim mazdo 6, 2.3i, je pa avtomatik. Kako je kaj s temi avtomatskimi menjalniki, oz. na splosno temi motorji?

Tempirana bomba? :glare:

 

 

lp,

p

Napisano

@Piranja;

 

1. Teli avtomobili znajo kar rjave (zadnje obrobe blatnikov), baje je bila serijska napaka - odpravljali so jo nekaterim pod garancijo

 

2. odvisno kater letnik bo? dejansko kupil, Face lift mazde6 (nekje okol 2005 je menjava oz. pomladitev) ima DPF (filter trdih delcev al kako se mu ?e re?e), pred tem ga pa nimajo in tudi te?av ne more? imet z njim.

 

3. - 6.prestava ti bo sigurno zni?ala porabo, npr. ?e ?e ti pri neki brzini obrati padejo s 3000 na 2500 se to sigurno nekaj pozna pri potro?nji (kolko to?no pa ne bi vedu povedat)

 

4. Med mazdo 3 in 6 je kar velika prostorska razlika (poskusi obe peljat, pa bo? takoj videl kolko je ura).

 

5. Avto je dejansko najslab?a mo?na investicija, razen kak?nih hazarderskih zadev morda, tako da je odlo?itev pa? na tebi, je pa jasno, da v prvem letu ali dveh izgubi ogrooomno na vrednosti, ampak je pa nov in ve? kaj se je znjim po?elo do tebe, se pravi ni?! :danzoman:

 

Pa veliko sre?e ob nakupu, ti pa kar povem, da tak?nih avtov kot jih je mazda delala leta 95, tak?nega ne ve? pri?akovat! sramezljiv :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kot sem se jaz pogovarjal z nekom, ki kupuje razbite avte in prodaja dele, da so na trgu zelo zelo iskani CD136 motorji, ker radi zaribajo. Je rekel, da glede na razliko v konjih bolj priporo?a 120 konjsko potem, da naj bi ob rednem preverjanju nivoja olja dolgo predla.

 

Kolk pa je tega res, bo pa kdo drug povedal

 

(iz te ?estice, s katere sem jaz ?raufal ven usnjene komponente, je ?el motor (136 konjski) takoj, za 1.300 ? (7 let star avro)

 

lp

 

Tudi ma?ka rada snede ribo z mize,?e ji dovoli?.Tako je tudi z avtom;?e se od rednega servisa do drugega samo vozi? in pritiska? gas,brez da bi enkrat pogledal olje,potem ti "rad" zariba.?e posebej,?e ne ugotovijo

strokovnjaki na servisu,da je potrebno zamenjati te problemati?ne podlo?ke oziroma,?e pametujejo,da je to pa? nepotrebno.

In potem rad pada nivo olja,in ?e bolj.In,?e ne ugotovi? pravo?asno,da je olje pod minimumom,se rada pri?ge rde?a STOP lu?ka.In takrat je ponavadi prepozno. ;)

Malo za ?alo in veliko za res.

 

 

Napisano

@Piranja;

 

1. Teli avtomobili znajo kar rjave (zadnje obrobe blatnikov), baje je bila serijska napaka - odpravljali so jo nekaterim pod garancijo

 

2. odvisno kater letnik bo? dejansko kupil, Face lift mazde6 (nekje okol 2005 je menjava oz. pomladitev) ima DPF (filter trdih delcev al kako se mu ?e re?e), pred tem ga pa nimajo in tudi te?av ne more? imet z njim.

 

3. - 6.prestava ti bo sigurno zni?ala porabo, npr. ?e ?e ti pri neki brzini obrati padejo s 3000 na 2500 se to sigurno nekaj pozna pri potro?nji (kolko to?no pa ne bi vedu povedat)

 

4. Med mazdo 3 in 6 je kar velika prostorska razlika (poskusi obe peljat, pa bo? takoj videl kolko je ura).

 

5. Avto je dejansko najslab?a mo?na investicija, razen kak?nih hazarderskih zadev morda, tako da je odlo?itev pa? na tebi, je pa jasno, da v prvem letu ali dveh izgubi ogrooomno na vrednosti, ampak je pa nov in ve? kaj se je znjim po?elo do tebe, se pravi ni?! :danzoman:

 

Pa veliko sre?e ob nakupu, ti pa kar povem, da tak?nih avtov kot jih je mazda delala leta 95, tak?nega ne ve? pri?akovat! sramezljiv :ne vem:

 

Hvala za odgovore.

 

?e upo?tevam na to da mam 2m in 100kg potem bo ziher mazda 3 malo premala.

 

Kot sem se jaz pogovarjal z nekom, ki kupuje razbite avte in prodaja dele, da so na trgu zelo zelo iskani CD136 motorji, ker radi zaribajo. Je rekel, da glede na razliko v konjih bolj priporo?a 120 konjsko potem, da naj bi ob rednem preverjanju nivoja olja dolgo predla.

 

Kolk pa je tega res, bo pa kdo drug povedal

 

(iz te ?estice, s katere sem jaz ?raufal ven usnjene komponente, je ?el motor (136 konjski) takoj, za 1.300 ? (7 let star avro)

 

lp

 

Ima? morda kak?no informacijo, kak so CD143 TE motorji? (143km), ko bi naj bili posodobljeni?

Napisano

 

?e upo?tevam na to da mam 2m in 100kg potem bo ziher mazda 3 malo premala.

Ima? morda kak?no informacijo, kak so CD143 TE motorji? (143km), ko bi naj bili posodobljeni?

 

Isti. Samo softwer je drug.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.