Skoči na vsebino

ROPOTANJE V KABINI


Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

Jest imam pa problem z mazdo 3. Ko vklopim kontakt vozila za?ne ropotati po potni?ki kabini, kot bi se en ventilator nekam drgnil. Potem vozilo za?enem in hrup ostane pribli?no ?e 5 km voznje potem utihne.

Intenziteta hrupa je razli?na. Vem da ventilator ni ker vse ugasnem pa ?e vedno ropota. Eni pravijo da je bencinska ?rpalka, zdej pa mene zanima kaj narediti in pa kak?en stro?ek bi bil ?e bi to ?rpalko menjal.

 

Za nasvete se vnaprej zahvaljujem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

 

Jest imam pa problem z mazdo 3. Ko vklopim kontakt vozila za?ne ropotati po potni?ki kabini, kot bi se en ventilator nekam drgnil. Potem vozilo za?enem in hrup ostane pribli?no ?e 5 km voznje potem utihne.

Intenziteta hrupa je razli?na. Vem da ventilator ni ker vse ugasnem pa ?e vedno ropota. Eni pravijo da je bencinska ?rpalka, zdej pa mene zanima kaj narediti in pa kak?en stro?ek bi bil ?e bi to ?rpalko menjal.

 

Za nasvete se vnaprej zahvaljujem.

 

A se ti to dogaja samo v mrzlih dnevih( ko da? kontakt za?ne nekaj grdo ru?it pribli?no tam ko je radio tam not nekje) To se dogaja tudi meni in kot si napisal ko avto lavfa par min. zadeva utihne? Se pa to sli?i samo ko je mrzlo. Da bi bila bencinska pumpa tam pod armaturo :ne vem: te?ko verjetno!

Sicer mene ne moti dokler zadeva deluje! Sem pa tudi sam ?e malo razdiral in gledal kaj bi lahko bilo pa ?e nisem na?el vzroka.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se ti to dogaja samo v mrzlih dnevih( ko da? kontakt za?ne nekaj grdo ru?it pribli?no tam ko je radio tam not nekje) To se dogaja tudi meni in kot si napisal ko avto lavfa par min. zadeva utihne? Se pa to sli?i samo ko je mrzlo. Da bi bila bencinska pumpa tam pod armaturo :ne vem: te?ko verjetno!

Sicer mene ne moti dokler zadeva deluje! Sem pa tudi sam ?e malo razdiral in gledal kaj bi lahko bilo pa ?e nisem na?el vzroka.

 

 

 

ja to se dogaja v mrzlih dneh ampak zadeva je hudo mote?a ker avto uporabljam za kraj?e relacije do 5 km in zato tuli skoraj ves ?as... :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vem kaj naj bi to ropotalo ampak je povezano z nekak?nim motorjem kakim regulatorjem morda kaj pa jaz vem. imel sem komplet sredinsko konzolo podrto pa nisem ni? zasledil.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko pa je kak del elektri?nega mehanizma za nastavljenje kem ti piha, probaj ga prestavlljat in preverit ?e ti sploh dela. Drugi test pa naredi in ga daj v recim samo na spredno ?ajbo, al pa samo v noge in potem bo? sli?al ?e je kaj razlike. Potem probaj na?gat temperaturo(ventilator daj samo na 1. stopnjo) do konca in bo? videl ?e je kaj efekta.Podobno "te?avo" sem imal cca 5 let nazaj v xedos-u, kjer je po?rlo zobnik od nastavljanja kam piha in v srednji legi(?ajba-noge) je skozi nekaj ?kripalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sem v?eraj poslu?al ko sem dal kotakt! Meni za?ne ropotat cca 30 sec. potem neha tud ?e je ventilacija ugasnena!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sem v?eraj poslu?al ko sem dal kotakt! Meni za?ne ropotat cca 30 sec. potem neha tud ?e je ventilacija ugasnena!

 

jajca... :zvizga:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj pise nekaj vec o ventilatorju, ki je na senzorju tempearature

 

 

 

Ventilator na temperaturnem senzorju ??????

Vsak dan nekaj novega zvem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes v avtu dam kontakt in za?ne to bren?ati kot ponavadi,pa sem potolkel tam ko je senzor in je hrup zginil :)

hehe pred uporabo premu?kaj ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A vse štiri? Ma to skoraj ne more biti res, ker maš še AWD in je manj stresa na pogonskih kolesih/gumah. Kolk ti je pa prej na Mazdi 5 zdržalo? Ne vem men je tole res čudno, da niso slučajno teb gume ukradli na kakem od toliko garancijskih servisov.   Da imaš na 13.000 izrabljene gume... no way. Ko sem imel prvo Mazdo 6 sem 7 let živel v enih takih napol gorskih vukojebcih (Golobinjek pri Mirni Peči) z ogromno ovinki in prvič z navornikom, ki me je skos spodbujal, da sem teral v hrib. Pa še vedno sem uspal narediti dobrih 30.000km. Edino GY Eagle F1 še tiste smrekca profil, mi je pojedlo robove prej, ker sem jih pumpal po navodilih na vratih avta. Ko sem dal na 3.0 je bilo pa OK in avto se je vozil sanjsko dobro in ni več pobiralo robov.
    • Ampak se vseeno izboljšuje situacija... čedalje več pravih kolesarskih se odpira, kar je za pohvalit.   Sam osebno pa vedno delam take ture, da je minimalno prometnic oziroma, če so, da na njih ni prometa. Bojim sa namreč napak, ki so nehotne in že parkrat se mi je zgodilo, da me je rešilo na kolesu to, da sem voznik, ker razumem promet iz obeh koncev. Me je pa vseeno tudi ena obilna teta pred leti skupaj s kolesom naložila na havbo v Slovenj Gradcu. Ja kljub vsej previdnosti, na kolesarski, se ti lahko to zgodi. Ampak, manj ko po cestah voziš, manj je možnosti. Čista statistika in verjetnost.
    • Razlika je 85€ proti 115€. Cenejše vzdrževanje imam 🤣
    • 1cm razlike je v višini bočnic (11 vs 12), mislim da ta centimeter ne naredi glih neke velike razlike. Obe gume sta kot da se po balonu vozš
    • Pa pelješ se z manj upogibanjem bočnic in še ceneje z 205/55/16 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.