Skoči na vsebino

cx-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

samo zakaj nisi podalj?al CAI da bi zajel res mrzel zrak?? Pod intercoolerjem in za fridgeom ima? ?e vedno vro? zrak?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

samo zakaj nisi podalj?al CAI da bi zajel res mrzel zrak?? Pod intercoolerjem in za fridgeom ima? ?e vedno vro? zrak?

 

Med vo?njo je tam hladen zrak, na mestu me ne zanima.

Okrog hladilnika je plastika , da gre zrak do ventilatorja in je tisti del za??iten.

Bom pa dodal ?e en usmerjevalnik na mesto, kjer original zajema zrak.

Napisano

Med vo?njo je tam hladen zrak, na mestu me ne zanima.

Okrog hladilnika je plastika , da gre zrak do ventilatorja in je tisti del za??iten.

Bom pa dodal ?e en usmerjevalnik na mesto, kjer original zajema zrak.

 

si prepri?an??? ZAjem zraka je na levi strani pod robom havbe usmerjen na intercooler in se odvaja ravno tja (nisem nikol med vo?njo roke ti?al sicer tja :)),

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma med vo?njo tam ni take grozne vro?ine. Pri Cliu imam zajem zraka isto tam nekje in ni te?av.

 

Sicer pa izgleda obetavno. A si CAI ?trihnil v ?rno ali bo ostalo tak?ne barve? Ker sam sem eden tistih ?udakov ki bi z veseljem ?pricnil v mat ?rno, da izgleda kot iz fabrke. :D

Napisano

si prepri?an??? ZAjem zraka je na levi strani pod robom havbe usmerjen na intercooler in se odvaja ravno tja (nisem nikol med vo?njo roke ti?al sicer tja :)),

 

Za intercooler se zrak zajema to?no pred intercoolerjem, to je nekje na sredi avta. Odvaja se nazaj pod dno avtomobila.

 

 

 

A si CAI ?trihnil v ?rno ali bo ostalo tak?ne barve? Ker sam sem eden tistih ?udakov ki bi z veseljem ?pricnil v mat ?rno, da izgleda kot iz fabrke. :D

 

Cel je narejen iz inoxa, mi je pa zmanjkalo za priklop za oddu?ek iz glave in tisto sem potem ?pricnil z prvim sprejem, ki je bil pri roki.

Verjetno bom komplet pihnil, ampak ?e nisem 100% kake barve (?rna renutno vodi)

Napisano

Tale fi pri sesalni loputi mi pa malo majhen deluje? Mogo?e zaradi pospe?evanja zraka?

Druga?e pa pohvalno, da si nekdo upa to delat na novej?em avtu :bravo:

 

?e mi pove?, kje je sesalna loputa, ti bom la?je odgovoril

Napisano

CAI ima na eni strani filter, na drugi pride pa na sesalno loputo. Tam mi deluje zelo majhen premer cevi.

 

Jebo te ja, ta cev gre na turbimo in ne na sesalno loputo !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ro-bi, glede na to da si dau narest zadnja lonca + cevi, malo razmisli ?e o odstranitvi drugega kat.

Plini na tehni?nem gredo skoz bp, ker drugi dela samo takrat ko se prvi pregreje(to je takrat ko uporablja? skoraj vse konji?e malo dlje ?asa), pri tehni?nem pa to itak ni in ni panike.

Zvok zunaj pa postane kar precej globji, v avtu pa ni ni? druga?e, vsaj tako je pri meni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ro-bi, glede na to da si dau narest zadnja lonca + cevi, malo razmisli ?e o odstranitvi drugega kat.

Plini na tehni?nem gredo skoz bp, ker drugi dela samo takrat ko se prvi pregreje(to je takrat ko uporablja? skoraj vse konji?e malo dlje ?asa), pri tehni?nem pa to itak ni in ni panike.

Zvok zunaj pa postane kar precej globji, v avtu pa ni ni? druga?e, vsaj tako je pri meni.

 

Na sre?o sem dal lonca narest sam k sebi (so full poceni ;) ) in tja bom dal delat tudi downpipe z hi flo katalizatorjem (metallic substrate) - drugi pa gre v ko? ;)

Napisano

Vidim, da kar obvlada? ?vasanje ker izgledata res lepo narejena. B) Kaj si uporabil za polnjenje? Sumim, da bo s tema maj?kenima loncema kar opazna razlika (pa ne le v mo?i ampak bolj zaradi zvoka). Celoten sistem na turbo avtu se pa druga?e kar pozna pri turbo avtih.

Napisano

Kaj si uporabil za polnjenje?

 

Znotraj je perforirana plo?evina, povita z fino, na visoke temperature odporno inox volno, okrog so kerami?na vlakna, ki prenesejo 1400°C.

Ko sem dal na kolegov ATV 750 cc 2 cilindra, so se sli?alo samo mehanski zvoki motorja, iz izpuha ni bilo prakti?no ni?, razen pihanja :D

Napisano

Hehe maherji kar na ATVju sprobali. Ne saj ?e se ATV ni drl potem pa zelo verjetno bo tudi iz CX-7 bolj kot ne samo pihalo. Pri turbo avtih je fajn ker ?e turbina deluje kot du?ilec zvoka, edino ?vi?ganje se potem sli?i na ta ra?un kar pa ni slabo. :bravo:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?tiribatne ?eljusti + dvodelni diski = ultimate stopping power :notworth:

Brembo? Kateri diski in plo??ice so to?

 

 

?e pogleda? malo bolje, bo? pre?tel 6 batov ;)

 

Par dni nazaj sem zamenjal tudi visokotla?no benz pumpo z ve?jo, da bo sfolgala pretoke, ko bo vse narejeno.

Napisano

?e pogleda? malo bolje, bo? pre?tel 6 batov ;)

 

Par dni nazaj sem zamenjal tudi visokotla?no benz pumpo z ve?jo, da bo sfolgala pretoke, ko bo vse narejeno.

 

No od tukaj se pa nadaljuje pravi tunung.

Kaj bo? pa zadaj dal ?

Zvon na pestu bo? dal narest, al si ga tud dobil poleg ?

Kolk vaga kanta od CX-7 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No od tukaj se pa nadaljuje pravi tunung.

Kaj bo? pa zadaj dal ?

Zvon na pestu bo? dal narest, al si ga tud dobil poleg ?

Kolk vaga kanta od CX-7 ?

 

Zvon bom delal sam, material sem danes preveril in ga lahko dobim.

CX tehta 1880 z mano vred in 1/3 bencina.

Zadaj bo zaenkrat pri zavorah original, ko bom sprobal, se bom odlo?il dalje. Morda samo kake mehkej?e pakne in bo ?e dovolj.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.