Skoči na vsebino

Dnevne lu?i na CX-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e se prav spomnim je Jures na njegovi nekaj podobnega naredil :)

 

 

ja sem videl njegov projekt. Tukaj mi je v?e? da je zadeva integrirana v origin. lampo.

Napisano

Tole bi verjetno Taubek znal narest. Je pa treba met eno vezje ali ?ip, da zmanj?a svetilnost, ko se vklopi ?migovec... ?e se ne motim ima Audi nekako tako narejeno.

33112_1.png

Napisano

Tole bi verjetno Taubek znal narest. Je pa treba met eno vezje ali ?ip, da zmanj?a svetilnost, ko se vklopi ?migovec... ?e se ne motim ima Audi nekako tako narejeno.

 

sem mu ?e poslal mail

Napisano

dnevne lu?i v estoniji niso problem, problem je modul ki pride v Slovenijo v avtih tovarni?ko, ki ima lu?i stalno v?gane ?e s kontaktom, jaz sem to predelal uspe?no, zamenjava z originalnim takim (kot ga ima estonec) je pa 400?!!!

 

Sem pa ?e zdavnaj obupal nad ledicami za dnevne lu?i!!!

 

P.S. ?e nekaj, tele dnevne lu?i so larifari, v tujini probavam malo voziti brez lu?i - cel tank 1000km ?e je treba NI RAZLIKE v porabi!

Ne re?em, ?e avto stalno stoji, da rabi malo ve? energije, ampak ko se pelje ni nobene panike.

 

V glavnem po moje en marketin?ki ....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni,

 

nisem vedel da je tudi tukaj ta tema, sem Purlyu ze vrnil email.

 

No da ?e ostalim malo opi?em tole zadevo, ki je naredil ta "frik" :) Cena 150eur niti ni tako visoka za tole kar je tam prikazano. V lu?i je mislim da 12+5 power led, katerih nabavna cena je okrog 4eur/kom ?e so kak?ne malo bolj?e. Druga? pa vezje in program niti ni nek problem naredit, treba si je samo cajt vzet, material je doma :)(razen oran?nih power led)

 

Manj?anje svetilnosti pa s PWM ni nek problem naredit, potrebno je pa? komplet stikalo za lu?i in smerokaze povezat z vezjem.

 

lp.

Zoom-zoom

Napisano

Pozdravljeni,

 

nisem vedel da je tudi tukaj ta tema, sem Purlyu ze vrnil email.

 

No da ?e ostalim malo opi?em tole zadevo, ki je naredil ta "frik" :) Cena 150eur niti ni tako visoka za tole kar je tam prikazano. V lu?i je mislim da 12+5 power led, katerih nabavna cena je okrog 4eur/kom ?e so kak?ne malo bolj?e. Druga? pa vezje in program niti ni nek problem naredit, treba si je samo cajt vzet, material je doma :)(razen oran?nih power led)

 

Manj?anje svetilnosti pa s PWM ni nek problem naredit, potrebno je pa? komplet stikalo za lu?i in smerokaze povezat z vezjem.

 

lp.

 

napajanje te zadeve ni problemati?no, saj se lahko ve?e na 12 V preko kontakta, ko pa senzor svetlobe zazna temo (gumb na AUTO), pa vklopi lu?i isto?asno pa rele izklopi ledike.

Napisano

napajanje te zadeve ni problemati?no, saj se lahko ve?e na 12 V preko kontakta, ko pa senzor svetlobe zazna temo (gumb na AUTO), pa vklopi lu?i isto?asno pa rele izklopi ledike.

 

Pa to vam jaz govorim AUTO NE DELA!!!!!

Modul v CX-7 je tovarni?ko nastavlejn na kontakt - skoz ON, kar dela senzor je to da izklaplja osvetlitev armaturke - thats it.

 

Xenonke ne delajo le na poziciji PARK, druga?e povsod, in zato sem moral predelati modul za ?tevci - in potem dal nazaj na original ker sem obupal nad katerikoli DRLji....

 

Purly - ti ko ?tarta? avto v?iga s Xenonkami? ?e ja je pol to to....mogo?e sploh nisi opazil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa to vam jaz govorim AUTO NE DELA!!!!!

Modul v CX-7 je tovarni?ko nastavlejn na kontakt - skoz ON, kar dela senzor je to da izklaplja osvetlitev armaturke - thats it.

 

Xenonke ne delajo le na poziciji PARK, druga?e povsod, in zato sem moral predelati modul za ?tevci - in potem dal nazaj na original ker sem obupal nad katerikoli DRLji....

 

Purly - ti ko ?tarta? avto v?iga s Xenonkami? ?e ja je pol to to....mogo?e sploh nisi opazil

 

ima? prav ja, zato so mi to na servisu reprogramirali, 5 minut dela. Zdaj ni ve? non stop ON.

Original tovarni?ko je baje tako da AUTO vklaplja lu?i ampak se na nultem servisu zaradi SLO zakona ta funkcija blokira.

Napisano

ima? prav ja, zato so mi to na servisu reprogramirali, 5 minut dela. Zdaj ni ve? non stop ON.

Original tovarni?ko je baje tako da AUTO vklaplja lu?i ampak se na nultem servisu zaradi SLO zakona ta funkcija blokira.

 

Ja fak no, od kdaj se pa da tole programirat... kot vem je treba cel modul zamenjat al je to pri novih kej drga? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ja fak no, od kdaj se pa da tole programirat... kot vem je treba cel modul zamenjat al je to pri novih kej drga? :ne vem:

 

Ravno sem se sam izbuljil o?i - mi pove? kje so ti to naredili, ker o?itno so nas nategovali in hoteli zaslu?iti.

 

Je pa logi?no da se da to nastaviti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

cel tank 1000km ?e je treba NI RAZLIKE v porabi!

 

 

 

Le kako naj bo razlika v porabi?

?e avto povpre?no rabi za premik recimo 30Kw , pri?tejemo zgube motorja in dobimo, da skupno tro?imo za okrog 100 ali ve? Kw goriva (otto motor ima izkoristek pri idealnih pogojih okrog 28%, med vo?njo pa tudi ve? kot pol manj). Pri 100 porabljenih Kw z ledicami prihranimo koliko? 40W???

Ma ni laboratorjia, ki lahko doka?e zni?ano porabo, kaj ?ele , da bi to opazil kdo na cesti...

 

Ve? prihrani?, ?e na ogledalo obesi? CD od ?abana ?auli?a- in menda dobi? ?e nekaj KM dodatno :punk:

 

Za samo regulacijo svetilnosti pa kupi? tokovni generator, ki ima 5V vhod za regulacijo izhoda. Potem lahko dela?, kar ?eli?.

Stane pa par euro in se ne spla?a doma lotat.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.