Skoči na vsebino

Sistem nadzora tlaka v pnevmatikah

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem lastnik Mazde6 karavan GT 140D

 

Danes sem peljal avto na letno preobuvanje. Vulkanizer ugotovi da imam po?eno matico ventila in to na dveh koesih. Problem je v tem da imam v kolesih senzorje za nadzor tlaka. Ker ni mogel o?istiti volka iz navoja se zmeniva da mi da rezervne ventile brez senzorjev in popravi navoje. Opozoril me je da mi bo avto javil ali javljal da z tlakom nekaj ne ?pila vredu.

Problem se jew pojavil ko sem se z avtom zapeljal iz delavnice. Problem je v tem da mi alarmni sistem v avtu ne javlja ni?esar.

Vpra?anje za strokovnjake pa je? Zakaj se ni? ne ogla?a.

 

Moja razlaga je naslednja:

- Sistem ne dela.

-Sistem reagira le razliko tlakov v pnevmatikah, ne odziva pa se na manjkajo?e senzorje.

-??????????

 

Prosim ?e me lahko kdo pomiri.

Napisano

?e sem prav razumel si dal senzorje dol in jih nadomestil s klasi?nimi ventil?ki ?

 

Te ventil?ke s senzorji si nato imel pa? zlo?ene v prtlja?iku, ko si se peljal domov in sistem jih je pa? normalno zaznaval zato ni javljal napako, da mu manjkajo saj so bili v avtu :hudicek:

 

Je pa res, da ?e se ne motim delajo na razliko v tlakih tako, da ?e pride do odstopanja enega izmed senzorjev za mislim, da ve? kot 0,4-0,5 bara med najvi?jo in najni?jo vrednostjo, ki jo bele?ijo posamezni senzor ?ele javi sporo?ilo.

33112_1.png

Napisano

Imam spet isti problem... le da tokrat druga dva ventilcka... ki lani nista bila zamenjana ...

 

Mi je na enem spuscalo, zato mi je vulkanizer na eno kolo dal navaden ventilcek... Kljub temu, da sem imel ventilcek v avtu, mi je sistem zapiskal in lucka sedaj stalno gori... kar je logicno... saj en ventilcek nima enakega pritiska, kot ostali trije, ker ni montiran na kolesu :) ...

 

Izgleda pa takole... :(

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest. Pa ti ima? isti avto kot jest. sam da moj ni navy. Sicer mi je po vo?nji na avtocesti kon?no za?el sistem javljati da nekaj ne ?pila vredu pri tlaku v pnevmatikah. Sam jes ventilov ne vozim s sabo. Ne razumem pa kaj je vzrok pokanju matic na ventilih. Vulkanizer sumi da je kdo hotel nekaj odviti. Men pa ni jasno kaj bi lahko odvil razen svoje objestne glave. Ni? dve matici mi bo popravil. ?e pa ne, pa naj gre vse u k.... Se bom pa brez vozil. Itak se tale sistem pri mazdi ne more primerjati s sistemom pri renoultu. Tam ti to?no poka?e katera pnevmatika ti ne ?pila z orkestrom. So me pa zajebali pri intrklasu ko sem se zanimal za zimske pnevmatike. Hotel sem vzeti mal o?je in vi?ji presek z litimi feltnami. Svetovali so mi da bo tole povzreo?ilo stalno alarmiraje v avtu. Sedaj ko sem pa kupil 225/45/18 pa vidim da tudi sami ne vedo kaj priporo?ajo. Najraje bi kar vse ?tiri senzorje ven pometal pa pika.

 

Tale senzor pri tebi zgleda isto kot moj s po?eno matico. Nov ko?ta cca 75-80?. Pa to je drago kot da bi zlato prodajali. Zato mi je avtomojster obljubil da bo o?istil navoj pa bo dal nove matice gor. Je pa tale sistem nadzora zelo ?uden.

 

Imam spet isti problem... le da tokrat druga dva ventilcka... ki lani nista bila zamenjana ...

 

Mi je na enem spuscalo, zato mi je vulkanizer na eno kolo dal navaden ventilcek... Kljub temu, da sem imel ventilcek v avtu, mi je sistem zapiskal in lucka sedaj stalno gori... kar je logicno... saj en ventilcek nima enakega pritiska, kot ostali trije, ker ni montiran na kolesu :) ...

 

Izgleda pa takole... :(

 

Objavljena slika

 

Napisano

Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? :lol:

 

Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu.

 

Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja.

 

Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj.

33112_1.png

Napisano

Vem vse o problemih z renaulti, ker sem jih do mazde6 vozil. Tudi ?e si poleti vozil hitro po avtocesti se ti je oglasil alarm ki te je opozarjal na razlike tlakov. Renault ne hvala. Nikoli ve?. Enormni stro?ki servisov in tudi druga?e je dosti lep?e voziti bolj zrdo podvozje.

 

Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? :lol:

 

Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu.

 

Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja.

 

Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj.

 

Napisano

Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? :lol:

 

Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu.

 

Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja.

 

Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj.

 

Se podpi?em pod tole

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.